♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under maj 2015

Av Linn - 29 maj 2015 16:33

Hej på er! Nu är det äntligen fredag och helg!! Min skoldag har varit toppen<33 Hoppas eran dag också varit bra!

Vi hade vanliga lektioner och så men dem har varit roliga! Sedan har jag fått reda på mitt slöjd betyg och är supernöjd! Dessutom så blev jag klar med min pall idag, visar sedan. På so:n fick jag reda på betyg också och är nöjd. Och på musiken så lämnade jag äntligen in min egna låt som vi hållt på med ett tag nu.. Den blev sådär men menXD

Nu blir det löp, fys och styrke träning UTOMHUS. Inte roligt nu när det regnar...hur som helst, träning mellan 17-18.30

Hörs<33

Kram

Av Linn - 29 maj 2015 11:30

Igår kom det sista jag beställde från eBay.com, så nu har alltid kommit:DD Och jag är supernöjd med allt<33

     


#4, var ett halsband med guldaktig kedja och vita pärlor. Jag ska ha detta till min bal:)) Längtar! 

Kostade 14 kr :D 

   

#5, var en bikini som ska likna triangle bikinis. Fake alltså;)) 

Kostade bara 58 kr för både delarna! Och underdelen är perfekt, dock är överdelen lite stor!

 

Jag är verkligen jätte nöjd med allt, och trots att frakten på eBays saker (oftast) är ganska lång så är det verkligen värt det!! <333 eBay is tha shieet ♡♡♡

Kramar, ha en fortsatt bra dag♡♡  

Av Linn - 28 maj 2015 23:16

Träningen förut var jätterolig, men jobbig och det känns verkligen i benen nu efteråt! Vi hade en massa fys och styrka. Jag har inte mina tester, hahah skönt!! Dem hade tydligen inte redskapen till det. Men det gjortde inget för mig hahah. Men jag gillar verkligen den träningsgruppen jag är i och det gör alltid mycket roligare♡ :)) 


Just nu har jag precis ätit klart min kvällsmat och borstat tänderna, men tänkte efter detta inlägget gå och lägga mig! Är alltid så trött på morgonen;) Btw, så ska det bli riktigt skönt med fredag imorgon och sedan helg! I helgen blir jag mer uppdaterad med er, personligt. 


Nu i slutet har vi en massa olika inlämningar och det är så sjukt svårt att få ihop det, men får skriva på dem i helgen, tror jag. hahah


Men hoppas alla haft en bra dag, vi hörs imorgon♡

 

Av Linn - 28 maj 2015 19:33

Ska åka till träningen nu, mellan 20-22. Så kommer hem sent ikväll. Dessutom ska jag ha en massa tester....inte taggad://

Av Linn - 28 maj 2015 16:32

Hej på er!
Jag slutade skolan runt 16 tiden och har precis fixat standard sakerna här hemma som byta till mjukisar, packs upp väskan och sådant.
Nu tänkte jag unna mig lite gott med en glass och hallonsoda;))

Min dag i skolan har varit okej! Inte så jätte roliga lektioner men men. Hade btw in rugby på idrotten idag för ville inte vara med när varken karro eller Pauline var där...aja:P

Senare är det handbollsträning...och jag ska göra massa tester som jag missade när jag var sjuk...inte taggad. Kommer gå så dåligt..

Men ha en fortsatt bra dag allihopa<33

Kramar!

Av Linn - 28 maj 2015 11:30

Igår köpte jag dessa skor (klackskor?) som jag ska ha på min skolavslutning samt balen. Och är riktigt nöjd! ♡ Jag kan inte gå i för höj klack, inte heller för smal klack - jag går aldrig i klackskor, så därför, både för att jag tycker det är snyggare på mig med dessa typer av skor och för att det är mycket bekvämare och stadigare att gå i, så köpte jag dessa:)) 

 

Vita, passar nog toppen till klänningen

 

Köpte dem btw på DinSko, 399 kr. 

Av Linn - 27 maj 2015 22:28

Onsdag..."min lediga dag". Men den bara flög iväg till annat, visserligen till behövliga saker såsom att köpa skor och plugga! MEN, jag hoppades på att få tid åt bloggen. För jag vill verkligen inte spendera kvällen med att svara på kommentarer och kolla bloggar, det är värd en annan, bättre tid♡

I HELGEN. Och så får det vara nu de sista veckorna, har så sjukt mycket att hinna med....HOPPAS NI FÖRSTÅR. Ni är bäst. 


Men hoppas allas dag varit bra! Min dag har varit det! 

Skoldagen gick bra, fick reda på mitt slutgiltliga betyg i matte nationella, och är väl inte jätte nöjd men får vara det. Efter skolan så åkte jag som sagt och handlade skor till avslutningen, ni får se dem imorgon:DD


Nu ska jag strax sova, torsdag imorgon. Och börjar dagen med moss rugby med klassen på idrotten.........x_x 

Sov gott^^

   

Bjuder på bilderna ovan känenr jag ;) 

Av Linn - 27 maj 2015 15:24

Hej på er! Slutade tio i tre och då jag jag snabbt hem för att nu ska jag, Olivia och våra mammor iväg och kolla på skor i Lerum. Jag ska kolla på skor till skolavslutningen, vill ha vita klackskor, men inte för hög klack...måste verkligen hitta...Men vi får se vad som finns!

Hoppas allt är bra med er<33

Kramar!

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards