♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under november 2014

Av Linn - 9 november 2014 18:30

Haha, om 38 dagar fyller jag 15 år:PP Lite rolig då jag fyller exakt en vecka innan julafton, bara att vänta:)))

 

Av Linn - 9 november 2014 15:41

Av Linn - 9 november 2014 11:45

December månad är enligt mig min favorit månad och jag tycker bara att det är såå himla myyyysssig!♡ Därför tänkte jag att självklart ska jag framöver i December dela med mig av min känsla här på bloggen så alla ni underbara människor också får vara en del av min December♡♡

Förra året på min gamla blogg så hade jag en julkalender:)) Men en ny lucka varje dag, visst tog det lång tid att fixa men tyckte att det blev så mysigt! 

Så meningen med detta inlägget är att jag skulle vilja veta vad ni som läser min blogg skulle vilja ha från mig i December? Alltså något i form av en julkalender men något av samma typ som kommer upp varje dag i 24 dagar! Men vad får ni bestämma♡♡♡

•Vill ni ha små insirationsbilder varje dag?

•Dagens bild från min telefon.

•Tävlingar?

•Videos med olika christmas tags osv.?

-Ja, jag vet inte, det var bara några få små förslag så skriv i kommentarsfältet så skulle ni göra min dag helt perfekt! Skulle bli så himla glad om någon därute skrev vad du skulle vilja ha på min blogg sedan i December♡♡♡♡

SÅ KOMMENTERA massa förslag!


Jag hoppas ni förstod vad jag menade. Skulle bli sjukt glad om ni hjälpte mig! 

TACK TUSEN GÅNGER! Ni är bäst! Kraaaam♡♡ Detta kommer bli en helt underbar December, längtar sååååå.

 

Av Linn - 9 november 2014 11:12

Hej på er! Har nu på morgonen städat rummet + övervångingen (som vanligt). Har typ blivit som en rutin att jag alltid på söndagar städar och så, söndag är helt enkelt en fixar-dag! Likaså idag;)) 

Något annat jag ska göra idag är att plugga, plugga, plugga! Har massor av läxor:// Vilket är riktigt segt. Om jag hinner skulle jag gärna vilja gå ut och fotografera eller något annat roligt. 

Vad ska ni hitta på idag? :)) 

Ha en toppen bra söndag, kram!

 

Av Linn - 8 november 2014 23:18

Hej på er

Jag är med i Natalias tävling i samarbete med Mizca. Jag tycker verkligen att ni också ska vara med:)) Det är verkligen super fina tavlor, perfekta att ge i julklapp kanske??

Länk till Natalias Blogg och Tävlings-inlägget.

Länk till Mizcas Tavel-Design.

Kraaaaaaam och hörs imorgon!!

 

Av Linn - 8 november 2014 23:09

Hoppas alla haft en toppen bra lördag! Själv har min lördag varit bra:)) Spelat handboll, fikat, tagit det lugnt, pluggat engelska, tittat på film, ätit godis osv. Även på kvällen tog jag och Olivia en snabb promenad med Olivias kunins hund;)) 

Ska bli riktigt skönt med sovmorgon imorgon Har inga direkta planer inför imorgon mer än att jag ska plugga lite. 

Goooodnaaattt

 

Av Linn - 8 november 2014 20:35

Till middag blev det hemmagjord pizza, mums! Just nu kollar jag på en film med familjen och äter godis - lördagsmys helt enkelt!
Kram på er<33


Bilden ovan är från min snap, minnen från HHK

Av Linn - 8 november 2014 14:38

Vi förlorade tyvärr matchen mot Alingsås men vi spelade inte bra, verkligen inte! Men för mig gick det bra, man alla ville tydligen inte kämpa...Jaja;))
Efter matchen duschade jag & Olivia och sedan fikade vi på stan:)) Även kollade i lite affärer samt köpte en farsdag present till imorgon.
Nu är vi påväg hem igen och jag vet faktiskt inte vad jag ska göra när jag kommer hem:)))
Ha en fortsatt bra dag!

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards