♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under maj 2015

Av Linn - 10 maj 2015 12:15

Eftersom jag har varit sjuk enda sen tisdagskväll så har jag inte ens orkar börja plugga inför nationella proven i Religion imorgon!!!!!

HAR PANIK. 

Jag mår fortfarande inte fullt på topp....Men ska göra allt jag kan för att plugga nu. 

Har ångest, det känns som om jag kommer sumpa nationella i relgion och det pga hur proven går som betygen i just religion för oss sätts, så allt påverkar betygen! Då vi ej haft / kommer har religion mer i 9:an. 

Nu måste jag börja....

 

Av Linn - 9 maj 2015 23:55

Hej på er. Och förlåt att det har varit  så få och så tråkiga inlägg nu de senaste dagarna, men det beror på att jag bara legat hemma och varit sjuk. Så har inte haft något annat vardagsupdate att upddatera med och inte orkar fixa andra inlägg. 

Nu mot kvällen försvann febern tror jag, men har fått ondare i halsen. Vet seriöst inte vad det är som är fel på mig, hatar att vara sjuk!! Har dessutom fått nån rejäl och torr rethosta som är så sjukt sjukt sjukt jobbig för halsen!! USCH. Vet inte vad jag ska göra. 


Resten av kvällen tänkte jag svara på några kommentarer och kolla några, sedan kolla youtube videos^^

Hoppas alla haft en toppen lördag♡♡

 

Av Linn - 9 maj 2015 14:09

Ni förstår nog inte hur mycket den här dagen suger!! Trodde att jag skulle bli frisk till kvällen...Men NEJ jag hade fel. Nu har jag fått hög feber igen och mår illa.
Om detta inte ändrar sig inom någon timme betyder det att jag inte kommer kunna gå på Sofias tjejmiddag på en resturang i Stan ikväll! Hon fyller år om ungefär 1 vecka och ikväll skulle 14 tjejer äta på resturang. Jag såg fram emot det JÄTTE mycket , då alla samlas och umgås. Men nu när jag fortsätter vara sjuk tror jag inte att det blir något med det!!:(((( FÖRSTÅR NI VILKEN KASS DAG?!!

Hatar att vara sjuk!!! HATAR DET:((

:(((((

Av Linn - 8 maj 2015 23:34

Hej på er, ytterliggare en dag i "onödan", då jag inte har fått gjrot något vettigt alls!!! Har bara legat i soffan i princip hela dagen..what a day. Ja. 

Nu väntar sängen, inte taggad alls. Då jag exakt vet som väntar när jag väl vaknar, då börjar allt om igen. Det är nu måt kvällen som jag mår "bäst", och på morgonen värst då. Så ont i halsen, snuvig, ont i huvudet och allt sådant på en och samma gång. USCH. 

Imorse vaknade jag dessutom med näseblod, trodde de var snor som rann och orkade inte gå upp för att hämta torkpapper, vaknade lite senare och såg då att det var blod som jag hade dragit runt ner på halsen och kudden + täcket...mh, fräscht. Men det slutade som tur ganska snabbt. 


♡♡♡♡Idag fyllde min pappa år! ♡♡♡♡Så vi firade han med pizza, kladdkaka som jag trots allt tog tag i gjorde helt själv! STOLT. (inte det att jag inte brukar baka, utan att jag var sjuk men ändå baka, aja) Sedan gjorde jag och min lillebror också "egen hjärt-formad choklad". Har varit trött hela dagen..


Nu laddar jag upp med en en hel toarulle brevid mig, halstabletter och en vattenflaska med vatten. SOV GOTT.


Hoppas ni haft en bra dag iaf. 

Nu svettas jag, blir inget mer med bloggen idag, orkar inte. Förlåt. Men jag svara på kommentarer & kollar bloggar så fort jag kan♡ Love u all!

 

Av Linn - 8 maj 2015 16:59

Hej på er, hoppas allt är bra med er!

Jag har varit hemma ifrån skolan idag också, så missade en massa viktiga lektioner ... Men jag är fortfarande sjuk så kunde inte gå, Tyvärr.
Hela dagen har jag bara legat i soffan och kollat på en massa prank videos, asså de typer av videos är såå roliga!!

Jag mår okej. Har fortfarande ont i halsen och är allmänt förkyld, men vet inte hur det är me febern.

Hur som helst, ha en bra fredagskväll!
Sorry för tråkigt inlägg men orkar inte skriva<3

Av Linn - 7 maj 2015 22:52

Hej på er! Hoppas eran dag varit bättre än min;) 

Att vara sjuk är så sjukt jobbigt, jag har verkligen inte gjort något vettigt ALLS idag! OCH det suger. Men jag har inte haft någon ork alls, och så är det ju när man är sjuk. Vila, vila och vila. 

Mot kvällen har jag blivit piggare! 

Men det är som värst när jag vaknar...usch....Men ska gå och lägga mig så snart som möjligt och så får jag helt enkelt se imorgon bitti när jag vaknar hur jag mår, om jag orkar gå till skolan - vilket jag hoppas!!!


Blir inget mer inne på datorn ikväll. Sov gott, vi hörs imorgon!

 

Av Linn - 7 maj 2015 15:11

Hej på er...dem 2 andra inläggen som kommit upp idag har varit tidsinställda då jag gjorde dem igårkväll. 


Hur som helst, idag är jag hemma från skolan igen..Mår inte bra. Har feber, ont i halsen, mår illa, ont i huvudet, snuvig och allt sådant. Det är så himla jobbigt då jag inte orkar göra någotting, orkar knappt resa mig och imose orkade jag inte ens gå och hämta ett glas vatten. Låg kvar i sängen och halvsov till efter 12!! Blev inte piggare av det direkt, men orkade inte gå upp. Resten av dagen har jag spenderat i soffan framför youtube med täcke, kudde, té, drickyoghurt och till sist orkade jag fixa mig lite soppa. 

Emellan åt så mår jag illa och då känns det som att jag ska kräkas, men det blir bättre när/om jag rapar. hahaha jag vet att det låter konstigt. 


Jag hoppas jag mår bättre snart♡ För det är som värst på morgonen. Jag hoppsa också att jag kan gå till skolan imorgon, då jag egentligen MÅSTE det. Har nationellt prov i matte igen då, sedan religion inför nationella i So nästa vecka, och till sist musiklektion då jag måste bli klar med mig låt. Jag håller tummarna. 


Hoppas eran dag är bra iaf♡

   

Kram!

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Skapa flashcards