♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under januari 2015

Av Linn - 10 januari 2015 00:55

Tänkte bara säga godnatt innan jag somnar! Olivia sover över hos mig idag♡ Och vi har haft det roligt under kvällen med film och chips, godis och sådant! 

Men min fredag har varit riktigt bra:)) Och det är verkligen så skönt med helg nu också! 

Sov gott så hörs vi imorgon<33

 


Av Linn - 9 januari 2015 15:21

Slutade halv 3, gött ändå♡♡ Dagen i skolan var bra! :DD 

Och nu sitter jag o käkar Pringles, det är verkligen så sjukt gott....dörXD Hoppas alla får en jättebra fredagskväll, vad ni än gör! 

Här kommer lite snaps från dagen.

       

Många kramar♡

Av Linn - 9 januari 2015 10:46

Hoppas alla får en jätte bra fredag<33
Har just nu so lektion;))
Hörs senare!

Av Linn - 8 januari 2015 23:18

Träninge gick bra♡♡ Och nu har jag precis svarat på kommentarer, kollat bloggar & ätit kvällsmat. Så jag är reda för natten;)

Så skönt med fredag imorgon också<33 Fast först en tråkig skoldag, eller den kan ju alltid blir rolig, who knows? 

 

Hörs imorgon♡♡

Av Linn - 8 januari 2015 19:44

Hej allihopa!
Just nu är jag påväg till handbollsträningen, träning mellan 20-22...väldigt seg tid! Så kommer hem sent ikväll!
Hoppas alla får en bra kväll<3
Ska svara på era kommentarer så fort jag kan, om jag orkar ikväll:)) men tack så sjukt mycket för alla kommentarer, ni gör mina dagar<333

Av Linn - 8 januari 2015 16:45

Jag går i 9:an, vilket innebär slutet av grundskolan, nationella prov, fokus i skolan, gymnasieval, slutbetyg och allt annat. Det är svårt och jobbigt tycker jag. 

En väldigt jobbigt och svårt beslut som jag snart måste ta är att jag måste göra mitt gymnasieval. Jag måste "ranka" upp de skolor jag helst vill söka in till och vilka program. Det är stört sannolikhet att man får det man väljer som första val. Men jag vet inte vad jag ska välja som första val...


Vi tar det från början. Jag vet fortfarande inte exakt vilken linje jag ska välja om jag ska vara ärlig. Jag har aldrig direkt vetat vad jag vill jobba med i framtiden / vad jag vill bli. Och ja, jag vet att det inte spelar någon stor roll nu inför gymansievalet. Men men. Därför tänkte jag att jag väljer ett högskoleförbredande program, ett brett program som är ungefär som en fortsättning av grundskolan, fast som vanligt svårare. På ett högskoleförbredande program innebär det att man läser vidare på högskola/universitet efter gymansiet. Då kan man välja en mer specifik inriktning. 

Det tänker jag att jag ska ta...Och då ska jag välja samhällslinjen, som då innehåller med so-ämnen än no-ämnen, vilket passar mig bäst. 

Men nu tänker jag liksom om det är detta jag ska välja...Om jag ska ha ett högskoleförbredande program eller om jag ska ha ett yrkes program...Jag gjorde 2 olika test, och dem visade att jag passade för yrkes program. Men jag vet inte. Tänk om man ångrar sig. Gaaahahhh asså detta är så sjukt svårt. 


Men jag tror, att jag ska välja samhällslinjen, ett högskoleförbredande program alltså. Och jag har varit på några öppet hus på skolor som jag tycker verkar bäst, och just nu står det mellan LM Engströms gymnasie och Hulebäcks gymnasie, kankse Hvitfieldska.,. Men jag kan inte bestämma mig. Jag vet heller inte vilken inriktning av Media, Samhäll, Beteende som jag ska välja på samhällslinjen. Ah det är mycket att tänka på!! 

Vi ska snart välja, skicka in på indra (en hemsida), i Februari ska vi senast ha gjort det. Och jag har inte ens öppnat kuvertet som man fick hem med lösenord och det ahahah. orkar bara inte ta tag i detta...Men måste.....Säger det hela tiden "nu måste jag sätta mig och ta tag i detta", men gör det aldrig. För det är så tråkigt. Gymansiet brukar vara något många längtar till, men inte jag. Jag vet inte varför. Men jag längtar inte till det, och jag ser inte fram emot att sluta 9:an heller för den delen....Eller jag vet inte.


Asså jag orkar inte skriva mer om detta området för jag blir bara ennu mer osäker!!! Jag blir verkligen jätte osäker och fundersam-..- 

Men nu har jag iaf skirivt ut mig lite...Så kan jag titta tillbaka på detta inlägget efter jag börjat gymansiet i höst och se hur jag känner då! Ska faktiskt blir roligt att se det.........

 

//Linn ♥♥ ;)) 

Av Linn - 8 januari 2015 14:58

vi har vikarie och ingen jobbar....asså vi vet inte ens vad vi ska jobba med för vikarien sugerXD hahah går inte att förklara & här ska vi sitta till fyra, då vi slutar.
När jag kommer hem ska jag göra läxa...redan fått 2 läxor, detta suger! Och sent ikväll är det handbollsträning....vardag...

Av Linn - 8 januari 2015 10:09

Hej alla! Sitter just nu i skolan, första skoldagen efter jullovet!
Vi ska snart ha slöjd, syslöjd....
Slutar sent idag, klockan 16, vilket suger Hahaah!
Hoppas alla får en bra dag iaf:))

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards