♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under november 2014

Av Linn - 8 november 2014 10:15

Två av mina favorit videos jag gjort på videofyme! Älskar dem - såå roliga att set på tycker jag!

Det är då 2 videos där jag har under varje videos filmat i ungefär 2 veckors tid en massa småklipp från min vardag. Har du inte sett dem? Titta på dem nu  


 

Funderar på att göra en Häng med i mitt liv #3, eller vad tycker ni? :DDD

Av Linn - 8 november 2014 09:44

Uppe med tuppen tidigt denna lördag;)) Är påväg till match, taggaaa

Hoppas alla får en bra lördag<33

Av Linn - 7 november 2014 22:40

Hoppas alla haft en toppen fredag för det har jag! Riktigt bra men ändå helt vanlig fredag♡ Skolan gick fin fint och fick reda på vad jag fick för betyg i en uppgift som vi hade i bilden och blev väldigt nöjd:DDD Sedan var det bara en allmänt glad dag kändes det som:D Skippade träningen och hade istället en myskväll hemma, behövdes faktiskt! Hhehe så fräck kan jag vara:PP Men det varar inte länge för redan imorgon bitti ska jag iväg och spela handbollsmatch borta i Alingsås! Tidigt på en lördagmorgon, bortamatch är ju inte det härligaste, men men! Efter matchen ska jag och min familj fika någonstans i Alingsås och gå på stan så det blir ju mysigt. Men måste iaf gå upp klockan 8.00 imorgon så behöver egentligen sova nu för att vara pigg som en fisk imon:P Men, det blir jag ändå? Eller? ;))


Vi hörs imorgon igen, kraaaam!

 

Av Linn - 7 november 2014 17:19

Den absolut bästa månaden på hela året enligt mig är lätt December! Och det har det varit i alla år, jag är verkligen en "DecemberGirl"♡♡♡♡ Det är en speciell känsla hela den månaden tycker jag & det händer verkligen något varje dag hela månaden, vilket jag ÄLSKAR!! Jag kan prata mer om det en annan gång:))) Men jag fyller även år i December♡♡ Men längtar verkligen verkligen verkligen till December & Jul♡♡ Ska bli såå himla mysigt, vill också ha snööööööö! Dröm♡

Inspo bilder från We♡It:

                 

       

Kram på er & hoppas alla får en toppen fredag♡♡♡

Av Linn - 7 november 2014 14:15

Kommentera vad ni heter på instagram i kommentarsfältet så kan vi följa varandra♡♡


Min instagram: @linnselusan

Follow me!♡♡♡♡


 

Av Linn - 7 november 2014 12:00

Sitter just nu på mentorstid, vi läser en bok om förintelsen och andra världskriget:P Intressant!
Snart, snart, är det lunch - hungrig Hahaah . Slutat 14.55 idag så det är ändå rätt skönt:)) Senare ikväll är det träning men jag får se om jag ska gå.
Kram<33 selfieeeees

Av Linn - 7 november 2014 10:43

Så gött med fredag!! Eller vad tycker ni?:)))
Ska just nu ha Syv grej inför gymnasieval med klassen.
Hoppas alla får en toppen dag!!<33
Dagens Outfit:

Av Linn - 7 november 2014 09:45

Tänkte visa mina favorit appar på min iPhone, har en egen mapp för mina små favvosar förstår ni♡♡


Instagram - ÄLSKAR 

Snapchat - ÄLSKAR

Kik - Bra att ha

Spotify - ÄLSKAR

Bloggplatsen - Taaaaack att den fiinnns

Whitagram - Bra stuff

We♡It - En favvo vissa dagar

Videofyme - ÄLSKAR

Facebook - Najs

 

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards