♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under april 2015

.

Av Linn - 23 april 2015 22:11

Insåg nu, precis nu, att jag har musik läxa till imorgon, som jag snabbt måste göra nu, snart...Bra Linn (applåder). Då kanske ni tänker, men varför har du inte gjort det under kvällen? BRA FRÅGA. Tiden bara rinner iväg, och fastnade framför en massa yotube klipp, sedan fick jag bara gjort lite Astronomi. 

Men det är inget jag kan göra något åt nu. Och ja, astronomi är faktiskt roligt. Spännande..


Jag får svara på kommentarerna och kolla bloggar imorgon kväll♡ NI ÄR BÄST, glöm aldrig det:))♡


Btw, imorgon har jag nationella uppsats i engleksa!! Jätte nervös......:( Sedan efter skolan kommer jag behöva skynda mig massa, då helgen kommer bestå av en handbollscup! Fredag - Söndag. Och första matchen är på fredag så har ungefär en timme på mig att äta, byta om och sedan åka buss. 


Hoppas alla haft en jättebra torsdag♡ Sov gott, vi hörs imorgon!

 


Av Linn - 23 april 2015 18:03

Hej på er! 

Min skoldag har varit bra, men lång. ♡ Orkade inte träna idag så skickade sms till vår tränare att jag inte kommer...behöver plugga också. Så det ska jag göra snart! Plugga till Astronomi provet!! 


Hoppas ni alla har en bra torsdag♡

   

Kramar!

Av Linn - 23 april 2015 13:00

Vet ni vad det jobbigaste just nu är? Nej, tänkte väl det. 

ATT HITTA EN KLÄNNING, till 9:ornas bal...asså hur j*vla svårt ska det vara. 

Inte bara det att jag tycker det är tråkigt att leta efter något när man måste, uatn också att det inte finns något som faller mig i smaken helt! Vill nog inte ha långklänning, utan kortare, fast halvlång bak o kort fram går också...Sedan vill jag inte ha en vit klänning för det ska jag ha på skolavslutningen innan, och svart är för tråkigt...

HUR SVÅRT SKA DET BEHÖVA VARA? 

 

Några klänning jag kollat på senaste tiden...

 

Vilken var snyggast?? ♡♡

Kommentera gärna<33

Av Linn - 23 april 2015 10:13

Av Linn - 22 april 2015 22:30

Hej på er! Efter en ganska kort men tröttsam dag i skolan så var det skönt att komma hem, vi slutade strax innan 13-tiden. Nationella i engelska gick okej! Nu är 2 delar avklarade, och den sista - skrivdelen, är på fredag. 

Annars så har jag mest tagit det lugnt hemma♡♡♡ 

Pluggat musik och lite Astronomi. Men astronomin är verkligen något jag ska göra varje dag (hoppas jag) fram tills provet nästa vecka!! MÅSTE ÖVA MASSA. 


Hur som helst, idag så har det var live mystory ifrån Stockholm på snapchat, och jag tyckte det var väldigt roligt att alla från hela världen kan få se en liten del av Sverige. Men jag hoppas verkligen att det kunde komma till Göteborg någon gång, där jag bor!! Hade varot så roligt:)) hhahh♡


Hoppas alla haft en bra dag, vi hörs imorgon, sov gott!

   

2 snaps från dagen♡♡♡

ATM

Av Linn - 22 april 2015 20:37

Av Linn - 22 april 2015 16:02

Hej På er!
Just nu sitter jag och gör lite läxor samtidigt som jag äter skittles-såå sjukt gott!!

Kramar<33

Av Linn - 22 april 2015 09:42

Godmorgon!
Nu har vi precis haft nationellt prov i Engelska - hörförståelse. Och ska snart ha läsförståelse.
Men jag har ganska chill dag idag, slutar vid 13-tiden då min klass slipper matten!
Ha en bra dag<33

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards