♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under januari 2015

Av Linn - 7 januari 2015 21:44

Hej på er allihopa;) 

Nu blir det sista inlägget för idag, ett godnatt inlägg, som vanligtXd Men brukar liksom köra på det, det ingår liksom i min kvällsrutin att skriva ett "godnatt inlägg" & har alltid gjort! hahah


Min dag har iaf varit super!♡ Bra sista dag av jullovet. Har inte gjort så jätte mycket, men dagen har ändå varit bra ;)) Kollat på en film (inte kollat klart hela men ändå hehe) , sedan har jag cyklat ner till ica med Olivia och hämtat ut 2 paket som ni såg på bilderna i ett tidgare inlägg:D Det var julklappar till min och min lillebror från mina kusiner som bor i Norge! Det var jätte jätte roligt att få julklapapr från dem, då vi inte träffar dem så ofta, så blev sjukt glad!! Fick 2 klädesplagg, och blev jättteee glad för båda!♡♡ 

Efter det gick jag hem till Olivia och vi bakade faktiskt semlor, mums vad gott säger jag bara! 

Annars har jag bara tagit det lugnt idag! 

Taggad inför skola imorgon........ja....tror det! Jo men har inte så mycket "ångest" över att lovet är slut just nu i detta inlägget;) Så det är braaa! 


Hoppas alla haft en jättebra dag! Nu ska jag verkligen försöka somna tidgare, då jag ska upp mycket tidigare imorgon....Godnatt♡♡♡♡

 

Av Linn - 7 januari 2015 21:00

Årets första semlor...check! Tidigt??

ahhah jag & Olivia kände för att baka semlor så vi gjorde det♡♡

 


Av Linn - 7 januari 2015 16:26

Av Linn - 7 januari 2015 12:15

Ja......sista dagen på jullovet för mig.....

Vill verkligen inte komma tillbaka till skolan, då jag vet att massa läxor, prov, nationella prov, gymnasieval och allt sådant väntar..! Det kommer bli så jobbigt att gå upp på mornarna och traska till skolan, sedan komma hem sent på eftermiddagen, göra läxor och sedan vidare till handbollsträning. För det är så mina "vardagar" ser ut. Och nu när jag tänker på det så är dem sjukt tråkiga. Inget roligt händer typ, det kan vara något roligt i skolan, men annars inget....Och så rullar dagar på sädär...Vakna, skola, läxor, träningar, sova. Om & om. Men jag antar att så måste det vara...Jag menar jag måste göra läxorna, och jag gör läxorna såklart, även fast det är sjukt tråkigt i de flesta fallen. 

Visst så har jag haft dagar nu på jullovet då jag inte gjort ett skit, bara gått hemma och verkligen haft det urtråkigt, och då har jag faktiskt ibland saknat "rutinerna". De låter kanske konsigt..hahaha


Men ja, jag får se fram till något. Sätta upp något mål, då går det mycket bättre! Om man har något att längta till, något som man strävar efter, något man räknar ner till, då blir det bättre:)) Men det ska väl bli roligt att komma tillbaka...Ja, jag hoppas det♥ 

   

Bilden är från någon/några veckor sedan♡

Av Linn - 7 januari 2015 10:00

Sista sovmorgonen innan skola och allt jobbigt....Vaknade för kanske 5 minuter och är riktigt utvilad nu:)) så himla skönt!
Nu ska jag gå ner och äta frukost, hoppas alla får en bra sista dag på jullovet, eller ni kanske redan har börjat eller så börjar ni senare?! Iaf hoppas alla får en bar dag♡♡

 Kramar vi hörs under dagen



Av Linn - 6 januari 2015 22:32

Ojoj vad många kommentarer jag hade fått när jag loggade in på bloggen!! 13!! Det gör mig sjukt glad, ni gör mina dagar♡♡ Blir verkligen så sjukt glad!! TAAACK!!

Min dag har varit jättebra! Tränat & varit med min bästis Frida! Vi hade jätteroligt, som vanligt!


Funderar på att kolla på någon film idag:) Och så ska jag fortsätta surfa vidare på datorn, kolla lite bloggar och allt sådant skoj! 

Imorgon...sista dagen på jullovet....sjukt tråkigt!!! Men ska vad jag vet städa övervåningen och fixa blogginlägg! Det vill jag iaf hinna med;)) 

Hoppas alla haft en jättebra dag, vi hörs imorgon! 

     

Jag & Frida♡♡♡♡♡♡♡ 

Av Linn - 6 januari 2015 18:45

Hej allihopa! ♡ Jag älskar att få filmtips!! Och i detta inlägget tänkte jag dela med mig av ett filmtips till er;)) ♡ Ni kanske redan har sett filmen...jag vet inte:) 


Filmen jag tänkte tipsa om heter "Pojken i randig pyjamas" och utspelar sig under 2:a världskriget...

Bruno är 8 år och bor med hans familj i Berlin under mitten av 1900-talet då andra världskriget pågick. Hans pappa är soldat, och kriget för Tyskland. En sak som barnen lärde sig under den här tiden var att ha en pappa som var soldat var något bra, man visste inte vad dem gjorde, utan bara att det dem gjorde "var bättre för landet". Bruno var stolt att ha en pappa som var soldat. Bruno och hans familj hade ett jättebra liv, rika. En dag fick hans pappa nyheten att dem måste flytta...Vilket Bruno inte gillade alls, han ville inte lämna Berlin och framförallt inte lämna sina bästa kompisar, men han hade inget val.

Under filmens gång får man se hur livet under andra världskriget var...hemskt. Hur folk blev behandlade, hur folk levde och hur himla stor skillnad det var. Jag vill inte avslöja för mycket om vad filmen handlar om....men jag grät.

Jag tycker att filmen är sjukt bra, men också sjukt hemsk. Den är så himla bra att se...och jag önskar verkligen att alla skulle se denna filmen...den är bäst...

Jag älskar filmen, samtidigt som jag hatar den!! ahahha

Ni hittar filmen lite var som helst, exempel så finns den på swefilmer.

SÅ SJUKT VÄRD ATT SE!! Men var beredd på tårar....!


Många kramar♡♡♡♡

Av Linn - 6 januari 2015 17:00

Hahha herregud vad jag åker bort på kvällarna, 3 kvällar i radXD Just nu är vi påväg till min kompis Frida & hennes familj, vi ska äta middag där;) ♡♡ Det ska bli jätteroligt då jag inte har "träffat" Frida och hennes familj sedan i slutet av sommaren!! Så sukt längesedan. Har bara träffat henne på vissa träningar då vi tränat med 00-orna (hon är 00:a alltså) Men det ska bli roligt!


Har inte gett er uppdatering om dagen. Men kände att det skulle bli så tråkigt då jag inte gjort något sedan efter träningen! Träningen gick bra. Foten och knäet gjorde inte så ont efter ett tag, då det kändes bättre! Men nu känns det igen, när kroppen stelnar till....jaja. 

Efter träningen duschade jag och sedan kollade jag på tv, samt kollade bloggar o svarade på kommentarer!♡ Och så har jag fixat ett inlägg som kommer komma upp senare ikväll, ett filmtips:DD 


Jao, men jag tror nog att vi är framme snart så får sluta skriva. Tar ett litet tag efter man klickat på "spara inlägget" då jag använder mig av 3G nät så det kommer ta rätt lång tidXD 


Hoppas alla får en jättebra tisdagkväll:))))))

Orkar inte ta en bild för det är så mörktXD så får bli en arkiv bild:P

Kramar!  

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards