♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under november 2014

Av Linn - 14 november 2014 11:01

Hej på er! Hoppas alla får en toppen bra dag!:))
Har just nu elevens val, idag slutar jag vid 15-tiden och senare ikväll är det löp/fys träning...Så tråkigt!
Kram<33

Av Linn - 13 november 2014 22:52

Handbollsträninge var iaf rolig:))) Imorgon är det fredag och det ska bli såå skönt med helg!! Dock så är fredagar i skolan inte så roliga + att jag har jätte tråkig träning på kvällen. Så, man kan säg att jag måste klara av fredagen först innan det är helg:PP hahah♡♡ 

Men nu ska jag äta kvällsmatt & kolla på något roligt. Hoppas ni har haft en bra dag så hörs vi imorgon igen:DD Tack så sjukt mycker för alla kommentarer, ni är bäst!!!!!!!

 

Av Linn - 13 november 2014 19:34

Nu är vi påväg till handbollsträningen!
Hörs hemma sedan :))

Av Linn - 13 november 2014 16:27

Har varit en tråkig dag i skolan, verkligen inga roliga lektioner och typ bara svåra ämnen! Så hoppas att det blir bättre imorgon, det kommer det för det har jag bestämt♡♡

Ni ska veta att blev så sjukt glad när jag kom hem, satte mig framför datorn och loggade in på bloggen och såg att jag hade fått massa stöttande kommentarer! Blev så sjukt glad och det är verkligen det som gör allt mycket roligare att blogga! Ville bara hem från skolan, blogga och kommentera andras bloggar♡ Sådant är så roligt haaha! Men det är det jag ska göra nu:)) 

Senare ikväll har jag handbollsträning, mellan 20-22, så kommer hem sent sedan efter träningen! Men är sjukt taggad inför dagens träning:)) Ska bli roligt♡ 

 

Hoppas du som läser detta har haft en bra dag♡ Kram till er!

 

Av Linn - 13 november 2014 11:45

Vi har fortfarande inte fått våra skolfoton (dem är sååå sjukt sega) men skolan har fått en katalog, så passade på att ta kort på korten:PPP Hahahah! Men sedan när vi får katalogen (när vi nu får den) så kan jag lägga upp bättre bilder♡ 

Men eftersom jag går i 9:an nu så var det dags för spexfoto! Min klass hade tema "High School" och vi blev lätt den bästa klassen!! Hahah våran var mycket roligare än de andras♡ 

Så här får ni årets klassfoton både vanliga & spex! 

   

 

Kraaaamis

Av Linn - 13 november 2014 11:40

Hej på er!
Hoppas alla får en bra torsdag, 13 november idag och endast 1 månad kvar till lucia , sjukt ju.... Jaja, sitter nu på matte slöjds lektion och jag dör!!! Seriöst jag hatar matte!!!!!! Usch fy:(((( vi har matte prov - oförberett och jag klarar inte det. Fattar inget! (bara lite) Vi slutar om 30 min och jag orkar inte ens försöka mer, sitter med boken uppfälld och låtsass räkna men egentligen skrivet jag detta inlägget....så sjukt dåligt av mig. Men fattar inget.

Vill vara sluta, hem och ta på mig myskläderna! Har obekväma kläder & hatar det. Sjukt tråkiga lektioner idag också!! Och slutar sent!! Usch fy vill inte!!! Skolan suger idag allt gör det. Orkar inte.
Men hoppas ni andra får en bra dag!

Av Linn - 12 november 2014 22:26

Min onsdag har faktiskt varit väldigt bra, vet inte varför men har liksom haft det bra bara:))) Skolan var rolig osv♡♡ Hahahah ja ni läste rätt, rolig, men var roligt med klassen så svårt att förklara ahah

På onsdgar har vi ingen handbollsträning så har bara tagit det lugnt idag♡ Pluggat lite matte med annars har jag mest kollat på tv, svtplay, youtube, bloggar & instagram osv. Trevligt vettni:PP Hahah.

 

Nä men nu ska jag fortsätta klicka mig runt på datorn. Sov gott allihopa, vi hörs imorgon:DD

 

Av Linn - 12 november 2014 20:38

Har du instagram? Kommentera vad du heter så kan vi följa varandra♡♡ Så roligt:))

Nä, men startade ett nytt konto idag (@hellolinnn) där jag typ kommer lägga upp "sidobilder" och vara med i tävlingar osv:))) Annars heter jag @linnselusan och där kan ni följa mig, men ni får gärna följa båda!♡♡


@linnselusan

@hellolinnn

Kraaaaaam♡♡

 


♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Skapa flashcards