♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under november 2014

Av Linn - 11 november 2014 11:15

Hej på er♡♡

Sedan jag var liten, satt och kollade på filmer som var inspelade i L.A och Hollywood så har jag haft som mål att vara vid hollywood skylten och få se den på riktigt! I somras när jag var i usa gick den drömmen i uppfyllelese! ♡ Vi bodde i L.A, precis vid Venice Beach i 8 dagar. Men det tänkte jag inte skriva om i detta inlägget♡♡


Vi åkte upp i bergen för att komma så högt upp som möjligt och se både Hollywood skylten samt ha utsikt över hela Los Angeles. När vi var där uppe, på toppen, så var det som om kameran bara knappade åt sig så många bilder som möjligt! Hahha, jag tog kort hela tiden och fick med mig väldigt många fina bilder:)) Men har fått readera en hel del bilder för jag hade typ 20 bilder på Hollywood skylten:PPP Hahhaha.  

Så tänkte dela med mig av några av de bilderna nu♡♡

 

OBS! bilderna är från i somras bara så att ni inte tror att det är från nu.

           

Jag har massvis med mer bilder från usa resan så tänkte dela upp bilderna i sådana här små inlägg och lägga upp lite bilder då och då:))) Låter det bra? ♡

Kraaaaaaaaaaaam♡♡♡

Av Linn - 10 november 2014 23:06

Handbollsträningen idag var super rolig & tycker att hela dagen har varit braa! Varit liksom på bra humör:DDD Tisdag imorgon - taggaaa! 

Nu ska jag äta kvällsmat & titta på någo serie, hoppas alla haft en bra start på veckan♡ 

 

Kraaaaaam

Av Linn - 10 november 2014 19:55

Ska bli roligt, handbollsträääääning;))
Träningen är mellan 20-22, så kommer hem sent...Hörs då!
(suddig bild Haaha)

Av Linn - 10 november 2014 16:36

Vill så himla himla himla gärna åka tillbaka till usa och bada, sola, shoppa & helt enkelt ha det så underbart som vi hade det♡ Saknar sommaren så!!!!!

Nu blir det mörkt ute redan innan 16!!! WTF. 

Jag tycker att December är det bästa månaden♡♡ 

Men jag tycker att sommarlovet är det bästa lovet & mest underbara tiden typ♡ 

-Hahaha ni hör ju själva! Jag vill gilalr båda. Men nu blev jag sååå sugen på sommar...

 

Bilden är från i somras (Venice Beach, L.A)

Av Linn - 10 november 2014 11:45

En jätte mysig höstoutfit skulle jag säga som jag hade på mig igår♡♡

Outfiten i säg är mest grå och svart med den lilla touchen av vinrött på halsbandet & benvärmarna gjorde tycker jag hela outfiten perfekt♡♡ 

Kjol - Forever21 // Favvo tröjan - Forever21 // Leggings - H&M // Benvärmare - Lindex // Tubhalsduk - Only // Skor - vetej // Halsband - Forever21

 

-De första 2 bilderna är fotade utan blixt & den sista med!- Lite roligt att se hur stor skillnad det blir mellan dem olika♡♡ Outfit♡♡♡♡♡

     

Kraaaaaaaaaaaaaam♡♡♡♡

 

Av Linn - 10 november 2014 10:23

Hoppas alla får en bra måndag!
Själv slutar jag strax innan 16, då ska jag hem, senare ikväll har jag handbollsträning!

Av Linn - 9 november 2014 22:20

Hoppas alla haft en jätte bra och härlig söndag! För det har jag! Vaknade imorse utvilad o glad;)) Och sedan har dagen bara flytit på och jag har fått gjort massa behövliga saker♡ Känns verkligen superbra! Har både pluggat, fixat tidsinställda, fotograferat, bakat & tagit det lugnt! 

Imorgon är det dags för skola igen! Och har faktiskt inte söndagsångest så det är ju gött:D 

Jag vill tacka för alla kommentarer jag fått idag och särskilt till alla underbara människor som kommenterat en massa tips och förslag under mitt inlägg "Planer inför December". Det har verkligen uppskattas jätte mycket, stort tack!! ♡ Längtar såååå till December & är super taggad! 

Förut var jag och Olivia ute på en snabb photoshoot, så imorgon kommer det upp några outfit bilder♡ 

 

Sov gott allihopa! Kraaaaaam!

Ikväll sover jag med min lovieee pyjamas, lite roligt eftersom min favorit youtuber (Bethany Mota) har exakt samma pyjamas♡ Hahhaa

   

Godnatt

Av Linn - 9 november 2014 19:03

Perfekt farsdag present som jag gav till min pappa idag! Bakade såkallade minikladdkakor / brownies. Det var första gången jag gjorde det och jag blev väldigt nöjd♡ Superroligt att ge bort något som man gjort själv! :)) 

-Detta går såååååå himla snabbt att göra!! Klara att ätas på ungefär 20 min!!-

Ingredienser till Brownies / Minikladdkakor: Ca. 20 st.

•2 äggvitor

•2,5 dl florsocker

•1 tsk vanlijsocker

•1 dl kakao

•100 g mjölkcholad (jag använde Marabou) 

•Om den är för lös, tillsät lite vetemjöl. 


Såhär gör du:

Sätt ugnen på 175°C.

Vispa ihop äggvitor och flosocker. Tillsätt sedan vaniljsocker, kakao och den hackade mjölkchokladen. Rör om. Om smeten är för lös, tillsätt lite mjöl. Ta fram en plåt med baklåtspapper på, klicka ut smeten i valfri storlek på bakplåtspappret! När du gjort det så ställer du in plåten i ugnen i ungefär 10-15 min! 

Klar! 

     

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards