♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under april 2015

Av Linn - 14 april 2015 08:04

Godmorgon allihopa!
Nu ska jag till skolan, hörs<3

Av Linn - 13 april 2015 22:16

Hej på er! Asså jag vet, min blogg är tråkig, jag menar, bara ett inlägg idag...Men det är såhär vardagslivet är. Tråkigt. För under lovet har jag verkligen känt av hur det är jag vill ha det, blogga, svara på kommenatrer och kolla blogagr hela kvällen ut, göra en massa annat UTAN att ha läxor och annan skit. Att gå I skolan är roligt, men hemma är det så sjukt tråkigt, för man vet exakt vad man måste göra...


___________________________________________

_____________________________________________________________

Iaf. Skoldagen har varit bra♡ Efter skolan gick jag hem, kolla på lite Biologio filmer inför NP i biologi, sedan åt jag och efter det cyklade jag hem till Karro för vi har ett grupparbete tillsammans som vi ska redovisa om idrottsskador osv. Hur som helst, vi skrev på det♡♡♡ Roligt! 

-Ofc vid 21-tiden var det Jordskott. SÅ spännande....

____________________________________________________________

_____________________________________________

 

Har verkligen haft fullt upp hela dagen, och då fick jag ändå ställa in handbollsträningen idag...Hur ska jag hinna med allt egetnligen...Det känns så stressigt, ALLTING. 

Verkligen allt. Hatar det..

Jag vet inte hur jag ska göra. Längtar till onsdag. DÅ har jag ingen träning, och bara det känns skönt att veta om. Istället kan jag fokusera på att plugga och planera, och så ska jag hinna med och svara på kommentarer och kolla bloggar. På onsdag. Vill ha onsdag. Inte tisdag...fuck. 

 

Hoppas alla haft en bra dag iallafall♡♡♡

     

Kramar, sov gott♡ Nu tänkte jag svara på bara en/fåtal kommenatrer..

Av Linn - 13 april 2015 08:33

Godmorgon!
Skola nu då....vanlig måndag, vanliga lektioner.
Hoppas alla får en bra dag<33

Kram

Av Linn - 12 april 2015 22:00

Har verkligen varit ett JÄTTE bra påsklov med allt från godis, påskägg, äggjakter, Budapest resa, spakväll och helt vanluga lovdagar! TOPPEN LOV. Har hunnit med väldigt mycket, men samtidigt har lovet gått fort, men, det gör ju alla lov! 


Imorgon är det då dax för skola igen. Plugget drar igång med prov, inlämningar, redovisningar och vanliga läxor i nästan alla ämnen känns det som...Måste verkligen sätta mig ner och planera upp allt så att jag hinner med allt!

Jag hoppas att alla har haft ett jättebra påsklov eller helg, och att ni nu får en bra ny vecka imorgon

 

Jag tänkte avsluta kvällen med en massa blandade bilder från mitt påsklov♡

                                                                           

Massa kramar♡ Sov gott:*

Av Linn - 12 april 2015 19:23

Repeterar inför nationella proven i biologi som är nästa vecka! Massa jag glömt av verkligen...så finns mycket att plugga in.
Sedan tänkte jag hoppa in i duschen för att sen svara på lite kommentarer och kolla bloggar<33 Ska göra det innan jag kollar på tv, så att jag INTE lägger mig så sent idag nu när det är skola imorgon.
Hörs senare!
Nu fortsätter plugget...

Av Linn - 12 april 2015 12:29

Hej ppå er & godmorgon^^

Vaknade runt 10-tiden men har legat och väntat i över 2 timmar på att Olivia och Caisa ska vaknaXD Men det har gott snabbt och jag har roat mig att kolla massa youtbe videos och varit inne på mobilen. 

Nu ska vi äntligen gå ner och äta "frukost" hahah♡ 

Hoppas alla får en jättebra söndag! Inte alls taggad...skola imorgon, Usch vill inte tänka på det..

 

Kramar♡

Av Linn - 12 april 2015 00:26

Godkväll! Hahha okej, burkar aldrig säga det hahah

Hoppas ni alla haft en bra lördag!


Min lördag var toppen♡ Jag, Olivia och Caisa har haft det riktgt roligt och mysigt med allt som Olivia hade fixat, hemmagjorda ansiktsmasker, fotspa, egengjord handskrubbm massa gott såsom pizza, marshamllow och jordgubbar doppat i choklad, cupcakes och hemmagjort espressoglass. OMG Oliva är bäst. ♡ Världens bästa komisar är dem:*

Just nu ligger vi och kollat på film, men tog en liten paus för att svara på kommentarer, kolla lite bloggar och skriva inlägg.


Antar att vi ska sova sedan. Imorgon (okej idag) är det sista dagen av påsklovet! Känns hemsk...Vill INTE tillbaka till skolan, vet exakt vad som väntar...Usch. Imogron (idag) blir det nog bara plugg och förberedelser...

Sov gott♡

                   

Kramar♡

Av Linn - 11 april 2015 16:00

Ska gå till Olivia nu, där Caisa väntar<33
Kommer blir toppen, hemmaspa!
Update kommer<33

Kramar! Ha en bra kväll!

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Skapa flashcards