♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under maj 2015

Av Linn - 17 maj 2015 13:37

....Ikea sedan släktkalas hos vår kusin Felicia<33

Kraaam

Av Linn - 17 maj 2015 12:32

Godmorgon! Vaknade inte nu men ah. Hoppas alla får en bra söndag^^

Har suttit och kollat igenom en massa gamla bilder, och jag verkligen ÄLSKAR det!! Så himla underbart! 


Om en timme ska vi åka till Ikea för att äta lunch, sedan vidare till min kusin Felicia som har släktkalas, hon har fyllt 19 i veckan♡♡ 

När jag kommer hem får jag se vad som händer, men just nu måste jag bestämma kläder...hm..


Längtar sååå sjukt mycket till dessa 2 saker♡♡♡♡♡♡ 

 

Massa kramar♡♡♡

Av Linn - 16 maj 2015 22:49

Hoppas alla haft en bra lördag! Min lördag har varit lugn men bra. Har egentligen inte gjort något vettigt alls, bara städat som behövdes. Men annars har mormor och mammas moster o hennes man (kerstin & ingemar) varit här på middag. Älskar verkligen mormor♡ Hon är så sjukt go och härlig♡♡♡

Men annars har jag bara varit hemma idag. 

Btw, så fyller världens bästa Sofia år idag♡♡♡ Love her!! <3333


Imorgon ska min kusin ha släktkalas, hon har fyllt 19, och det är mitt på dagen så antar att söndagen kommer gå bort till det. Men jag får se imorgon! ♡

Jag hade verkligen behövt gå ut och springa eller något, för känner mig såå sjukt otränad nu när jag inte varit på någon träning i över en vecka!! Har varit sjuk. Den kommande veckan så ska vi ha tester inom handbollen...och jag kommer sumpa det..vet inte vad jag sak göra..:(


Nu ska jag kolla lite youtube videos, och annat skoj, innan jag ska sova. Sov gott!

 

Av Linn - 16 maj 2015 19:25

ATM

       

Av Linn - 16 maj 2015 13:00

Hej på er & goddag! Hur blev klockan redan ett?? Asså wtf. 

Men jag har precis städat klart mitt rum & resten av övervåningen och tänkte äta lunch. Senare idag kommer mormor och mammas moster och hans man på middag.

Men annars händer nog inget mer idag. Lugn lördag♡


Hoppas alla har en bra dag!

 

Av Linn - 15 maj 2015 23:34

Hej på er! Hoppas alla haft en underbar fredag, det har jag♡♡

Jag har med bästa Karro varit på liseberg, en heldag med en massa skoj!! Vi har haft så roligt och åkt en massa saker. Vi var där från 11 till 19, så 8 timmar om jag har räknat rätt! haha

Men det behövdes verkligen! Jag menar det är ju inte så ofta som jag går på liseberg med tanke på att det kostar en hel del, så man får ju passa på när jag väl är där! När vi kom dit var det inte så mycket folk, men mot eftermiddagen så kom det skit mycket folk och det var verkligen långa köer på allt!!

Vill jätte gärna åka den nya Mechanica, men kön var typ 1,5 timme så det var inte värt det..Vi ställde oss i den och väntade, kom några meter fram men märkte sedan att kön ringlade sig jätte långt så vi orkade inte mer. Men jag åkte Helix, som jag inte gjort innan och den var supernajs♡ Men läskigt då jag fick sitta själv i sätet XD


Har tagit en hel del bilder under dagen! Och dessutom filmat NÄR Vi ÅKTE vissa attraktioner såsom Lisebergsbanan, Slänggungorna, Virvelvinden, Kaffekopparna m.m men de klippen är för korta för att dela med mig av på bloggen, har lagt upp dem på min mystory på snap (linnselusan) 

Hur som helst, nu är jag riktigt trött! Ska svara på några få kommentarer, resten en annan dag, sedan kolla youtube, sedan sova! 

Sov gott, vi hörs imorgon♡♡

                             

Massa kramar♡ Det var btw, toppen väder och solen sken hela tiden! UNDERBART.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Av Linn - 15 maj 2015 11:18

 

med karro♡


Av Linn - 15 maj 2015 10:15

Godmorgon! Önskar er alla en jättebra fredag♡♡♡

Jag och Karolina ska gå på Liseberg! Sjukt taggad, vill åka den nya attraktionen men får nog inte med karro på den Xd hahahah men får se;) 

♡♡♡♡

 

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards