♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under april 2015

Av Linn - 11 april 2015 11:40

Godmorgon! Vaknade runt 9-tiden imorse och har precis städat klart mitt rum och övervåningen.
Idag vid 16-tiden ska jag och Caisa på hemmaspa hos Olivia<33 Kommer bli super mysigt och roligt!

Hoppas alla får en bra lördag!

Morgon selfieee

Av Linn - 10 april 2015 23:01

Jag hoppas allas fredag har varit braaa♡♡ Min dag har varit bra. Började med ett tandläkarbesök sedan har min dag mest besått av ingentingXD Tiden har bara runnit iväg, fast jag har fått gjort lite biologi inför nationella proven till nästa vecka...Jag hatar skolan just nu, vi har så sjukt sjukt mycket, och jag vet inte hur jag ska klara av allt och hinna med allt...Men det tar vi då.. (skit att jag skrev så..)


Nu ska jag svara på kommentarer och kolla bloggar♡♡ Underbart:* Sedan blir det nog yt ^^

Sov gott, vi hörs imorgon! Supertaggad inför morgondagen är jaag! Mer om det imon:*

Godnatt!

 

Av Linn - 10 april 2015 15:15

Hej på er! Jag blev taggad av www.miss-moyle.bloggplatsen.se att göra denna TMI tag (too much information tag) och såklart gör jag den♡♡ Det är 50 frågor så vi kör igång!

1. Vad har du på dig?

Mjukisbyxor, en "yolo" tröja, hoodie, underkläder, strumor.

 

2. Nånsin varit kär?

Nja asså typ 1:an så var alla kära i samma person i min klassXD asså det gills INTE haha

 

3. Nånsin haft ett jobbigt break up?

Nej aldrig varit tsm med nåogn:)

 

4. Hur lång är du?

Runt 168 cm

 

5. Hur mycket väger du?

Ska kolla, hang on. 49.9 kg

 

6. Några tatueringar?

Nej

 

7. Några percingar?

Hål i öronen, ett i varje.

 

8. OTP?

Inga, kollar inte på serier...inte sådana.

 

9. Favoritpogram

Jordskott, zoey101 haha, och en massa andra!

 

10. Favoritband

Hm, det måste vara ett band, svårt. Men det får nog bli Imagine Dragons.

 

11. Nånting du saknar?

Sommaren och då man inte hade så j*vla mycket nationella prov, vanliga prov och läxor...

 

12. Favoritlåt

Ändras hela tiden, just nu "Lean on" med Major Lazer

 

13. Hur gammal är du?

15 år

 

14. Stjärntecken?

Skjytt

 

15. Någonting du letar efter hos en partner?

Ska vara snäll, rolig, omtänksam..hm vet ejXD

 

16. Favorit motto?

Inget

 

17. Favoritskådespelare?

Ingen, eller jo Johnny Depp ;=)

 

18. Favoritfärg?

MÅNGA, men gillar glada färger även fast jag mest har svart, grått, vitt osv på mig^^

 

19. Hög eller låg musik?

Hög!! 

 

20. Vart går du när du är ledsen?

Oj, längesedan nu... hhehe. Men till mitt rum, eller pratar med någon död faktiskt. 

 

21. Hur lång tid tar det för dig att duscha?

Med schampoo, balsam, tvål och allt sådnt runt 10 min, sedan säkert en kvar till att borsta håret, klä på mig osv. 

 

22. Hur lång tid tar det för dig att göra dig i ordning på morgonen?

Jag måste ha gott om tid på mig! Hatar att stressa:P Så brukar gå upp minst 75 minuter innan jag börjar skolan. Och den tiden behövs;) Är väldigt seg när det gäller att äta frukost...

 

23. Någonsin varit med i ett slagsmål?

Nej

 

24. Turn on?

Ingen aning

 

25. Turn off?

vet ej

 

26. Anledningen till att du började blogga?

Jag har bloggat sedan 6:an och jag känner verkligen att bloggningen är min grej♡ Älskar det! Jag spenderar väääldigt mycket tid på min blogg med allt från att skriva inlägg till att svara på kommentarer och läsa andras bloggar. Denna bloggen jag har nu är verkligen mitt liv, alla underbara människor♡ Men anledningen till att jag började blogga är nog bara för att ha roligt och skriva av mig.

 

27. Rädslor?

Oj, aldrig tänkt på det faktiskt. 

 

28. Senaste saken som fick dig att gråta?

Hm..svårt. Jo det var en sak med handbollen för ett tag sedan, då det blev för mycket både i skolan o med handbollen.

 

29. Senaste gången du sa att du älskade någon?

Idag

 

30. Meningen bakom ditt blogg-namn?

linnfoto, mitt liv i bilder het enkelt♡ och text ofc;)

 

31. Senaste boken du läste?

The Wave, vi läser den i engelskan i skolan.

 

32. Boken som du för tillfälet läser?

Samma, the Wave.

 

33. Senaste pogrammet du såg?

Jordskott:P

 

34. Senaste personen du pratade med?

Min brorsa

 

35. Förhållandet mellan dig och den senaste personen du smsade med?

Olivia♡♡ En av mina bästa kompisar

 

36. Favoritmat?

Grillat kött med potatismos tror jag:)

 

37. Plats du vill besöka?

OJOJ det finns MASSA platser♡ HÄR är ett inlägg om mina drömplatser.

 

38. Senaste platsen du besökte?

tandläkaren

 

39. Är du kär?

Nej

 

40.Senaste gången du blev förolämpad?

Ingen aning

 

41. Favoritsmak på godis?

SURT ♡

 

42. Vilka instrumment spelar du?

Inga men jag har spelat cello;)

 

43. Favorit smycke?

Måste nog vara mitt halsband som ser ut som en krage;)

 

44. Senaste sporten du spelade?

Spelar handboll♡

 

45. Senaste låten du lyssnade på?

Wrapped up - Olly Murs

 

46. Favorit raggningsreplik?

Har ingen

 

47. Har du använt den någon gång?

Nej har ju ingenXD

 

48. Senaste gången du var med någon?

Hm, igår !

 

49. Favohårfrisyr (min egna)

Utsläppt

 

50. Vem borde svara på dom här frågor?

Alla som vill♡

Men speciellt dessa underbara människor♡: 

Elin - www.elin-mylife.bloggplatsen.se

Ebba - www.ebbolella.bloggplatsen.se

Nattis - nouw.com/nataliatrojan 

 

Hoppas ni tyckte det var roligt att läsa♡

Och tack för frågorna "miss moyle" :) 

Kramar till er alla♡♡♡

Av Linn - 10 april 2015 11:30

Sista delen med resten av bilderna ifrån min Budapest resa 2015♡♡♡♡♡♡

                                                                                                     

Massa kramar♡♡♡

Av Linn - 10 april 2015 08:55

Vaknade precis, nu ska jag ner och äta frukost, sedan vid 10-tiden ska jag ta bussen till tandläkaren...
Inte alls taggad, vet vax som väntar-ont i tänderna i flera dagar och kommer inte kunna äta eller tugga, allt pga att man måste spänna tandställningen.
Aja, that's life.

Hoppas alla får en jättebra fredag!

Kram

Av Linn - 9 april 2015 22:15

Hej på er!
Är just nu påväg hem från min handbollsträning, först en halvtimme utomhus med löp sedan positionsträning i 1,5 timme inomhus! Var en roligt och bra träning:)))
Nu ska jag hem och duscha, äta och sedan tänkte jag svara på kommentarerna och kolla bloggar<33 Och såklart lite yt videos på det♡ 

Sov gott, vi hörs imorgon!

Bilden är från innan träningen, då det var ljust heheh

Av Linn - 9 april 2015 15:45

                                                                                                   

Sista delen med bilderna kommer imorgon♡♡♡

Av Linn - 9 april 2015 12:54

Hej på er♡♡ 

Kan ni gissa vad jag ahr gjort denna förmiddagen? Jo jag och Sofia har varit på en över 2 timmar äggjakt i vårt område där vi bor! Ica affären här anordnar nu under påsklovet "jakten på guldägget" som är värt 10 kg godis. Och såklart var jag och Sofia på! 

Det kom upp olika ledtrådar, och vi var såå himla nära, redan från början. Vi var på platsen när ägget hittades, haha så surt att det inte var vi som hittade det!

Men roligt var det♡♡♡


__________________

Nu ska jag äta lunch, sedan får jag se vad jag gör. 

Jo just det, idag den 9 April så har vi som går i 9:an fått besked om vilken gymnasieskola som man kom in på! Det preliminära gymnasiebeskedet♡ Och jag kom in på den skolan jag hade som förstaval, LM Engström Samhäll-Samhäll. Så jag hoppas det blir bra...


Ha en fortsatt bra dag allihopa♡

         

Kramar♡♡♡

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards