♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under maj 2015

Av Linn - 7 maj 2015 13:45

Förra året, den 7 maj 2014, 2 selfies ^^

Någon skillnad? JA.

 

Av Linn - 7 maj 2015 11:45

Igårkväll klickade jag hem lite smått och gott ifårn eBay.com !! Verkligen älskar ebay då dem i princip har allt, och jag brukar alltid vara som snålast och ta "lägst pris och gratis frakt". HAHAH men jag känner liksom varför inte passa på? 

Jag har beställt tidigare därifrån och frakten tar jääätte lång tid, men det brukar oftast vara värt det! Alla mina saker lär kommer senast mellan 9-15 Juni. 


Detta beställde jag: Solglasögon x2, fake bikini från Triangle, freebra och halsband!

       

SÅÅ taggad på att allt ska komma nu♡♡♡♡ hiihiih  

Av Linn - 6 maj 2015 22:29

Hoppas eran onsdag varit bättre än min;) 

Nä men har mest vila tunder dagen, inte pluggat...Och jag får se imorgon bitti när jag vaknar om jag går till skolan eller inte, beror på hur jag mår då! Svarade förut på alla kommentarer och kollade bloggar♡♡ Men nu har det kommit in en del nya igen:PP hahahah


Ska spendera resten av kvällen med datorn, bloggen -svara på kommentarer och kolal bloggar, sedan youtube osv. 

Sov gott, hörs imorgon!

 

Av Linn - 6 maj 2015 19:15

 





Av Linn - 6 maj 2015 16:18

WEEEEYYY happy girl♡ Titta vad som låg i brevlådan idag! Min klänning till 9:ornas bla! WOHOOOO

Den blir jättebra♡ Tycker den var jättefin!

Köpt på bubbleroom.com^^

          

 

Kramisar


Av Linn - 6 maj 2015 15:29

Update: Surfar runt lite på nätet efter blandade saker, är såå sugen på att beställa lite! Men får snacka med mamma sedan;)

Kramar!

Av Linn - 6 maj 2015 10:21

Hej på er! 

Kom hem från skolan för en liten stund sedan, var nämlingen bara och gjorde matte nationella och sedan gick jag hem. Vaknade imore och kunde knappt prata är jätte hes. Mår inte så bra, ont i halsen och fryser. Sjuk. 

Så får vila en massa idag! Just nu har jag precis lagt mig i sängen igen, och ska snart fixa té. 


Hur som helst, vi gjorde nationella i matte imorse, del B och del C....Okej det kändes inte bra...Hade ont i huvudet och löste inte alla uppgifter...Surt. Jag vill ju att det ska gå bra. DUMMA matte...Jag suger..


Hoppas ni får en bra onsdag iaf, nu ska jag vila!

   

Av Linn - 5 maj 2015 22:24

Stress stress, stress, stress är det som går runt i mitt huvud just nu.

Just det, Hej på er!♡♡ Hoppas alla haft en bra tisdag! 


Min dag har varit okej tisdag, vanlig dag. Liksom det har inte hänt något dåligt men jag menar om jag jämför med dagar som är jättebra och säga att denna dagen, en helt vanlig tisdag, har varit bra så liksom åker de andra dagarna ner, lägre i "klassen". Eller så kanske det bara är jag som tänker fel? XD Hahahah jaja! 


Sen jag kom hem från skolan, efter kanske en timme, så har jag pluggat matte! Nästan hela kvällen!! Och det är så sjukt mycket som inte fastnar i mitt huvud inför nationella provet imorgon! Plus att det är svårt att veta vad jag ska öva på, matte nationella är så sjukt stort...Just nu, känns det som att provet kommer gå kasst. Men vet ni vad. Det får gå som det går, jag har övat så mycket jag "kunnat" och jag kommer under provet bara göra det bästa jag kan♡ Mitt allra bästa, mer kan jag inte göra! Så får det gå som det går.....:/ <3


Det hade ju varit väldiugt otrolgit skönt om jag efter skoldagen imorgon bara kunde glömma matten, glöma nationella proven, och kanske kunna glömma andra läxor & prov? MEN NEJ. Det är så sjukt otroigt mycket de sista veckorna nu!! Vi har nationella prov i matte igen på fredag, sedan redovisning i spanskan på torsdag, slöjd logg till torsdag, STORT nationellt prov i relgion nästa vecka på måndag och tisdag!! 
Helt sjukt vad mycket vi har just nu i skolan....

Jag känner mig jätte stressad och får just nu ångest över att jag inte svarar på kommentarer eller kollar era bloggar och kommentarer. Men jag känner att det måste tyvärr läggas åt sidan nu!! SÅ fort jag FÅR TID ÖVER så kommer jag göra allt det, men inte just nu. Måste fokusera åt skolan och annat. 

Hoppas ni förstår! 

Kommer såklart bli den vanliga "updates" - vardagsupdates. Men att kommentarerna & läsandet av andra bloggar får vänta lite. Har massa intresanta ämnen som jag vill skriva inlägg om, men, så har jag inte de tiden!! Dem får också vänta...


Hoppas verklignen ni förstår♡ 

Nu ska jag snart sova, var jätte trött imorse:P SOV GOTT:* Vi hörs imorgon!

Några snaps från lunchen idag^^

       

Kramar♡♡♡ Ni är bäst!! Glöm aldrig det!

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Skapa flashcards