♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under januari 2015

Av Linn - 14 januari 2015 22:00

G´kväll ;) 

Ville bara skriva ett vanligt "klassiskt" godnatt inlägg haha. Min dag har varit bra, skolan gick bra och här hemma har jag bara tagit det lugnt. Allt för lugnt nu när jag tänker efter, önskade verkligen att jag hade gjort mer SO...Måste verkligen ta vara på onsdagarna då jag oftast inte har någon handbollsträning eller så! Bra tid att göra läxor och sådant...Men fick gjort SO, men skulle vara bra med lite mer, så får göra det när jag kommer hem från skolan imorgon.

Japp, torsdag imorgon då, rätt tråkig dag. SLutar 16.00 vilket är så sjukt jobbigt, känns som en såå lång dag då. Men jag får hoppas att dagen blir bra.


Sov gott allihopa så hörs vi imorgon❤ Ska försöka sova så snart som möjligt.

 

Av Linn - 14 januari 2015 15:46

Hej igen allihopa! Slutade halv3 vilket var gött;)) Just nu uppdaterar jag min dator för vår lärare sa att vi skulle göra det...tar bara så sjukt lång tid och kan inte vara inne på datorn under tiden heller! Jaja..
Måste plugga SO idag också! Vi ska ha reflektion på fredag plus att vi även har en so läxa. Så får sätta mig med det sedan helt enkelt;)
Dagen i skolan var skoj! Ganska chill lektioner med först digital workshop, engelska,lunch sedan idrott då vi spelade badminton och till sist matte då vi inte gjorde så mkt faktiskt ;) Fast vi ska börja med något stort område på måndagen. Och ser heller inte fram emot engelska området, vi ska debatera på engelska!! Inför hela klassen också....är verkligen inte bekväm med det.....
Men ska inte tänka mer på det nu.

Ha en fortsatt bra onsdag<33

Av Linn - 14 januari 2015 08:20

Hej allihopa! Och godmorgon!
Idag är det då onsdag, vi börjar nu- om en minut;) Med digital workshop hahaha chill!
Hoppas alla får en bra onsdag<3

Av Linn - 13 januari 2015 22:21

Hej på er! Vet att det bara kommit upp ett inlägget idag, och att det var rätt tråkigt! Ändå har jag spenderat tid inne på bloggen;) Men hade bara inget att skriva om, och det får ju inte bli allt för tråkiga inlägg♡ Men tack för alla kommenatrer, asså blir verkligen så sjukt glad!!


Då var tisdagen över då. Min dag har varit bra. Vi hade väldigt långa lektioner idag, men ändå var det "kortaste" dagen. När jag kom hem från skolan kollade jag bloggar och sedan på ett program! Sedan var det dax för handbollsträning♡ Vi hade både löp/fys ute i en halvtimme och sedan 1,5 timme handboll med fokus på försvar inomhus. Träningen gick bra;) 


Nu ska jag strax sova. Måste bara fundera ut var jag ska ha på mig imorgon i skolan, händer inget speciellt eller så men tycker alltid att det är så sjukt svårt att veta vad jag ska ha på mig! usch...jjaja får som om jag hitatr något eller om jag skjuter upp det till imorgon bitti heheeh. Annars ska jag kolla bloggar nu♡ 


Hoppas alla haft en bra tisdag, vi hörs imorgon igen! 

 

Sov gott allihopa♡♡♡

Av Linn - 13 januari 2015 10:09

Har precis haft 2 timmar SO, segt men också väldigt intressant!Då vi jobbar med förintelsen och andra världskriget!!

 Har typ bara långa lektioner idag! Och nu ska vi ha NO lektion. Slutar för övrigt 14:15 idag och då ska jag hem - plugga och sedan träning ikväll. Vanlig tisdag helt enkelt..
Hoppas alla får en bra tisdag<333


Kramar

Av Linn - 12 januari 2015 22:31

Hej allihopa! 

Min måndag har varit bra, vanlig måndag kan man säga! Slutade skolan halv 4 då gick jag hem åt mellanmål o kollade på tv. Sedan pluggade jag NO och lite lite engelska;) Vardagslivet är fullt igång med läxor & träningar, fast dagens handbollsträning var inställd! Men tro det eller ej så gick jag och Olivia ut på en liten springtur ute i det blåsiga vädret, sisådär 25 minuter, och det är jag stolt över!! Sedan in i en varm dusch och så blev jag sittandes framför tv:n ett tag. Ja, det var min dag i korta drag.

Längtar just nu så sjukt mycket till värme och sol, vill utomlands, men det förblir dröm. Just nu. 


Hoppas alla har haft en jättebra måndag♡ Vill tacka för alla kommentarer också, såå roligt!

Någon som sett min nya design, hade tråkigt så fixade den jätte sabbt, blev själv inte så nöjd, men men. 


Sov gott så hörs vi imorgon! Här får ni några snaps från dagen!

   

Kram♡♡♡♡♡  

Av Linn - 12 januari 2015 14:15

Nu vet jag verkligen vad min största dröm är...kan bara inte bestämma mig vart av alla helt fantastiska ställen jag vill åka till...♡ 

Men min största dröm är att besöka en av alla dem platserna...har så sjukt många platser bara....


"Bora Bora" nedan

    

   

"Seychellerna"  nedan

 

"Zakynthos" nedan

 

"Bahamas" nedan

   

       

"Barbados" nedan

   

"Madagaskar" nedan

exempel i Australien nedan



"Lefkas" nedan

"Palombaggia"  nedan

"Maldiverna" nedan  

       

"Mauritius" nedan


 


"Zanzibar" nedan

"Grote Knip" nedan


exempel "Hvar, Brac, Vis, Korscula" - i Kroatien nedan

 

           

Det finns såsåsåsåsåsåsåååå sjukt många ställen jag vill besöka, det är min största dröm...

 

Ni ser ju ungefär vilket typ av plats som jag vill besöka....D R Ö M...men drömma kan man alltid göra...♡

Av Linn - 12 januari 2015 10:37

Ska snart ha engelska.... Och har precis haft en lång mentorstid med planering inför utvecklingssamtal om några veckor. Anyway, hoppas alla får en jättebra dag<3333

Caisa,Olivia,Jag

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards