♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under maj 2015

Av Linn - 14 maj 2015 23:12

Hej på er! Hoppas alla haft en bra dag!

Min dag har varit braaa, jag har mest tagit det lugnt och verklinge njutigt av den lediga dagen♡ Dessutom så har jag, min pappa och min brorsa äntligen satt upp vår studsmatta!! SÅ roligt hahah;)) Nä men älskar att spendera tid på den, hoppa med komisar osv♡ Som denna kvällen spenderade jag där ute, en liten stund, med musik och fin solnedgång! Underbart. 

 

Btw så åt vi jätte god middag idag, grillat kött^^Försökte lägga upp det lite extra snygg på tallriken endast för bildernas skull hahah XD 

 

Nu ska jag fortsätta kolla på lite grejer inne på datorn. 

Vet ni vad som händer imorgon??? Jag och Karolina ska till Liseberg!! Asså jag har inte varit där på kanske 2 år?? Så det ska bli suuupernajs♡ AS TAGGAD!! Updaten imorgon kommer antaglinge inte bli så bra, men uppdaterar när jag är hemma, blir nog en heldag där! 

 

Sov gott! Längtar till imorgon:))

Här kommer en massa snaps från dagen♡♡

       

Kramar♡ 

Av Linn - 14 maj 2015 14:45

Jag tycker denna videon är SÅ SJUKT mäktig!! Älskar den och har sett om den flera gånger!

Hitta den för ett tag sedan då Natalia länkade den på hennes blogg♡♡


Efter att har sett denna videon känns det verkligen som att jag vet vad jag vill göra i mitt liv. Efter jag gått klart min utbildning på gymnasiet tror jag att jag kommer ta ett år där jag kommer antingen resa eller bli aurpair bara för att det är det jag drömmer om. Sedan resten av mitt liv drömmer jag om att resa och uppleva världen...inte bara denna lilla del som jag lever i idag, varje dag, nej, utan allt annat...

Jag verkligen stört längtar till det livet...det levet bortom...hm...


Den är värd att se på ♡ 


Av Linn - 14 maj 2015 12:20

Hej på er! Vaknade imorse av att familjen skulle äta frukost men jag kände att jg lika gärna kunde ligga kvar lite i sängen och njuta av sovmorgon! Så det var det jag gjorde, och det var så skönt;)) 

Men nu har jag ätit och fixat mig o allt. 

Har inga direkta planer inför dagen, mest ta det lugnt! Men senare idag ska vi sätta upp studsmattan som inte blivit av ännnu, taggad! 


Hade tråkigt förut så gissa vad jag gjorde?? Sminkade mig - med ögonskugga. Men liksom jag passar inte i det PLUS att jag suger på att sminka mig hahahhhaa. Men ja XD 


Ha en bra torsdag allihopa♡ Bjuder på dessa bilderna.

   

Kramar!  

Av Linn - 13 maj 2015 23:31

Halloj! Vi kollade på damernas SM match förut, och laget om jag hejade på vann, så nu är dem i SM final! 

Hur som helst, min onsdag har varit jättebra♡♡ 

Skolveckan har gått väldigt snbbat tycker jag;) hahah. Men nu är vi ju lediga imorgon, fredag, lördag -söndag då men också måndag då vi har studiedag då! SUPERSKÖNT. 


Resten av kvällen ska jag spendera framför ipaden, ska kolla på "ex on the beach" på tv3 play. Jag har inte sett ett enda avsnitt...men tänkte mig ge min in på detta nu...får se om det är intressant eller inte. Men det får jag snart se! 


Sov gott, vi hörs imorgon ♡

 

Btw, svarar inte på några kommentarer / kolla bloggar ikväll bara så ni vet♡ är för trött och då blir det oftast "tråkiga" svar osv :P

Av Linn - 13 maj 2015 19:03

I bilen påväg till damernas match i handboll. Där kommer kvällen spenderas.

Av Linn - 13 maj 2015 15:28

Hej på er!♡♡
Hoppas ni haft en bra onsdag! Min dag har varit braa. Slutade runt 14 tiden och har haft en chill dag ändå. Alla lektioner har gått bra och nu så har vi LÅNGHELG! As skönt!! Vi har femdagars ledighet, as najs!

Idag i skolan så hade vi PRIDE dag för att stå upp för rättigheterna för att få vara den du är och har vilken sexuell läggning du vill. Det var sjukt bra att vi hade denna dagen så att folk inser men också för att folk ska lära sig! ♡ Alla i skolan hade olika färger och bildade på så sätt pride-flaggan, och så tog dem kort uppifrån en av balkongerna, haha vi 9:or hade färgen röd och var längst bak som ni ser på bilderna under;)

Just nu så är jag med Olivia och vi kollar på biobiljetter till Pitch Perfect 2. Jag, Olle och Caisa ska nog boka till måndag:))) HOPPAS♡ För vill jätte gärna se den filmen!

Ha en fortsatt bra dag allihopa!

 Kramar♡♡


Av Linn - 12 maj 2015 22:28

Skoldagen gick bra och här hemma har jag bara tagit det lugnt. Har varit så trött idag och somnat till många gånger exempelvis i soffan. Det som är så himla skönt är att vi har sovmorgon imorgon, börjar 10:15!! "Tack Johan" han är så go♡ han skulle på möte så första lektionen blev inställd. Så vi börjar direkt med engelska, sedan lunch, sedan idrott och matte. Bra dag. Hoppas jag! 


Har blivit en del obesvarade kommentarer, men jag tänkte svara på några nu ikväll, men resten en annan dag♡ Sedan tänkte jag kolla på något program lugnt innan jag somnar.


SOV gott, godnatt!

 

Av Linn - 12 maj 2015 17:22

Hej på er! Haft en bra dag?
Då har vi äntligen gjort alla NATIONELLA PROV!! Kan ni förstå vad skönt? Äntligen klara!!! Fast inte jag....Hahaah, har ett kvar i matte som jag missade när jag var sjuk, men det har jag nästa vecka!

Hursomhelst, religion del2 var mycket svårare, jobbigare och längre. Mycket skriv frågor och jag hann inte ens klart!! Surt. Dessutom fick jag reda på mitt nationella prov i Biologi, rätt nöjd ändå! Fick C+ och det saknades bara ett A poäng!! SÅÅ SURT. Men jag får ändå vara jätte nöjd med tanke på vad andra har fått, och läraren tyckte det var bra:)) så är ändå nöjd!

Ikväll blir det ingen träning för mig igen, inte tränat på en vecka nu! Men måste bli frisk först. Är fortfarande förkyld.

Önskar alla en bra fortsatt kväll<33

Kramar!

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards