♡MyLifeAsLinn♡

Direktlänk till inlägg 18 maj 2015

7.5 km✔

Av Linn - 18 maj 2015 22:19

Hej på er! Hoppas alla haft en bra dag och start på veckan!♡

Min dag gick väldigt snabbt, men det gör det alltid när man är ledig känns det som! Har iaf fått gjort lite musik, men inte så mycket som jag hoppades på...vet inte vad som hände, vips hjälpe jag min lillebror och hans kompis att baka. Jahopp. Men får plugga massa mer i veckan, har musikprovet på fredag!!


Idag har jag också tränat! Det var ett tag sedan nu, har varit sjuk och sedan har vi då haft denna långhelgen och då har det inte varit någon träning. Det känns skönt att vara tillbaka igen, men också JOBBIGT. Vet precis vad det innebär, massa tid åt handbollen..

Denna veckan under träningarna har vi TESTVECKA. Usch, bara ordet "testvecka" är skrämmande. Vi ska göra en massa indivuduella tester, såsom långdisanslöp, jojo-test, brutalbänk, 20 meter, armhävningstest, plankan, 90° och späns test. usch...Under dagens ute löp så hade vi test på 7.5 km. Det är indivudellt och man springer endast för sitt egna resultat. Men det blir lätt jämförelse...väldigt lätt...

Hur som helst, det kändes bra och jag klarade hela utan att stanna! Vet inte min tid ännu, men det spelar inte så stor roll. Jag klarade det och det kändes jättebra, trots att jag inte tränat på över en vecka. 


Imorgon börjar skolan igen, känns lite konstigt XD Men det ska bli roligt! 

Låter kanske konstigt när jag säger det, men man får ta vara på sista tiden nu med klasskompisarna och det ska jag......känns konstigt det med. 

Jag måste gå och lägga mig, direkt efter detta inlägget, tror jag;) Nä men har vant mig vid sovmorgon nu så måste gå och lägga mig i "tid" om jag ska ha en chans att ta mig upp imorgon! 

Svarar därför på kommentarer och kollar era bloggar senare, kanske imorgon, ja helt enkelt när jag får tid♡♡


Avslutade dagen med en smoothie. 

     

Sov gott allihopa! Vi hörs imorgon

 
 
natalia

natalia

18 maj 2015 22:36

Åh vad härligt att träna, jag ska träna imon:D ÄNTLIGEN!

http://nouw.com/nataliatrojan

 
natalia

natalia

18 maj 2015 22:36

Åh vad glad jag blir, tack så mycket :D

http://nouw.com/nataliatrojan

 
trollet

trollet

19 maj 2015 00:56

Såg gott ut! Lycka till med tester och sista i skolan!

http://lchftrollet.blogg.se

 
Netti

Netti

19 maj 2015 05:18

Vad skönt att komma igång med träningen igen och vilken fin mugg :-D

http://starby.devote.se

 
Elin

Elin

19 maj 2015 05:53

Grymt! :)

http://elinbjorkander.com

 
Amanda Jona [SPONTAN]

Amanda Jona [SPONTAN]

19 maj 2015 09:22

Åh vad det där såg gott ut :)

http://spontan.blogg.se

 
Ebba

Ebba

19 maj 2015 18:59

7,5 km?! SHIT! Skulle inte klara av det! XD Du är ju grym Linn!<3

Puss & Kram!<3 :*

http://www.nouw.com/ebbolella

Linn

20 maj 2015 22:53

haha awww tack underbara & bästa du♡♡

 
sanne

sanne

19 maj 2015 19:44

tack detsamma sötnos :D

http://sampa.blogg.se

 
Amanda

Amanda

19 maj 2015 19:59

Så gott, bästa avslutet på en dag! :)

http://www.amandassofi.wordpress.com

 
Elin

Elin

19 maj 2015 20:15

Så himla skönt att vara ledig, det är du värd! :D Mycket du hunnit med också, dock skönt att få saker gjort så att man slipper tänka på det senare! Lycka till med musikprovet :*

WOW vad GRYM!! Jag är verkligen imponerad!! :D Du ska vara sjukt STOLT och bry dig INTE om vad alla säger och att dem jämför, folk som gör det är bara jobbiga och störda! -Liksom var nöjd med det resultatet du får, man kan lätt annars bli sårad!
Heja heja dig nu i veckan :D<3

Mums vilken smoothie :o :*

http://nouw.com/ElinNordwall

Linn

19 maj 2015 23:54

Aw tack underbara du♡♡♡

TUSEN TACK, behövdes

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 20 december 2015 21:17

Heeeej allihopa! Som jag saknar att blogga, saknat er och saknar allt som har med bloggen att göra! Men denna första tiden på gymnasiet från sommarlovet fram tills jullovet har varit fullt ös! Så mycket nytt och så mycket som har hänt. Det är omöjlig...

Av Linn - 5 september 2015 23:11

Som ni märkt, så har jag inte uppdatera bloggen och som det är just nu har jag inte mycket tid åt bloggen:(( Detta känns verkligen extremt tråkigt, men skolan och handbollen tar flr mycket plats.   Men jag ska inte skylla på något, jag själv har ...

Av Linn - 27 augusti 2015 09:36

Hej på er & godmorgon! Börjar kl. 10:10 idag, och är på bussen just nu! Har bara en engelska lektion som är 50 minuter, sedan slutat jag! Hur skönt??! Btw så var det såå sjukt skönt med lite sovmorgon till 8 idag:)) Hoppas alla får en bra dag! ...

Av Linn - 25 augusti 2015 22:35


Ska försöka sova så snart som möjligt! Börjar 8.10 imorgon också! Hoppas allas dag har varit bra! Min dag har varit bra, och skoldagen gick bra! Förut på handbollsträningen så hade vi minihandboll, vilket var GRYMT roligt!!! Skrattade såååå sjukt...

Av Linn - 24 augusti 2015 22:48

Hej på er! Hoppas alla haft en bra start på denna nya veckan! En vanlig skol-vecka för min del, lektioner och läxor har redan dragit igång.. Dagen i skolan kändes bra! Många är så snälla ...

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Skapa flashcards