♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under november 2014

Av Linn - 5 november 2014 10:19

Nu sitter jag på engelska lektionen men hade precis hemkunskap, vi lagade pannbiff,grönsaker & potatis.
Det gick bra!

Slutar runt 15-tiden idag, då ska jag hem och plugga och fixa inlägg!
Ha en bra onsdag alla:))

Av Linn - 4 november 2014 22:37

Förlåt för jätte tråkig uppdatering med bara "vanliga" vardags inlägg! Imorgon har jag ingen träning eller match så då ska jag plugga & fixa inlägg:)) Det är iaf mina mål! Plugga är ett måste!


Hoppas alla haft en bra tisdag! Vi vann matchen förut med 22-13 så det var ju bra!

Imorgon ska vi ha hemkunskapsprov...hoppas det går bra! Vi ska laga en kött rätt 2 och två, jag är med Karro och vi ska laga pannbiff, brunsås och potatis:P Intressant att veta va? 

Hahah, men nu ska jag kolla på svtplay. Borde egentligen sova:// Börjar 8.00 imorgon så det är skit jobbigt att komma upp på onsdagarna!! Men har fått en as dålig rutin på kvällarna, måste alltid kolla på något programm / youtube klipp...Det suger!


Godnatt♡

 

Av Linn - 4 november 2014 18:04

Hej på er!
Dagen i skolan gick bra;)) Och när jag kom hem från skolan åt jag lite mellanmål och kollade på tv.
Just nu är jag påväg till handbolls match mot Särökomenterna! Taggaaaa

Av Linn - 4 november 2014 08:23

Hej på er!
Just nu står jag & väntar på Olivia och Caisa som ska komma ner till mig och som vi sedan tillsammans går till skolan! Börjar 8.30 idag (för vi ska besöka en gymnasieskola)

Hoppas alla får en bra tisdag även fast regnet öser ner;)

-Kan inte bestämma vilka skor jag ska ha på mig...

Av Linn - 3 november 2014 23:32

Hoppas alla haft en bra måndag!

Imorgon är det en rätt chill dag i skolan så det är gött;))   

Nu måste jag verkligen sova om jag ska kunna komma upp ur sängen imorgon:P

Av Linn - 3 november 2014 19:55

Är påväg till träning just nu;) Träning mellan 20-22, as seg tid:// Men men!
Jag & Olivia duschar där & sedan när jag kommer hem ska jag äta och så.
Ha en fin måndagskväll;))

Av Linn - 3 november 2014 17:14

Hej på er! ♡ Har sedan jag startade bloggen fått x antal frågor angående min design på bloggen, hur man gör vissa saker osv. Det blir ju rätt jobbigt om jag ska svara på varje fråga i en kommentar/fråga varje gång, håller ni inte med? 

Därför tänker jag att i detta inlägget kommen jag svara på hur man gör en massa olika saker! Än så länge har jag inte fått så många frågor så listan är inte så lång:) Men tänker att om jag får någon/några mer frågor kommer jag kunna gå in & fylla på detta inlägget, och sedan kommer jag länka detta inlägget som ett svar på frågan/kommentaren:DD Bra va? ♡


Hur gör man...?

Byta bakrund:

1: Gå till inställningar.

2: Välj "färger & utseende".

3: Under "Anpassa Utseende" klickar du dig ner till Bakrundstyp.

4: Du kan välja mellan 4 olika saker att ha på bloggens bakrund. 

5: Välj Bakrundsbild.

6: Ladda upp den bilden du vill ha!:) SUPER ENKELT.


Rullande text (ex. "välkommen")

1: Gå till inställningar.

2: Välj "menyavdelningar".

3: Välj sedan skapa avdelning & klicka i HTML-kod.

4: Klista in denna koden: <marquee>♡Välkommen♡</marquee>

5: Sedan kan du skriva exakt vad du vill på det blåa fältet. 


Fallande objekt (ex. hjärtan)

1: Gå till inställningar.

2: Välj "menyavdelningar".

3: Välj sedan skapa avdelning & klicka i HTML-kod.

4: Gå till exempel denna hemsidan: http://www.glitter-graphics.com/

5: Klicka på länken för direkt länk till "fallande objekt".

6: Välj det motivet du vill ska "falla ner på din blogg" & tryck generera kod, blå ruta.

7: Kopiera koden!

8: Klistra in koden i din avdelning på punkt.3 KLART



Som alltid, fråga hur mycket ni vill, svarar på allt♡♡

 

 

 

Av Linn - 3 november 2014 13:30

Älskar verkligen denna Outfit, sååå bekväm & snygg enligt mig:

Blus - Gekås // Yogapants - Forever21♡// Skor - Converse // Halsduk - H&M // Hörlurar - Urbanears

     

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards