♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under april 2015

Av Linn - 2 april 2015 22:58

Haft en toppen dag♡♡♡♡ Nu blir det YT och säkert något annat att kolla på. Vi hörs imorgon igen^^

Snart påsk, måste förbereda imorgon:)) ♡♡

 

Av Linn - 2 april 2015 20:00

Heeeej allihopa♡♡ Hoppas allt är bra!


NU har jag äntligen påskloooov! Och det är verkligen sååååååsså sjukt skönt! Det känns verkligen som att detta påsklovet kommer bli helt toppen♡♡ Med allt från ledighet, kompisar, påsk och en resa till Budapest! Det kommer blir toppen♡♡ 

Mitt påsklov började på bästa sätt också, jag och Olivia, Sofia, Pauline åkte in till GBG och gick på äggjakt!! Det var så sjukt roligt, dock hittade vi inget:// hahahahha. Men vi var sisådär 10 timmar sena då äggen "släpptes" vid 06 tiden imorse och vi kom dit vid typ 17 tiden på kvällenXD Men hur som helt så var det sjukt roligt!!


Detta påsklovet kommer blir helt underbart bra känner jag på mig<333


"Inget ägg vi fann, undra om ledtråden var sann eller om vi kanske bara inte hann?" 

                 

Massvis med kramar till er♡♡♡ Ska föröska svara på lite kommentarer nu^^

Ha en bra kväll♡♡♡

Av Linn - 2 april 2015 12:12

Hej på er!
Haft idrott och slöjd, nu lunch, sedan NO och till sist spanska. Lång dag då vi slutar vi 16.
Hoppas alla har det bra<33

Kramar

Av Linn - 1 april 2015 22:17

Hej på er! Asså vet ni, jag är så sjukt trött nu efter sittandes framför en dator skärm och skrivit en jätte lång inlämnings uppgift i So:n! Den ska vara inlämnad imorgon! Som tur är känner jag med nöjd♡ Det jag skrivit är det jag kan även fast det antagligen blev lite snabbt ihop skrivt...Men jag är nöjd.


Som paus mellan plugget förut så bakade jag cupcakes, och min brorsa hjäpte till! Den blev SUUUPERgodaaa♡♡ Mums, tur att det räcker med än då jag har massa kvar fortfarande^^hahah

 

Jag kan säga det att det verkligen har avrit behövligt med pedagogisk eftermiddag idag. Och imorgon då är det sista dagen innan påsklov!! HUR SKÖNT? ♡ Längtar SÅÅÅ. 

 

Btw, fick reda på mitt kemi prov idag..som jag satt seriöst och pluggade i flera dagar och flera timmar - sträck. HÄR ÄR ETT INLÄGG DÅ JAG PLUGGADE FÄRDIGT.  

Och jag hoppades på högre betyg faktiskt...men men. Jag får ändå var nöjd.

 

Hoppas eran dag varit bra! 

Jag kommer itne hinna svara på alla kommentarer nu, utan det blir imorgon efter skolan:)))

Sov gott♡♡♡

     

Av Linn - 1 april 2015 19:34

Precis klara med mina cupcakes<33 Dem blev såååså söta & goda!! Helt perfekta.
Nu blir det massa SO plugg igen, men kände att jag behöva en liten paus med något utan läxor,datorer osv.
Ha en bra kväll allihopa<33

Av Linn - 1 april 2015 15:45

Känns lite konstigt att väldens bästa Kanin idag hade fyllt 7 år. 

Han fick avlivas den 3/1 - 2014. Och idag den 1 April hade han fyllt år. (inget aprilskämt alltså)

 

Visst tänker jag på han♡♡ Och vet ni vad? Det är bara positiva tankar, självklart önskar jag av hela mitt hjärta att han levde, att han fanns på jorden och att jag fick vara med han. Men istället tänker jag på alla underbara & fantatstiska minnen som jag har fått dela med min Kanin Sotis♡♡♡ Det var 3 helt otroliga år!! 3 av de bästa åren!! Att fått ha han vid liv, har varit fantastiskt. 

♡♡♡♡♡Jag saknar han, men framförallt, Jag ÄLSKAR han♡♡♡♡♡

               

Love u Sotis♡♡♡ Du kommer alltid att vara världens bästa kanin!!

Av Linn - 1 april 2015 13:24

Hej på er! Idag dag slutade vi efter lunchen alltså strax innan 12, hur bra?? Vi hade pedagogisk eftermiddag♡♡ Och i de snart 2 timmar som jag varit hemma har jag inte gjort ett enda skit! Känns fel, men men...Bara kollat youtbe och ätit russin hahaha .


Men nu ska jag faktiskt ta tag i min SO inlämning som skas lämnas in imorgon!! Har mycket kvar att skriva på den så måste sätta igång! 

Hoppas ni har en bra dag♡♡

5 bilder från dagen :O ^^ FULA!!

       

Kram♡  

Av Linn - 1 april 2015 08:15

Godmorgon allihopa! 

Det är ju nu jag skulle dragit till med något aprilskämt och alla skulle få panik o bara "vaaa" hahahaha. Men nej♡♡ 
1 April nu, hoppas alla får en jättebra dag!

     

Kraaaamar!<33


♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards