♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under april 2015

Av Linn - 16 april 2015 23:03

Hej på er! Hoppas ni alla haft en bra dag^^

Min torsdag har varit LÅNG och väldigt jobbig! På det sättet att vi haft 3 nationella del-prov i Biologi, vanliga lektioner från lunch - 16 tiden och efter det hemma och plugga SO och sedan vidare till en 2 timmars lång handbollsträning. Hur som helst nationella proven idag gick nog bra, fast hann inte med att skriva på allt...men men. Träningen gick också bra, bara det att jag var sjukt seg och trött i kroppen...


Önska bara jag kunde somna, fast nu är jag pigg igen - jävla dator...Eller okej det är ju inte datorns fel, utan mitt men ah..


Vet ni vad jag längtar till? HELG. Kan inte beskriva hur himla skönt det ska bli!! Längtar så otroligt mycket. Händer inget speciellt i helgen, utan bara tanken att jag kommer ha fri tid och kunna göra vad jag vill och det jag älskar!! DÅ kommer jag äntligen efter typ 4 dagar få riktigt bra med tid för att svara på alla underbart fina kommentarer och kolla allas bloggar! ♡♡♡ Ge mig helg nu!!


Men först en fredag....vanlig fredag.

Hörs imorgon, sov gott♡

3 bilder från dagen^^ Rasterna har varit sjukt roliga:))

     

Massa kramar♡♡

Ni ska veta hur mycket jag saknar att kunna svara på kommentarer och kolla bloggar. Men har lovat mig själv att lägga bra med tid på det, så att det inte blir slarvigt, plus att jag tyvärr måste sova nu...

Love you♡♡♡♡

Av Linn - 16 april 2015 19:38

Påväg till handbollsträningen nu, mellan 20-22. Så kommer hem sent idag också, vilket gör att jag går och lägger mig sent...
Aja, hoppas ni får en bra kväll<3

Kram

Av Linn - 16 april 2015 08:00

Godmorgon! 

Ska snart iväg till skolan....dagen består till största dels av flera timmars nationella prov i (för min skolas del) BIOLOGI. Känner mig jätte nervös....Kommer antaglgien vara trött efter det, men som om det inte var nog så fortsätter vanliga lektioner till 16 och sedan ikväll är det träning...*sova* buuhu

Men, jag kan bara göra mitt bästa. "Linn, du gör bara så gott du kan, oroa dig inte, det kan gå okej♡ Det är okej. "


Hoppas alla får en bra dag! Och lycka till alla andra som kanske har något prov idag? 

 

Av Linn - 15 april 2015 22:38

Just nu, känns det som att denna vecka v. 16 är en av de stressigaste veckorna! Fast jag vet jag? Det kanske kommer hålla på såhär ändra fram till sista veckan med dem nationella proven? V. 20? Isåfall är jag död innan dess. För orkar inte med sådana här stressiga och sjukt jobbiga veckor och dagar!

Vet inte vad det är med mig...


Har sutt och pluggat ändå fram till halv11 ikväll, dock med pauser mellan alla olika läxor och prov!! Fått gjort nästan allt jag behövt, även fast jag önskat att jag ahde gjort mer, så får jag vara nöjd. Jag kan inte plugga mer en det jag har gjort idag. 


Att få skriva ut hur jag känner känns bra. Men, jag har sådant ångets för att jag inte har tid med att varken svara på kommentarer eller kolla era bloggar! SNÄLLA, ni måste ursäkta mig, jag gör det när jag får tid. Och just nu, har jag ingen tid. Skriver detta inlägget snabbt, för att få skriva av mig♡

Igårkväll, i mitt sista inlägg för dagen skrev jag att jag endast skulle svara på nån enstaka kommentar, men istället blev det ett 10-15 tal...Klockan blev över 00 och imorse var jag jätte trött!! 

Det handlar inte om att det tar lång tid, för det är det värt det och det är jag som gör så att det tar lång tidXd Utan det handlar om mig, att jag svara på kommentarer på fel tid, pga att jag inte har någon annan tid! Ikväll, låter jag datorn ligga, kommer INTE svara på en ynka kommentar, kolla en blogg, eller ett enda youtubeklipp. Och det beror på att jag behöver vila. Tack för att ni finns där och förstår.

Godnatt, NI SOM LÄSER DETTA, KOM IHÅG, DU ÄR BÄST. ♡

Ha det bra,hörs imon, då taggar jag nationella i Biologi, som jag får se hur det går....

 


ATM

Av Linn - 15 april 2015 19:41

Spanska plugg, snart vidare till massa Biologi plugg inför nationella proven imorgon!
Hoppas alla har det bra<3

Av Linn - 15 april 2015 14:44

Skoldagen idag har varit bra! Onsdagar har vi rätt bra lektioner. 

På matte lektionen idag så hade jag mitt nationella prov muntligt- i grupp! Kan säga såhär, om jag hade fått vara i en annan grupp hade det gott ännu bättre!! Men nu gick det ändå bra. Fast trivdes EJ i min grupp.....typ bara A-barn där....okej, skrev jag ens detdär? :O heheh oj...


Nu ska jag ta itu med en massa plugg!! Ska hämta något och äta och sedan plugga. Har väldigt mycket som behövs göras så det är bara att sätta igång!


Hoppas alla har en jättebra dag♡♡

Om jag får tid så svarar jag på kommentarer/kollar bloggar.  Love you!

     

Kramar♡♡♡

Av Linn - 14 april 2015 23:02

Godkväll^^ 

Förut hann jag plugga lite matte, hade behövt göra mer, men tiden fanns inte där, gjorde engelska också. 

Tränade ikväll, och träningen var riktigt bra o rolig! Men nu har jag precis ätit upp min kvällsmat som bestod av mackor, jordgubbar, gurka och lättdryck. hahah gott var det iaf


Jag måste verkligen gå och lägga mig UTAN att vara inne på datorn mer ikväll, när jag vaknar på morgonarna kommer jag knappt upp ur sängen. Men den kvällen då jag läste en bok det sista jag gjorde innan jag släckte lampan så var jag pigg dagen efter. 

Så efter detta inlägget ska jag faktiskt gå och lägga mig. 

Imorgon har jag nationella prov i matte - muntligt, och andra vanliga lektioner ofc och när jag kommer hem ska jag plugga, plugga, plugga!! Så kommer ha fullt upp under hela morgondagen, taggar faktiskt att plugga, att få gjort en massa saker! Så att jag kan "bocka" av det från min "to do list". 


Har fått in massa kommenatrer under dagen / kvällen, tusen tack, runt 30 stycken! Men tyvärr kan jag inte svara på dem nu, eller kolla era bloggar. Men ni vet att jag gör det få fort jag kan. 

NI ÄR BÄST.


Hoppas ni haft en bra dag, massa kramar, sov gott♡

       

Kramar

Av Linn - 14 april 2015 15:40

Hej på er, slutade 14:15 idag och sedan dess har jag bara ätit mellanmål och varit inne på ipdaden. NU måste jag ta tag i massa plugg & läxskit innan handbollsträningen ikväll.

Kan inte ens förstå hur j*vla mycket vi har i skolan just nu!! HELT SJUKT. 

Seriöst vi har, 

•Nationella prov i Biologi som man måste öva till. På torsdag. (öva imorgon)

•Muntliga nationella i matte IMORGON!! (öva idag)

•Svenska redovisning måndag v.17 (öva i helgen)

•Engelska loggen imorgon! (göra idag)

•Idrottsskador inlämning+redovisning. På torsdag! (göra imorgon)

•Slöjd loggen. På torsdag! (skriva imorgon)

•SO läxa. På fredag!! (göra imorgon)

•Spanska läxa. På torsdag!! (göra imorgon) 

•Astronomi prov!! v.17 (börja öva någon gång)

•Listan kommer fyllas på.......


Jag märker att jag nästan lagt allting till morgondagen, men det är för att jag inte hinner idag!! Den matten kommer ta jätte lång tid då man måste repetera massa...Vet inte ens på vad.

HATAR allt. HATAR det. HATAR. Verkligen hatar!!!!!!

Skoldagen idag var iaf bra, vanlig dag. På NO lektionen hade vi nationella prov i labb, man skulle utföra ett labb och sedan skriva om den osv. Bilden ovan är från lektionen. Skev mycket hahaha

Men nu måste jag verkligen plugga.....

Ha en fortsatt bra dag allihopa♡, det kommer inte jag. Känns så nu..

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards