♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under januari 2015

Av Linn - 6 januari 2015 11:16

Hej allihopa!
Just nu är jag påväg till handbolls träningen. Får se hur det går med foten o knät, men får hoppas det går bra!
Hoppas alla får en bra tisdag:)) hörs mer under dagen.

Av Linn - 5 januari 2015 22:35

Har varit en pretty lång dag! Eller har hunnit med en hel del saker♡ 

Det var mysigt o roligt hemma hos farmor o farfar, med god mat och allt sådant! Min farbror och "faster" var också där, min kusin brukar också vara där på denna dagen (trettondagsafton) men hon är i Bali;)) 

Men det var en bra kväll! Kom hem för ungefär 40 min och då har jag gjort iordning mig för kvällen, kollat bloggar och svarat på kommentarer♡♡♡ 


Bra dag! Hoppas ni också haft det! 

   

hahahah bilden ovan....XD 

Jaja sov gott & så hörs vi imorgon!! ♡

Av Linn - 5 januari 2015 16:36

Hej allihopa!
När jag kom hem från handbollsträningen så duschade jag, sedan åt jag lunch och diskade. Efter det städade jag också mitt rum :P Haahah intressanta saker!
Träningen gick okej, stukade typ foten/knät..och det gör fortfarande lite ont:// Så får hoppas det går över!

Just nu är vi (min familj) påväg till farmor & farfar där vi ska äta middag^^ Tillsammans med min farbro o faster också...Brukar gör såhär på trettondagsafton:DD ♡♡

Ha en fortsatt bra kväll:)))

Av Linn - 5 januari 2015 11:15

ÄLSKAR denna låten♡♡♡♡♡

Men vet inte helt vilket av dem 2 olika versionerna som jag gillar bäst...länkar båda:))

1: 

2:

Kram

Av Linn - 5 januari 2015 08:43

godmorgon allihopa!
Vaknade för typ 30 min men har inte orkar gå upp....Ska åka till handbollsträningen om mindre än timme så har lite brottom nu.....usch, trött.
Men det är verkligen en jättefin soluppgång just nu<33 Så himla vacker himmel så var tvungen att gå ut och knappa några foton;)

Hoppas alla får en bra måndag!

Av Linn - 4 januari 2015 22:36

Verkligen inte hänt något "roligt" idag varken på bloggen eller irl hahaah! Inte tråkigt heller men jaja. 

Dagen har varit bra. Dock blev det ingen städning av mitt rum, men får ta det imorgon istället! 

När vi ändå snackar om morgondagen, vad händer då? Jo på morgonen kl. 10-11.30 har jag handbollsträning, så är uppe med tuppen tidigt imorgon haaha! Sedan senare på kvällen ska min familj på middag hos farmor o farfar♡ 


Jag vill också tacka för alla kommentarer från alla "nya" idag♡♡ Jätte roligt! Undrar faktiskt hur folk hittat hit hahah:))) Taaack iaf för alla kommentarer♡♡♡♡ SÅ himla otroligt roligt!!Går inte att förklara...!

Hoppas alla haft en bra dag, vi hörs mer imorgon, sov gott!

 

Av Linn - 4 januari 2015 18:46

Verkligen hela dagen "gick bort" då vi var hos mammas moster på middag-lunch då, kom hem vid 18-tiden. Men det var god mat, dock had ejag o min lillebrorsa inget speciellt att göra hahah. men men;) 

Nu är jag hemma och det är skönt♡ 

Kollar yt och lite bloggar och så, förutom att skriva detta inlägget då. 

Ville bara ge er lite update, för det tycker jag är roligare även fast det inte var något intressant.

 

Kram 

Av Linn - 4 januari 2015 12:31

4 Januari idag då, och så vill jag passa på att gratta Elin<3333333
Just nu sitter jag i bilen med familjen och vi ska först hämta upp mormor och sedan ska vi åka till mammas moster och äta mat där och ja sådant. Där kommer jag antagligen spendera min dag...rätt segt men men! Skulle behöva städa rummet sedan när jag kommer hem också ;))
Hoppas alla får en bra dag idag, hörs mer under dagen.

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards