♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under april 2015

Av Linn - 19 april 2015 18:45

Lite nya saker som skas knökas in i min garderob;)) 

Nä men är supernöööööjd med allt♡♡♡ Och det är både vår/sommar och vinter/höst kläder som jag köpt. Då mandel.com egentligen är en online shop, men dem har 2 ggr om året utförsäljning, och igår var en av dem gångerna! Dem har verkligen ett superbra pris, "ta 4 betala för det dyraste", så jag fyndade massa snyggt!!


♡♡♡♡♡♡

Skulle egtnligen fotat ute i det fina vädret, men ljuset lös in fint i mitt rum också, så det fick bli bra^^Tycker själv det blev jättebra med sådana här typer av bilder♡

Zebra jumpsuit: 

 

Vit sommar klänning: (ska nog ha denna på skolavslutningen)

 

Randig t-shirt:

 

Vit tröja och kjol:

 

Sommar blus / Bikini cover:

 


Höst/Vinter klänning: då den är långärmad och tjockare^^

 

Hoppas ni gillade inlägget!

Massa kramar, ha en fortsatt bra dag♡♡

 


Av Linn - 19 april 2015 14:42

Älskar verkligen denna låten!! ♡♡♡

Ni har säkert hört / sett låten/videon på någon annan blogg eller någonannan stans, men tycker den är såå bra!

Kramar<33

Av Linn - 19 april 2015 11:34

Säger bara Godnorgon pga att detta är första inlägget för idag, asså jag vaknade inte nu.
Hur som helst, idag har lite saker som behövs göras!! Städa rummet, göra svenska, engelska och lite annat små fix.
Hoppas alla får en bra söndag<33

Kram

Av Linn - 18 april 2015 21:12

Hej på er!

Nu är lördagskvällen snart över, sitter just nu och kollar på tv, äter chips, godis med familjen. 


Min lördag har verkligen varit helt TOPPEN. Det är precis sådana här helger jag vill ha! Känna att man kan göra vad man vill då tiden finns där. Lördagen började jättebra då jag och Olivia och våra mammor åkte till en utförsälning där vi fyndade riktigt grymma saker för sjukt bra priser!! HAUL tänkte jag fixa imorgon♡


När jag kom hem åt jag lunch och pluggade lite svenska då vi ska ha redovisning nu nästa vecka!

Sedah åkte jag och Sofia in till stan då vi lockades över att det var gratis glass där! Hahahahh ofc vi dras till stan då^^♡♡♡

Väl i stan mötte vi upp Pauline & Karolina, tog lite bilder, åt glass osv. 

Hhahaha en jätte rolig sak när jag, Karro och Sofia skulle ta en selfie så ville några killar på andra sidan vägen vara med, hahahah så roligaXDXD älskar sådant spontant♡ Dem ba "vänta kom vi med" (vilket dem ej gjorde från början) så vi tog en ny, ahhahah såå underbart!!

               

Resten av kvällen ska nog bara spenderas framför tv:n och datorn♡

Hoppas alla haft en jättebra lördag♡♡♡ Hörs imorgon<3

ATM

Av Linn - 18 april 2015 12:53

Shopping<333

Hoppas alla har en toppen lördag!

Av Linn - 17 april 2015 22:10

Hej på er! 

Nu är det ääääntligen helg, och det ska bli riktigt skönt. Att få ta det ett steg lugnare, även fast jag fortfarande har plugg att göra i helgen! 

Men denna veckan i skolan har verkligen varit slitsam!! Har haft sjukt mycket läxor...Men jag är nu efteråt jätte stolt över att jag fixat allt - planering lönar sig! Min åsikt är verkligen att skolan isäg är svin rolig!! Älskar verkligen att ibland vara i skolan, alla kompisarna, allt rolgit, lektionerna, raster m.m Ja det finns så sjukt mycket roligt. Det som får mig att bli sjukt stressad och allt är alla läxor och prov! Att vi ens kan ha så mycket....och det är bara 9:an. 

Alla veckor framför till sommarloven kommer att vara fullt upp, då vi nästan varje vecka har nationella prov! Men tänk hur j*vla nöjd & stolt jag kommer vara sedan när jag fixat allt. Det är bara att ge allt jag kan♡♡♡


Hoppas alla haft en jättebra fredag! Min dag har varit toppen^^

Spenderat myckjet tid på att svara på alla 50+ kommentarer som jag hade, och ni är bara bäst♡ 


Sov gott, vi hörs imorgon! Nu ska jag fixa mig inför kvällen sedan yt videos. 

 

Hörs imorgon♡♡


Av Linn - 17 april 2015 20:38

Har verkligen varit sugen på det hela veckan;) Förut åt vi äntligen det hihih♡

Min favvo är "satay" som är ev typ stekt kyckling, ris och jordnötssås!! 

Love:ittttt

 

Av Linn - 17 april 2015 09:10

Godmorgon!
Börjar skolan nu, hoppas alla får en bra fredag<33 Jag slutar runt halv3 och då ska jag hem, längtar sååå mycket till helg!

Kramar♡

 

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards