♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under november 2014

Av Linn - 15 november 2014 15:30

Delar med mig av 2 bilder från när jag var i Stockholm på höstlovet♡♡♡

 

 

Av Linn - 15 november 2014 14:16

Hallååj igen♡ Har varit hemma i någr timmar nu (efter handbollen) Och vet ni vad, vi tjänade pengar på att döma i minihanbdollen, as bra ju!! Hahah allt blev såå värt det♡ Så det känns ju superbra! 

Har precis städat mitt rum och resten av lördagen får jag se vad jag hittar på. Behöver göra lite läxor men känner att jag kan skjuta fram dem till imorgon...

 

Men nu till något annat. Vilket av OMI´s cheerleader tycker ni är bäst???

Orginalet VS Remixen?

 

Eller denna..

 

 

(visste ni att låten är 2 år gammal?? Iallafall orginalet. Men låten har blivit "poppis" nu, hahaha funny)


Av Linn - 15 november 2014 10:15

Den är rätt gammal nu, men fortfarande lika fin. 

(loite random inlägg men men)

Av Linn - 15 november 2014 09:41

Hej på er!
Just nu är jag i hallen och dömer i minihandboll! Ska vara här i typ 4 timmar så det är ju lite segt.. Fast barnen är sååå söta så det gör inget♡ Haahah. 
Hörs hemma sedan!


Av Linn - 14 november 2014 22:34

Haft en bra fredag? 

Nu måste jag sova för jag ska upp tidigt imorgon, kl07.15 om man ska vara exakt:PP Hahah. Men jag & några andra från min handboll ska döma minihandboll i 4 timmar, segt! Men man måste göra det, så får hoppas att det blir roligt! Men vi hörs mer imorgon♡ När jag kommer hem från det ska jag fixa med lite tidsinställda inlägg är planen. (om jag kommer på något att skriva om heheh)

Godnatt alla

 

Av Linn - 14 november 2014 22:09

Kommer ni ihåg när jag snackade om skolkatalogen och det för några dagar sedan? Vet ni vad, idag i skolan fick vi skolkatalogerna! ♡♡ Hhahaha! Men det är superroligt att ha dem:)) Dem ska sparas:PPP 

 

 

Kram på er♡♡  

Av Linn - 14 november 2014 20:16

Hej på er! Kom precis hem från löp/fys träningen, riktigt skönt att vara hemma asså! Usch vad jobbigt det var, men visst känns det bra att varit där. Men usch (igen) vad jobbigt det var. Sitter just nu och äter sen middag då jag inte hann äta "riktig" mat förut:PP Hoppas ni underbara läsare får en fortsatt trevlig fredagskväll!<33
Kramiss

Av Linn - 14 november 2014 16:53

Förlåt för att det är så tråkig uppdatering idag men måste skynda mig på träning nu! Tagga löp/fys utomhus, eller inte......(tråkigt)
Men vi hörs sedan!<33

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards