♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under november 2014

Av Linn - 6 november 2014 22:53

Hoppas alla haft en bra torsdag, min har varit helt vanlig:P Skola, plugg och träning:) 

Imorgon är det fredag och jag är sååå himla taggad! Ska bli så skönt med helg, håller ingen med mig? Har inga direkta planer inför helgen, men tycker alltid att det är skönt med helg! 

Nu taggar vi skola imorgon♡ 

 

Av Linn - 6 november 2014 20:58

Hej på er!
Kom precis hem från 2 timmars handbollsträning, riktigt rolig träning faktiskt!:)) Ska hoppa in i duschen strax och sedan äta något gott.
Hoppas alla får en fortsatt fin kväll.

Av Linn - 6 november 2014 15:15

Jag äääälskar att lyssna på musik och jag är en sådan person som spelar sönder mina favorit låtar och sedan hittar nya, efter ett tag! Så ibland kan det gå ett bra långt tag innan min spotify lista fylls på med nya låtar...Vilket är väldigt jobbigt:PP Som just nu, mina 5 favorit låtar just nu är rätt gamla för mig, vill ha nya!!! Så kommentera gärna en masssaaaa låttips! ♡♡


Musik gör mig glad. Och jag har 2 olika musiksmaker skulle jag beskriva;) En mer fartfylld (brukar ofta innehålla de låtarna som är på topplistan över världen) Och sedan en mer lugn lista med låtar som jag ofta brukar lyssna på kvällar eller bara när jag vill tänka på något speciellt. Det är väldigt olika:)) Men listan som jag playar tjugofyra7 är min "vanliga" lista där de "fartfyllda" låtarna är på om man ska beskriva det så;PPP Hahahha låter så fail och komlicerat, men ni behöver inte fatta, lovar. Varför skrev jag ens detta stycket?? Hahah jaja, onödigt att deleta allt nu. 


Men här kommer mina 5 favorit låtar just nu♡

Den längst ner är väl inte någon favorit men men:PPPP

Av Linn - 6 november 2014 11:45

Tänkte göra en "Linn Tipsar" inlägg;)) Då jag för några veckor sedan beställe hem några grejer från lightinthebox.com varav en favorit - selfiestick!


Linn tipsar!! - SELFIESTICK

Hur smart och coolt är inte detta? :-)

•Jag menar du sträcker upp din selfiestick hur högt upp i luften du vill eftersom själva "pinnen" är reglerbar!

•Sedan kan du få med jätte många på bilden!

•Du kan också göra så att det inte ser ut som en selfie utan mer som en profilbild. 

•Du kan vända på kameran och ta kort över saker utan att se med din vanliga kroppsläng. Alltså sträcker du upp pinnen i luften med kameran på och kan på så sätt ta bilder långt uppifrån luften!

•Du kan lätt filma!

•Ex, du är på en konsär och vill filma scenen, men ser inte! Vad ska du göra? Problemt löst, sträck upp din selfiestick i luften och filma, lovar, du kommer få bäst resultat av alla! 

Fungerar för alla telefoner och kameror!

•Allmänt coolt att ha, håller ni inte med? 


TIPS!! Jätte bra sak att skriva upp på önskelistan och önska dig i julklapp/födelsedagspresent♡♡


Vart kan man köpa? Jag köpte min somsagt på lightinthebox.com, men finns på massa andra ställen, även svenska sidor och i vanliga butiker.

Pris? Min var superbillig, fast blev moms + frakt, så blev inte så billig kanske, men runt 100 kr.

Hur fungerar den? Jo du kopplar på din telefon eller kamera (obs inte för tung kamera). Sedan väljer du själv längden på själva "pinnen". Du tar kort antigen med hjälp av en fjärrutlösare, eller med hjälp av den nya uppdateringen på iPhone eller som jag använder, appen T-camera (gratis) Jätte enkelt!

   



Av Linn - 6 november 2014 11:17

Har just nu jätte tråkig matte slöjd och räknar Pythagoras Sats...Men volymer, jag-what?
På idrotten förut gjorde vi bl.a mörkergömma, alltså kurragömma i mörkret, och det var sååå himla roligt!! <33
Lunch om 40 min, hoppas att det är något gott!! Är jätte hungrig;)

Ha en bra torsdag allihopa:))

Av Linn - 5 november 2014 22:33

Nu ska jag (snart) sova, ska göra det vanliga...Kolla på svtplay:O Men börjar 8.50 imorgon så det går bra;)) Har fixat några tidsinställda inlägg nu på kvällen, som kommer komma upp de närmsta dagarna♡Annars har jag bara kollat på tv och ätit. 

Torsdag imorgon, redan! Imorgon fyller också min barndomsvän som jag fortfarande är bästa kompis med år:DD Så ska fixa collage med massa bilder och så nu♡♡


Godnatt allihopa! Ni är bäst♡♡♡

 

Av Linn - 5 november 2014 21:15

Hej på er♡

I detta inlägget tänkte jag tipsa er om mina 2 favorit ansiktsskrubbar som jag använder på kvällarna! 

Jag använder ingen annan kräm för mitt ansikte förutom på kvällarna då jag sköljer mitt ansikte med vatten, sedan tar något av dessa "facescrub" och skrubbar mitt ansikte, sedan sköljer jag bort det med vatten igen! Super enkelt, och jag gillar det jätte mycket, jag får lätte len och ren hy!:)) 


Så jag tipsar stort dessa två "facescrub"!

*Den ena är ifrån Neutrogena och finns är köpa lite överallt. H&M, Kicks, Ullared osv.

*Den andra är ifrån märket Clean&Clear och jag köpte min på Walmart i USA, så tyvärr inte att den finns att köpa i Sverige, men hoppas!

 

Kram♡♡

Av Linn - 5 november 2014 19:49

Någon som gör samma sak som jag? PLUGGAAR

Dagen i skolan gick bra! Hemkunskapsprovet gick bra och på idrotten så är jag så fab, jag har äntligen efter 14 år klarat av att stå på händer mot en vägg! OMG! (asså har inte kunnat det innan, inte för att jag har övat eller prövat så mycket men endå) Iaf, är riktigt nöjd;)) Sedan var sista lektionen matte, och nu jobbar vi med något nytt område som jag aldrig tidiagre jobbat med och inte visste vad det var innan detta. Så det är riktigt svårt men på lektionen började äntligen fatta grunderna;P Så jobbade klart med sidorna hemma + gör nu matte läxan. Har innan gjord hkk motiveringen (läxa). 


Hoppas ni får en fortsatt trevlig onsdagskväll så ska jag fixa en massa tidsinställda inlägg♡

 

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards