♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under maj 2015

Av Linn - 12 maj 2015 15:45

Sov med flätor en natt, jaaa, resultatet ser ni ju på bildernaXD 

♡♡♡♡

           

Kramar, ha en fortsatt bra dag♡♡

Av Linn - 12 maj 2015 10:45

...begär det av till Kroatien 2015!! Handboll, kompisar, sol och bad! Sedan ytterliggare en vecka med 2 bästisar♡♡♡♡ Kan det bli bättre? 

LÄNGTAR otrolgit mycket!

 

Av Linn - 11 maj 2015 22:26

Hoppas allas start på veckan har varit bra!

Jag har inte gjort så mycket hemma, mest varit inne på datorn och ätit glass, té haha ja, vad mer har jag gjort? Nu är klockan redan läggdags. 

Denna veckan öär väldigt skön, bara 2 skoldagar kvar innan långhelg♡♡ LÄNGTAR. Men först så har vi 2 dagar kvar som sagt, imorgon har vi nationella i religion DEL 2, den sista. Nervös, men får bara göra mitt bästa, hört att den ska vara svårare..men vet inte vad mer än det jag gjorde igår jag kunde öva till? Aja. 


Sov gott♡♡♡

 

Av Linn - 11 maj 2015 19:22

Hej på er, min mamma kom hem från Barcelona för en liten stund sedan! Hon har varit där under helgen med hennes jobb. Hur som helst så fick jag ett par jättesöta pyjamas shorts ifrån henne♡♡ TACK!

       

Kramar♡

Av Linn - 11 maj 2015 16:10

Kom hem från skolan för en stund sedan! Skoldagen har gott bra:))
Nu ska jag äta glass och kolla youtube videos, blir nog ingen träning för mig idag heller då jag inte är fullt frisk. Har inte tränat på en hel vecka nu:00 shiet hahaha

Men vetefan varför jag just nu har ont i magen, fick det efter lucnhen, verkligen jätteont efter dem där konstiga raggmunkarna som vi åt...aja. Det går nog över framåt kvällen.

Här kommer en liten OutfitOfTheDay bild^^

T-shirt - Vila

Jeans - BikBok

Jacka - 

Ryggsäck - Hollister

Skor - Converse

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡


Bilden ovan till höger då jag har lockat hår så har jag sovit med flätor:P

Sedan 2 pics från dagen på mig och Karro och mig och Pauline!
♡♡♡♡♡♡♡♡

Av Linn - 11 maj 2015 12:50

Första delen av religionskunskap i nationella prov kändes bra:))

DEL 2 imorgon---

Nu ska jag snart ha spanska sedan svenska, slutar sedan halv4.
Hoppas alla har en bra dag<33

Kram

Av Linn - 10 maj 2015 22:54

Hej på er! Hoppas alla haft en bra söndag♡ Jag har mått mycket bättre idag, mycket piggare och så än dem andra dagarna i veckan! Men är fortfarande väldigt förkyld...

Hur som helst, när jag varit sjuk så har jag inte haft något ork till att plugga inför nationella i Religion som är imorgon!! SÅ jag har pluggat skit mycket idag när jag hade orken!!! 

Religion är roligt och intressant! ♡ Och jag känner just nu att det får gå som det går, jag har gjort mitt allra bäst nu. Nu taggar jag nationella i Religion DEL 1 imorgon, och DEL 2 på tisdag. 


Sov gott allihopa! Satt och pluggade till 22:40 så ska bara borsta tänderna nu, sedan sova!! SNABBT. Ingen mer tid inne på datorn ikväll.

Skola imorgon! Livet imorgonXD 

Veckan som kommer blir en kort vecka bara av 3 dagar men en intensiv!! 

 


ATM

Av Linn - 10 maj 2015 15:29

Klockan är redan halv4, usch vad denna dagen går fort...:///
Måste hinna med att plugga massa ju...

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards