♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under november 2014

Av Linn - 12 november 2014 18:37

Tycker verkligen alla alla alla ska kolla in DENNA bloggen! 

Hon är jätte snäll & söt, och älskar när jag får kommentarer av henne:))) Blir så glad! (blir glad av allas kommentarer) Men tycker verkligen att alla ska kolla www.sweetme.bloggplatsen.se!

Kraaaaaam♡♡♡♡♡♡

 

Av Linn - 12 november 2014 15:30

♡♡Halloj hallojjj♡♡

Jag är en person som verkligen älskar att kolla igenom en massa gamla foton & videos!! Älskar älskar älskar verkligen det♡♡ Och vill verkligen inte radera något för att jag var ful / såg pinsam ut eller något sådant i den stilen, tvärtemot, jag vill ha kvar det. Just pga av den enkla anledningen att jag tycker det är så roligt att titta tillbaka och faktiskt både se hur man såg ut / var på den tiden & kunna se hur mycket man har utvecklats! Det är så roligt:)))) 


Jag har rotat igenom en massa bilder på min dator, och jag hade kunnat ägna timmar åt att plocka fram de allra allra bästa bilderna till detta collaget, men kände inte för att göra det:PP Så slängde snabbt ihop ett collage med bilder från 2011-2014! Alla år kanske inte är helt korrekt...men är så svårt att avgöra tycker jag! Men jag vet iaf vilka som är ifrån iår:))) Och om man bara kollar på 2014 (alltså den nedersta raden) så ser man bara där stor skillnad tycker jag!!! Asså det är så coolt :PPP Kolla bara på mina tände rliksom:OO :DDD 

Så, vad tycker ni, någon skillnad?? HAHAHAHHAHAHHAHHA♡♡♡♡

Leave a comment♡♡♡♡ Thankx♡


Kraaaaaaaam♡♡♡  



Av Linn - 12 november 2014 11:45

Hej på er! ♡

Satt precis och kollade igenom en massa bilder från December & julen 2013♡♡ Har inte så jätte många bilder då jag fick kameran i födelsedagspresent förra året och inte riktigt kunde den, så tog inte överdrivet mycket bilder:PP (inte för att jag precis kan min kamera nu, håller fortfarande på och lär mig den ahahhah) 

Men tänkte iaf dela med mig av några bilder från förra året♡♡♡

Vill såååååå gärna ha December nu, längtar!!

 

December är tycker jag en sååååååå himlaaaaaa myyyyyysig månad♡♡ 

Av Linn - 12 november 2014 09:32

Hej på er!
Just nu sitter jag på hemkunskapslektion och vi ska skriva någon motiverings sak men internet är såååå sjukt segt!! Så medan datorn laddar passar jag på att göra ett inlägg:PP
Onsdagar är inte direkt något rolig dag i skolan men heller inte för tråkig dag, men men. Slutar 14.50
Hoppas alla får en jätte bra onsdag<33

Av Linn - 11 november 2014 21:56

Hoppas alla haft en bra tisdag! Själv stog jag över träningen idag för va tvungen att plugga, så har fort gjort del läxor! Imorgon börjar vi 8.00....as segt! Jaja:)) 

Nu ska jag kolla på dagens portkod, Godnatt alla♡

 

Av Linn - 11 november 2014 20:30

Ett stort & återuppkommande problem jag har varje jul är julklappar! Jag älskar att ge bort julklappar och känner liksom ett "måste" att ge bort lika mycket varje år....Vilket blivit rätt jobbigt nu i längden:PP När jag var mindre pysslade jag hela tiden och hade därför massa saker att ge bort, men nu har jag inte den tiden längre...Så jag får lite smått panik nu vid jul som börjar närma sig, vad ska jag ge?? Vad ska jag ge till min mamma, pappa, lillebror, farmor & farfar, mormor osv? 

Funderar på att framöver (när jag har tid) sätta mig och göra antigen en julklappsvideo med massa olika förslag och DIYs för då får både du som läsare en massa tips samtidigt som jag själv gör dem & får saker att ge bort!♡♡♡ Skulle det uppskattas?

Men måste bara hitta saker som man kan göra / testa först...


Hmmm.......Har du några julklappstips? Kommentera och jag skulle bli sååååå otrligt glad!! 

Massvis med kramar till er♡♡♡♡♡♡♡

 


Av Linn - 11 november 2014 15:24

Har en hel del läxor att ta itu med så känner att jag måste sätta mig med dem nu så dem blir klara! Vi har NO läxa, SO läxa, HKK läxa samt matte + engelska! Så ska fixa detta nu, men kommer antagligen ta en pause emellanåt! Och som det ser ut just nu hinner jag inte göra alla läxor idag... Hoppas ni får en toppen bra kväll♡♡♡♡

 

Av Linn - 11 november 2014 13:31

Hej på er! Har inte haft tid och göra något inlägg imorse mer än det tidsinställda:)) Men nu har jag lite tid att skiva! Vi har svenska lektion men fick bensträckare. Slutar strax efter 14 idag & då ska jag hem och plugga, har en hel del läxor...
Kraaaaaaam<33

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards