♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under maj 2015

Av Linn - 19 maj 2015 23:28

Hej på er, hoppas ni haft en bra tisdag♡ Min dag har varit okej, inte den bästa men men. Jag har känt mig trött hela dagen, från jag vaknade till nu då. Och egentligen hade jag ju behövt gå ch lägga mig nu så att jag är piggare imorgon, men behöver verkligen denna tiden för att hinna med allt..Men men..


Skoldagen gick okej. På NO lektionen så hoppade jag in direkt i ett arbetsområde då jag var sjuk vid "uppstarten". Fattade ingenting och hatar när jag inte gör det..Dessutom så fick jag reda på hur nationella proven i svenska gick och jag är inte nöjd:/ Asså det gick ju inte jätte dåligt, utan medel, ah ni fattar?;) Och är inte nöjd...Men det blir jag nog aldrig...nöjd alltså...Missnöjd med allt..ibland. 


Träningen ikväll gick också dåligt, är missnöjd med mina resultat med dagens tester! Vi hade brutalbänk, 20 meter löp, smidighetsbana och sargentjump (eller hur det stavas). 

Jag hade försämrat mig på vissa och att se det är inte alls roligt...Jag suger, så är det bara. 

 

Och nu ska jag sova, så är det tyvärr också bara. 

NÄR ska jag hinna svara på kommentarer då? Och kolla bloggar? Vet inte, HOPPAS IMORGON, hoppas ni förstår♡♡♡♡ NI ÄR BÄST. Ni ska bara veta hur mycket jag HATAR att ha obesvarade kommentarer och att inte ha kollat era bloggar på några dagar. Jag lovar, jag ska göra det SÅ fort jag har tid. 

 

Bild jag tog påväg hem från träningen^^

Sov gott♡♡♡

Av Linn - 19 maj 2015 20:00

Hej på er! Jag blev utmanad av fina Johanna att besvara dessa frågorna som en liten utmaning♡ Och såklart antar jag den! Tack Johanna:)))



Vad har du på dig? - Ett par mjukisar som jag faktiskt inte brukar använda och min "hemma" t-shirt.
Nånsin varit kär? - Nepp
Nånsin haft ett jobbigt break up? - Nej
Hur lång är du? - 169 cm.
Hur mycket väger du? -Kör samma svar som Johanna: "Man frågar aldrig en kvinna om hennes vikt!" (även fast jag svarat på de innan)
Några tatueringar? - Nej
Några percingar? - Räknas hål i öronen?
OTP? - Kollar inte på några serier så har inga OTP ;)
Favoritpogram? - Just nu: Morran och Tobias XD

 
Favoritband? - har ingen^^
Nånting du saknar? - MER TID. Vet det låter jätte konstigt, men saknar det..xd
Favoritlåt? - Just nu: "Shut up and dance with me" 
Hur gammal är du? - 15 år
Stjärntecken? - Skjytt
Favorit motto? - Jag vet inte om detta är ett direkt motto me: "Du gör bara ditt bästa, mer kan du inte göra" :)))
Favoritskådespelare? - Jhonny Depp
Favoritfärg? - Vitt och hm..ljusblått? /rosa ;)
Hög eller låg musik? - Hög!
Vart går du när du är ledsen? - Till mitt rum
Hur lång tid tar det för dig att göra dig i ordning på morgonen? - En timme;) Då jag äter i typ 30 min fruksot.
   
Någonsin varit med i ett slagsmål? - Nej.
Anledningen till att du började blogga? - Vi hade IT - dagar i 6:an på vår skola och då verkade blogg intressant.
Rädslor? - Gå själv ensam sent på kvällen tror jag. 
Senaste saken som fick dig att gråta? - Oj....kommer inte ihåg :)
Meningen bakom ditt bloggnamn? - Linn=mitt namn Foto=ett intresse samt foto från min vardag. 
Senaste boken du läste? - "The wave" i skolan
Boken som du för tillfället läser? - Läser ingen just nu. 
Senaste programmet du såg? - Morran och Tobias avsnitt 3 ♡
Senaste personen du pratade med? - Min lillebor XD
     
Favoritmat? - Grillat kött med potatisgratäng♡♡ Sparris, och en god kall sås!
Plats du vill besöka? - OJOJOJOJ, det finns så sjukt många....♡
Senaste platsen du besökte? - Skolan
Senaste gången du blev förolämpad? - Kommer inte ihåg, längsedan
Favoritsmak på godis? - SURT, all time♡
Vilka instrument spelar du? - Har spelat cello.
Favoritsmycke? - Halsband men också armband^^
Senaste sporten du spelade? - Spelar handboll♡
Senaste låten du lyssnade på? - "Need you right now" - Bethany Mota
Favvo hårfrisyr (din egna)? - Hm, kanske halvuppsatt^^
Vem borde svara på dom här frågorna? Det borde bästa ELIN, EBBA, ANNIE och NATALIA göra♡♡♡ 
 
Hoppas ni alla gillade inlägget^^Ha en fortsatt bra kväll♡

Av Linn - 19 maj 2015 08:24

Hej på er! Och Godmorgon, ska snart ha so lektion.
Ha en bra dag allihopa!

Av Linn - 18 maj 2015 22:19

Hej på er! Hoppas alla haft en bra dag och start på veckan!♡

Min dag gick väldigt snabbt, men det gör det alltid när man är ledig känns det som! Har iaf fått gjort lite musik, men inte så mycket som jag hoppades på...vet inte vad som hände, vips hjälpe jag min lillebror och hans kompis att baka. Jahopp. Men får plugga massa mer i veckan, har musikprovet på fredag!!


Idag har jag också tränat! Det var ett tag sedan nu, har varit sjuk och sedan har vi då haft denna långhelgen och då har det inte varit någon träning. Det känns skönt att vara tillbaka igen, men också JOBBIGT. Vet precis vad det innebär, massa tid åt handbollen..

Denna veckan under träningarna har vi TESTVECKA. Usch, bara ordet "testvecka" är skrämmande. Vi ska göra en massa indivuduella tester, såsom långdisanslöp, jojo-test, brutalbänk, 20 meter, armhävningstest, plankan, 90° och späns test. usch...Under dagens ute löp så hade vi test på 7.5 km. Det är indivudellt och man springer endast för sitt egna resultat. Men det blir lätt jämförelse...väldigt lätt...

Hur som helst, det kändes bra och jag klarade hela utan att stanna! Vet inte min tid ännu, men det spelar inte så stor roll. Jag klarade det och det kändes jättebra, trots att jag inte tränat på över en vecka. 


Imorgon börjar skolan igen, känns lite konstigt XD Men det ska bli roligt! 

Låter kanske konstigt när jag säger det, men man får ta vara på sista tiden nu med klasskompisarna och det ska jag......känns konstigt det med. 

Jag måste gå och lägga mig, direkt efter detta inlägget, tror jag;) Nä men har vant mig vid sovmorgon nu så måste gå och lägga mig i "tid" om jag ska ha en chans att ta mig upp imorgon! 

Svarar därför på kommentarer och kollar era bloggar senare, kanske imorgon, ja helt enkelt när jag får tid♡♡


Avslutade dagen med en smoothie. 

     

Sov gott allihopa! Vi hörs imorgon

Av Linn - 18 maj 2015 10:45

Igår innan Felicias släktkalas gick familjen in på lager157, jag hade aldrig varit inne där, men det är en affär som jag verkligen gillar!! ♡ Den har massvis med snygga kläder till ett bra pris! 

Vi hade inte så mycket tid, plus att jag inte orkade stå i kön till provrummen, men provade denna tröjan ovanför mitt linne jag hade på mig, och den passade super.

Hur som helst, köpte en jättefin blus. Endast 150 kr. 

         

Kramar♡♡♡♡

Av Linn - 18 maj 2015 09:31

Studiedag idag = underbart skönt!
Men jag ska försöka plugga lite, men först ska jag ber och äta frukost och så.

Ha en bra dag allihopa<33

Kram

Av Linn - 17 maj 2015 22:25

Nu är egentligen långhelgen slut, för det fletsa, och jag hoppas alla haft en underbar ledighet/helg♡ Som tur är så har min skola studiedag imorgon så det blir en dag till ledig! SÅ skönt, ska verklingen försöka plugga då. Dessutom har jag träning senare på kvällen. 


Men nu ska jag lägga mig i sängen och avsluta kvällen med yt-videos♡ Sov gott!

 

Av Linn - 17 maj 2015 19:14

Hej på er! Kom hem från Felicia för en stund sedan, vi fikade, åt tårta och pratade. Vanligt släktkalas helt enkelt;) Dessutom så tog jag en massa söta kort på deras katt, Stumpan heter hon, hon är sååå himla snäll och söt♡♡♡ Hon verkar också gilla att bli kliad hahah.


Resten av dagen idag ska jag nog bara ta det lugnt, ska snart äta varma mackor snart. Sedan fortsätta inne på datorn. Som vanligt alltså. 


Här kommer en massa bilder från dagen^^ 

                           

Ha en fortsatt bra kväll, kram♡♡



♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Skapa flashcards