♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under april 2015

Av Linn - 28 april 2015 22:29

Hej på er! Hoppas eran tisdag har varit jättebra, min har varit GRYM! Har haft ett leende på läpparna hela tiden och har bara älskat denna dagen!! Haft såå roligt! <333


Skoldagen har gått bra och Astronomiprovet förut idag kändes jättebra, tack och lov! Ska bli roligt att se resultaten♡ Längtar...

 

Men det som gjort denna dagen så underbar har varit att få spendera kvällen med alla i handbollen! Haft så sjukt roligt! Vi hade tyvärr avslutning, så kommer förmodligen inte träffa 98:orna mycket mer... då f98 och f99 ska säras efter ett år tillsammans! 98:orna går upp till 97:orna och vi 99:or slås ihop med 00:orna. hahahah okej det där lät säkert rörigtXD Men ni behöver inte fatta!

Hur som helst, dagen har varit toppen med handbollen spelade vi laserdome vilket var sjukt roligt!! Det var så längesedan som jag sist spelade det, och att få spela det med alal från handbollen, uppdelade i 2 lag var grymt roligt! Sedan åt vi en massa pizza, efterrätt, pratade, kramades, tog kort och "prisutdelning" till några personer. 

Haft ett bra och roligt år tillsammans med dem ändå! 

Nu fortsätter handbollen vidare...

___________________________________________________________

Kom hem för kanske en timme sedan och har precis duschat och sitter just nu och äter kvällsmat samtidigt som jag skriver^^

Det är något fel med min dator och dess internet, så just nu internet-delar jag med min mobil, och det är väldigt segt...Så tyvärr kommer jag inte kunna svara på några kommentarer ikväll eller kolla era bloggar! Men kände att jag måste hitta något sätt så att jag kan få skriva iaf♡ 

MEN imorgon, då hoppas jag att jag spenderar massa tid till det! HOPPAS!!! 

Fram tills dess, ni är grymma, sov gott, vi hörs imorgon!

 

Här kommer en massa snaps från dagen!

                             

Kompisar är det bästa som finns, och denna dagen har bara gjort mig så sjukt glad!!

Kommer sakna dem♡ Men som tur är så är alla f99 kvar

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Av Linn - 28 april 2015 11:30

JÄTTE COOLT!! Värt att se♡♡♡♡ 

Filmade detta igår kväll,:**


  Kram♡♡♡

Av Linn - 27 april 2015 22:42

Sova nu.....måste sova nu, skit trött! Har pluggat alldels för länge nu i slutet av kvällen...måste verkligen lära mig att börja tidigare så att det inte blir som idag. 

Men men, astronomi provet får gå som det går imorgon, kan inte göra med en mitt bästa♡ 


Lång dag imorgon och jag är så ledsen att säga det men kommentarerna måste jag verkligen skjuta fram med att svara på, detsamma att kolla bloggar! Kanske imorgon, men då har jag avslutning med FA (f99&f98 tjejerna) så det är hela kvällen då, men mer om det imorgon! Annars svarar jag på allt på onsdag tror jag.

Men jag hoppas ni förstår, svarar på allt så fort jag har tid!

_______________________________________________________________

Min måndag har iaf varit okej! Svenska redovsiningen i skolan idag gick toppen, så det känns jättebra!! 

Men sedan hände det lite läskiga saker i skolan idag, som det stått om på gp, expressen och allt vad det är..var massa polisbilar i skolan och helikoptrar som flög runt, men tänkte inte gå in mer på det. 


Sov gott alihopa! ♡♡♡

Vi hörs imorgon, godnatt!

 

Av Linn - 27 april 2015 20:22

Känner mig jätte stressad inför morgondagens astronomi prov!! Har så mycket kvar att öva på och tiden bara rinner iväg....

Av Linn - 27 april 2015 14:48

Hoppas alla har en bra måndag <33
Har just nu svenska lektion och den är ganska chill så kan va inne på mobilen. Ska antagligen ha min svenska redovisning sedan men det beror på om gruppen innan hinner bli klara.
När jag kommer hem sedan så ska jag plugga massa till Astronomi provet!!

Hörs

Kram

Av Linn - 26 april 2015 22:23

Hej på er! Vilken helg...min kropp är verkligen helt stel hahah. Har typ ont i hela kroppen, hahah inte kul. hahahah. 

Förlåt för att det mest varit mobilupdates under helgen men har spenderat mycket tid i handbollshallen, då vi har spelat Bohus Cup! Mitt lag åkte tyvärr ut i B-slutspelat men men. 

Jag hoppas ni haft en bra helg & dag♡ Min söndag har varit seg, hr varit så trött, både i huvudet och i kroppen. Försökt att plugga men har bara inte haft orken så det har ju gått sådär...NYA tag imorgon! DÅ råplugg inför Astronomi provet på tisdag....(usch råplugg)


Skolvecka imorgon då, vi har bl.a svenska redovsing inför klassen imorgon vilket jag är nervös inför..Gillar inte att prata och stå framme och redovisa..Men jag hoppas det blir en bra vecka! 


NU ska jag snart gå och lägga mig. 

____________________________________

Svarar på kommentarerna / kolla bloggar när jag har tid♡♡ Nu måste jag sova, förhoppningsvis imorgon men det beror på hur jag ligger till med Astronomin. Hörs imorgon hur som helst<3

♡♡♡SOV GOTT♡♡♡

   

Bilden är ifrå Budapest 2015  

Av Linn - 26 april 2015 19:45

Av Linn - 26 april 2015 11:18

Nu var Bohus cup 2015 över för mitt lags del.
Tråkigt att förlora och inte få spela mer.. Men men.

____________________
Nu ska jag fokusera och lägga tid på att plugga.

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards