♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under februari 2015

Av Linn - 28 februari 2015 23:17

Hej på er! ♡ 


Vi förlorade matchen mot Kungälv med runt 20 bollar!! Dem var bra och hade några av deras bästa spelare, plus att vi inte hade någon avbytare, utan alla fick spela hela matchen! Plus att b.la jag fick spela på ovana positioner såsom linjespelare och skytt. okej det kanske inte säger er något men menXD Det var ju ändå roligt att spela handboll så..


Väl hemma åt jag middag (taco-grej) ♡♡♡ Sedan var det dags för melodifestiveln deltävling4! 

Om jag ska vara ärlig, mello suger iår, det tycker jag verkligen...Men kollar ändå, för det är ändå roligt!


Nu ska jag kolla youtube och lite bloggar o så♡♡ Sov gott, vi hörs imorgon!

Nedan ser ni hur jag tippade under dagens mello, 4 rätt hahaahXD ♡  


 

Kraam♡



Av Linn - 28 februari 2015 15:32

Hej allihopa!
Påväg till handbollsmatchen nu, vi ska möta Kungälv! TAGGA

Jag & Sofia^^^

Av Linn - 28 februari 2015 10:49

Jag, mamma & min brosa ska åka till mormor nu.
Ha en fortsatt bra dag<33

Av Linn - 28 februari 2015 09:15

             

SÅÅÅÅsåsååså sjukt fin solnedgång det var igårkväll, helt amazing♡♡

Btw, Godmorgon! Hoppas alla får en bra dag!

På schemat idag står handbollsmatch kl17, annars inget annat vad jag vet.  

Av Linn - 27 februari 2015 22:39

Jag hoppas att eran fredag har varit bra, min dag har varit bra♡♡ 

Nu ska jag sätta på någon film/program och kolla youtube o lite sådant. Skönt med sovmorgon imorgon;)


Sov gott♡♡ 

Bjuder på en liten sneakpeak på en bild, resten kommer upp imorgon bitti^^

 

Och en selfie från skolan^^

Kramar♡♡♡♡  

Av Linn - 27 februari 2015 21:00

Får se vad jag tar och inte, nu kör jag nog på detta ett tag^^

 

Av Linn - 27 februari 2015 17:22

Dags för lite ögon gymnastik ;) Nä, men nu ska era ögon få tänka lite.......♡ Man kan säga att det fick verkligen mina;))


1: Vänta är det 4 eller 3 pinnar??? Vad tror du? XD

 

2: WTF hur fungerar detta???

 

3: Vilket hus är framför det andra egetnligen??? Vad tror du? 

 

4: Jag fattar aldrig hur detta fungerar.....Gör du?

 

5: Ja du.....(egetligen är båda stillbilder)

 

6: Vilken av A och B är längst? Fattar verkligen inte...Gör du?

 

7: Hoppas du sitter nära skärmen, för nu, backa bak. Vad ser du?

8: Två likandan bilder, fast upp o ned då. Men vad nu? VÄND UPP OCH NER!!! WTF.

   


Hoppas ni gillade inlägget♡♡♡♡♡

Ha en fortsatt bra fredag^^Kram!





ATM

Av Linn - 27 februari 2015 14:57

slutat, nu skid-VM herrarnas staffet<33 Heja Sverige!!

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards