♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under april 2015

Av Linn - 9 april 2015 10:45

♡♡♡ BUDAPEST 2015 DEL 1 / 3 ♡♡♡

 

Tänkte dela upp alla bilderna i 3 delar, så att det inte blir allt för många bilder i ett jätte långt inägg. 

Hoppas ni gillar bilderna:))

2 delar kommer upp idag! Den sista imorgon :))

Alla bildern är tagna med min Canon600D

                                                                                       

Massa kramar!

Av Linn - 8 april 2015 22:21

Måste bara säga att det ska bli riktigt skönt att få sova i sin egna säng inatt, med sin egna kudde, sitt egna täcke och att kunna vakna upp hemma♡ Det har verkligen varit superroligt i Budapest och att få sett så mycket! Men hemma är alltid bäst;) 


Sedan jag kom hem idag har jag packat upp allt, fixat, laddat över bilderna, svarat på över 40 kommentarer samt kollat bloggar♡, fixat inlägg med alla Budapest bilder och att anvädna mina nya hörlurar! Huvudvärken från förut har släppt nu, bra de. 


Resten av kvällen tänkte jag kolla på youtbe, någon serie kanske, och svara på kommentarer, kollat bloggar♡

Känns skönt att vara tillbaka!

Sov gott, vi hörs imorgon!

Bild från Budapest♡  

Av Linn - 8 april 2015 17:16

Vet ni vad som låg i brevlådan när jag kom hem? 

ÄNTLIGEN SÄGER JAG BARA♡♡♡♡♡

För över 1 månad sedan så vann jag halebops instagram tävling då jag vann 2 par svarta urbanears zinken hörlurar♡♡ Idag, fick jag äntligen hem dem!! SÅÅÅÅÅåsåsåså sjukt glad! Älskar dem!

Och att jag vann dem, tjänade 2000 kr på det! SJUTK BRA. 


♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

     

Nu ska jag svara på alla underbara kommentarer & kolla bloggar! Lär ta LÅNG tid ahahah. Men det är det värt det♡

NI ÄR BÄST. Under dessa 4 dagarna som jag varit i Budapest har jag fått över 40 kommentarer!! SJUKT. Loveuu all♡♡♡♡

Av Linn - 8 april 2015 16:09

Heeeeej allihopa! Jag är hemma från Budapest nu!
Vi har haft det toppen! Alla bilder + en video kommer komma upp på bloggen snart, men inte än;)
Har rätt ont i huvudet just nu, så tar det lite lugnt. Har laddat över alla bilderna från kameran till datorn så håller just nu på att kolla igenom dem, radera vissa osv. samtidigt som jag äter godis^^
Har inte berättat det, men jag har under hela redan filmat småklipp med mobilen, så kommer göra en video av dem:))

Hoppas alla har en jättebra onsdag!

Kram

Av Linn - 8 april 2015 10:07

Godmorgon!
Är på flygplatsen i Budapest nu, ska snart åka hemåt.
Sverige nästa!!
Hörs hemma<333

Kram

Av Linn - 8 april 2015 07:00

Ni vet den lyckan när man hittar en låt och som helt förknippas med ett minne. Det gör verkligen denna låten, lyssnade jätte mycket på denna när jag var mindre! 

åhhheheheheh.

Hoppas allt är bra med er

(tidsinställt inlägg)

Av Linn - 7 april 2015 22:21

Hej på er! Och godkväll!

Sista heldagen idag i den vackra staden Budapest! Dagen började i ett av de alla terminalbaden som finns här, men varmvatten källor! Det var väldigt skönt:))
Efter det åt vi lunch för att sedan gå vidare till the "shopping strip", hittade faktiskt lite saker!
Måste säga att priserna här ändå billiga, iallafall billigare än Sverige! Så en fika här å där blir det;))
__________________________
En annan sal som vi besökt idag är ett minnesmonument vid kajen, där massa skor står. Det är ett minne för att de tusentals judar som under andra världskriget i Ungern fick ta av sig sina skor innan de sköts i ryggen ner i vattnet.... Hemskt...
___________

Men allt är toppen!
Imorgon ska vi åka hem!

Dagens skörd av mobilpics ;))

Hoppas allt är bra med er<33
Massa kramar!

Av Linn - 7 april 2015 11:15

1: Vad köpte du senast? Oj..hm det måste nog varit godis på icaXD


2: Vem gör dig lycklig? Min familj och vänner såklart!:) 
 
3:Vad gör dig ledsen? Orättvisor och såklart när folk är elaka osv. 

4: En dröm? Resa, resa, resa och RESA!! Och att bli aupair

 
5: Hur lång är du? 1.68 typ^^

 

6: Hur löd ditt sista sms du fick? "Åh vad bra tack"

7:Vilken är din favoritplats? Hmm..svårt, men det måste nog vara Florida♡♡♡♡


8: Vad tycker du om att göra? Allt möjligt! Träffa kompisarna, åka på semester, HA ROLIGT, skratta, spela handboll osv ♡


9: Vart i världen skulle du vilja befinna dig i just nu? USA♡♡♡ hehehee

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards