♡MyLifeAsLinn♡

Direktlänk till inlägg 18 april 2015

♡♡♡Solsken & Glass♡♡♡

Av Linn - 18 april 2015 21:12

Hej på er!

Nu är lördagskvällen snart över, sitter just nu och kollar på tv, äter chips, godis med familjen. 


Min lördag har verkligen varit helt TOPPEN. Det är precis sådana här helger jag vill ha! Känna att man kan göra vad man vill då tiden finns där. Lördagen började jättebra då jag och Olivia och våra mammor åkte till en utförsälning där vi fyndade riktigt grymma saker för sjukt bra priser!! HAUL tänkte jag fixa imorgon♡


När jag kom hem åt jag lunch och pluggade lite svenska då vi ska ha redovisning nu nästa vecka!

Sedah åkte jag och Sofia in till stan då vi lockades över att det var gratis glass där! Hahahahh ofc vi dras till stan då^^♡♡♡

Väl i stan mötte vi upp Pauline & Karolina, tog lite bilder, åt glass osv. 

Hhahaha en jätte rolig sak när jag, Karro och Sofia skulle ta en selfie så ville några killar på andra sidan vägen vara med, hahahah så roligaXDXD älskar sådant spontant♡ Dem ba "vänta kom vi med" (vilket dem ej gjorde från början) så vi tog en ny, ahhahah såå underbart!!

               

Resten av kvällen ska nog bara spenderas framför tv:n och datorn♡

Hoppas alla haft en jättebra lördag♡♡♡ Hörs imorgon<3

 
 
Annelie

Annelie

18 april 2015 21:57

åh vad härligt att fynda, ska bli kul med haul! :) haha vilka sköna killar!! :D kram

http://lie7.for.me

Linn

18 april 2015 22:05

hahahah ja elllerhurXDXD hahha

Kramar♡♡♡

 
Ebba

Ebba

18 april 2015 21:58

Låter som en helt underbar dag!<3 Haha! Fy fan vilka roliga killar!! XD

Sv 1; Åhh tack!<3 :* Detsamma!<3 :**
Sv 2; Hehe, kan vara så ibland!<3 XD
Sv 3; AWWW TACK! :* Love U so much!<3
Sv 4; Åhh du är bara så bäst!!<3 :*
Sv 5; Kul att höra!:*
Sv 6; Bra idé! Ska absolut göra det! Så fort jag har tid & lust! =) <33

Puss & Kram!<3 :*
Love U so much!!<3 :*

http://www.ebbolella.bloggplatsen.se

Linn

18 april 2015 22:13

HAhahahaha jaa ellerhurXD ♡♡

Puss & Kram♡♡

 
klara

klara

18 april 2015 23:12

åå vilka sköna killar

http://klarrelito.blogg.se

Linn

19 april 2015 14:46

haha jaa♡♡♡

 
natalia

natalia

18 april 2015 23:57

Åh vad roligt! :) Kramis <3

http://nouw.com/nataliatrojan

Linn

19 april 2015 14:46

Kramar♡♡♡♡

 
R E V O L T E N

R E V O L T E N

19 april 2015 00:09

HAHAHAHAHA love that kind of people xD Så sköna snubbar hahaha xD

http://Revolten.se

Linn

19 april 2015 18:10

hahaha ellerhur♡♡♡

 
Annie

Annie

19 april 2015 08:15

Gratis är alltid bra och glass är ju så gott! ;)
Den där glassen Calippo shots vad är det för glass? :)

Haha har nog inte sett den innan ;)

Sv: Min lördag var hyfsat bra ändå trots det onda. Jag hade faktiskt en pluggfri lördag, kände att det behövdes :)
Jag var hemma och fixade, städade lite, lyssnade på musik, tecknade och sen fick vi besök på em/kvällen :) En lugn och skön lördag ändå!

Idag däremot blir det plugg och mer tecknande tror jag, är verkligen inne i ett spinn med tecknandet nu ;)

Hoppas du får en fin söndag<3

Kramar

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Linn

19 april 2015 18:06

Calippo är typ som små runda "isbollar" som är av samkerna citron och cola då, tyckte den var helt okej♡ Den var god och så, men det var inte så mycket till glass enligt mig^^haha

Det lät som en lugn och skön dag♡♡

Åh vad roligt! Har tecknandet kommit på siståne eller är det något du alltid hålllit på med? :)

Kramar!

 
Elin

Elin

19 april 2015 08:28

Sååå sugen på att smaka den glassen :D

http://elinbjorkander.for.me

 
Amanda

Amanda

19 april 2015 09:57

men gud vilken rolig bild :P

http://amandacarlberg.com

 
JoJo

JoJo

19 april 2015 11:25

låter som att du har haft en bra lördag! :D var calippon god? :D

sv; aaw, tack så mycket! jag tycker själv att jag är lite mer lik en geisha :P men hon gjorde ett bra jobb ändå tycker jag! :D <3

skönt att höra att det nationella gick okej ändå. så länge man blir godkänd så är ju det bra! :)
ha en jättefin söndag tjejen! :D kramar <3

http://rockdoll.devote.se

Linn

19 april 2015 14:50

Det var en riktigt bra lördag♡ Calippon smakade mest iskuber med smak av då citron och cola. Inte direkt glassXD Men den var okej♡

Tack så jättemycket fina du. Kramar ♡♡

 
Elin

Elin

19 april 2015 16:37

Underbara bilder! Säger så här - MUMMA MED GLASS!!!
Var glassarna goda???♥

Myskväll♥

Roligt med att åka och shoppa, ska bli kul att se haulen!! :D♥
Duktig som vanligt med pluggandet! :* Lycka till med redovisningen!!!

http://elin-mylife.bloggplatsen.se

Linn

19 april 2015 17:42

Jo glassarna var okej♡ Den ena -strut glassen, var det lakris i och det gillar inte jag så mycketXd Och den andra smakade mest is XD det var typ iskulorXD hahah :*

Tack så jättemycket♡
Kramar:**

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 20 december 2015 21:17

Heeeej allihopa! Som jag saknar att blogga, saknat er och saknar allt som har med bloggen att göra! Men denna första tiden på gymnasiet från sommarlovet fram tills jullovet har varit fullt ös! Så mycket nytt och så mycket som har hänt. Det är omöjlig...

Av Linn - 5 september 2015 23:11

Som ni märkt, så har jag inte uppdatera bloggen och som det är just nu har jag inte mycket tid åt bloggen:(( Detta känns verkligen extremt tråkigt, men skolan och handbollen tar flr mycket plats.   Men jag ska inte skylla på något, jag själv har ...

Av Linn - 27 augusti 2015 09:36

Hej på er & godmorgon! Börjar kl. 10:10 idag, och är på bussen just nu! Har bara en engelska lektion som är 50 minuter, sedan slutat jag! Hur skönt??! Btw så var det såå sjukt skönt med lite sovmorgon till 8 idag:)) Hoppas alla får en bra dag! ...

Av Linn - 25 augusti 2015 22:35


Ska försöka sova så snart som möjligt! Börjar 8.10 imorgon också! Hoppas allas dag har varit bra! Min dag har varit bra, och skoldagen gick bra! Förut på handbollsträningen så hade vi minihandboll, vilket var GRYMT roligt!!! Skrattade såååå sjukt...

Av Linn - 24 augusti 2015 22:48

Hej på er! Hoppas alla haft en bra start på denna nya veckan! En vanlig skol-vecka för min del, lektioner och läxor har redan dragit igång.. Dagen i skolan kändes bra! Många är så snälla ...

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards