♡MyLifeAsLinn♡

Direktlänk till inlägg 19 maj 2015

Missnöjd,med mycket..

Av Linn - 19 maj 2015 23:28

Hej på er, hoppas ni haft en bra tisdag♡ Min dag har varit okej, inte den bästa men men. Jag har känt mig trött hela dagen, från jag vaknade till nu då. Och egentligen hade jag ju behövt gå ch lägga mig nu så att jag är piggare imorgon, men behöver verkligen denna tiden för att hinna med allt..Men men..


Skoldagen gick okej. På NO lektionen så hoppade jag in direkt i ett arbetsområde då jag var sjuk vid "uppstarten". Fattade ingenting och hatar när jag inte gör det..Dessutom så fick jag reda på hur nationella proven i svenska gick och jag är inte nöjd:/ Asså det gick ju inte jätte dåligt, utan medel, ah ni fattar?;) Och är inte nöjd...Men det blir jag nog aldrig...nöjd alltså...Missnöjd med allt..ibland. 


Träningen ikväll gick också dåligt, är missnöjd med mina resultat med dagens tester! Vi hade brutalbänk, 20 meter löp, smidighetsbana och sargentjump (eller hur det stavas). 

Jag hade försämrat mig på vissa och att se det är inte alls roligt...Jag suger, så är det bara. 

 

Och nu ska jag sova, så är det tyvärr också bara. 

NÄR ska jag hinna svara på kommentarer då? Och kolla bloggar? Vet inte, HOPPAS IMORGON, hoppas ni förstår♡♡♡♡ NI ÄR BÄST. Ni ska bara veta hur mycket jag HATAR att ha obesvarade kommentarer och att inte ha kollat era bloggar på några dagar. Jag lovar, jag ska göra det SÅ fort jag har tid. 

 

Bild jag tog påväg hem från träningen^^

Sov gott♡♡♡

 
 
Johanna Utterberg

Johanna Utterberg

20 maj 2015 14:55

Hoppas dagen idag blir bättre!! :)

Sv: Tack så jättemycket!! ♡♡
Kraam

http://johannautterberg.blogg.se

Linn

23 maj 2015 12:12

Tack..

Kramar♡♡♡

 
Elin

Elin

20 maj 2015 17:18

Vacker bild <3:)

Ibland är dagarna så där, humöret inte på topp och man är trött, det är så livet är helt enkelt men du ska se att du snart är mycket piggare och dagarna blir bättre <3 tänk på att det snart är sommarlov och att du ska kämpa in i det sista med dina slutbetyg! :) Heja heja UNDERBARA DU!!!<3

Jobbigt när man kommer tillbaka och dem har börjat med något nytt, förstår dig men jag tycker då att du ska ta och prata med antingen kompisar eller helst läraren så att h*n kan berätta för dig! Be om kompisarnas anteckningar och kanske läsa lite i boken? :)<3 du fixar det!

Linn...hur det än gick på svenskanationellat så ska DU vara nöjd! Du blev godkänd och varför ska du inte vara glad för det? Det kunde ha gått sämre men nu gjorde det inte det så varför inte vara nöjd och positiv? Du gjorde ditt bästa och mer kunde du inte göra, eller hur? Tänk istället på att "Nästa gång gör jag det bättre, det är min utmaning!"
Du är så mycket bättre än vad du vet!<3 Och om det är någon som säger att du har dåligt betyg eller skrattar, den jä*eln skulle jag då vilja ta ett snack med!

Du suger inte! Du är så jävla himla bra ska du veta!!! Jag skulle inte klara dem banorna och uppdragen, så du kan ju se vem som suger haha :)
Va nöjd med det du gör, ditt arbete, mera kan man inte göra och du kan inte rå för att du varit sjuk! Det är bara att träna upp sig och jag vet att du KAN!<3

MASSA GLADA KRAMAR :D<3<3<3

Sv; Ååh tack så himla mycket Linn för dina kommentarer, för DINA FINA ORD! Betyder mer än du vet!!!<3
Jag är så GLAD för att jag har dig och för att du STANNAR!<3<3 Blir rörd ju..

Nej vi skulle tydligen ha den på fredag, tack och lov...
KÄRLEK <3:*

http://nouw.com/ElinNordwall

Linn

21 maj 2015 23:19

Elin............Jag vet inte vad jag ska skriva. Blir tårögon. Kan först och främst INTE förstå hur du kan sitta och skriva hela denna kommentaren, alla dina ord är så perfekt utvalda!! Dem träffar mig PRECIS. Rakt in i hjärtat och hjälper!!♡♡♡

Jag vet seriöst inte vad jag ska svara? ALLT betyder så troligt mycket!
Jag vet att jag inte suger, men jag jämför mig lätt med andra i min omgivning, som är bättre.....

Kärlek till dig och TUSEN MILJONER tack för att du finns, vet inte vad jag skulle vara utan dig!!!

 
natalia

natalia

20 maj 2015 19:18

Känner att vi alla behöver lov nu, du är grym som kämpar <3

http://nouw.com/nataliatrojan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 20 december 2015 21:17

Heeeej allihopa! Som jag saknar att blogga, saknat er och saknar allt som har med bloggen att göra! Men denna första tiden på gymnasiet från sommarlovet fram tills jullovet har varit fullt ös! Så mycket nytt och så mycket som har hänt. Det är omöjlig...

Av Linn - 5 september 2015 23:11

Som ni märkt, så har jag inte uppdatera bloggen och som det är just nu har jag inte mycket tid åt bloggen:(( Detta känns verkligen extremt tråkigt, men skolan och handbollen tar flr mycket plats.   Men jag ska inte skylla på något, jag själv har ...

Av Linn - 27 augusti 2015 09:36

Hej på er & godmorgon! Börjar kl. 10:10 idag, och är på bussen just nu! Har bara en engelska lektion som är 50 minuter, sedan slutat jag! Hur skönt??! Btw så var det såå sjukt skönt med lite sovmorgon till 8 idag:)) Hoppas alla får en bra dag! ...

Av Linn - 25 augusti 2015 22:35


Ska försöka sova så snart som möjligt! Börjar 8.10 imorgon också! Hoppas allas dag har varit bra! Min dag har varit bra, och skoldagen gick bra! Förut på handbollsträningen så hade vi minihandboll, vilket var GRYMT roligt!!! Skrattade såååå sjukt...

Av Linn - 24 augusti 2015 22:48

Hej på er! Hoppas alla haft en bra start på denna nya veckan! En vanlig skol-vecka för min del, lektioner och läxor har redan dragit igång.. Dagen i skolan kändes bra! Många är så snälla ...

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Skapa flashcards