♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under januari 2015

Av Linn - 4 januari 2015 00:10

Blir ofta efter 00 nu på lovet;)) Hahah. Men det är lov, så det gör inget♡ 

Min dag idag har varit bra, tränat handboll, tagit det lugnt och nu på kvällen har Olivias familj varit på middag här och det har varit sjukt roligt, skrattat jätte mycket!!!

Nu ska jag göra iordning mig för kvällen och sedan sova!

Hoppas alla har haft en bra dag, så hörs vi imorgon igen!

 

Av Linn - 3 januari 2015 17:15

Några bilder (månag är flera år gamla just so u know) på mig & saknade Sotis♡

Bilderna är mellan 2011-3 Janurai 2014

                   

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 

Av Linn - 3 januari 2015 15:45

Har verkligen massa bilder & även videos från när Sotis levde! Och det är så himla roligt att kolla tillbaka på, så tacksam att jag fotograferade / filmade så mycket♡♡ 

Tänkte dela med mig av ett kort filmklipp då ni också får se hur glad han blir när man kommer, och att han blir sur när man inte varit hos han på ett tag;)) hahahh så söt...


Kvalitén är ju inte den bästa, men bättre än inget♡


 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Av Linn - 3 januari 2015 14:45

Vid den här tiden för exakt ett år sedan "stormgrät" jag....Att veta att denna dagen ska vi åka iväg med våran älskade kanin och avliva honom, komma tillbaka, utan levande kanin. Att sitta i väntrummet hos veteriären och vänta på våran tur....att sitta med min kanin i knät....att veta exakt vad som kommer att hända...det var hemskt. 

Vi hade vetat det länge, att han inte mådde bra och att han var sjuk...Men jag ville inte, jag ville verkligen inte...Och på något sätt kändes det som om min kanin inte heller ville. Hann satt där på skötbordet och jag stod brevid och klappade honom, precis när han skulle få sprutan hoppade han till och "sprang" till mig, närmare mig. Sedan somnade han in...världens bästa kanin. 

Det värsta av allt var att se han död sedan när vi skulle begreva honom, alldelles hård i kroppen var han - som en sten, hans ögon var öppna och hans lilla mun var öppen....Jag ville inte röra honom. 

Vi begravde honom och jag hade skrivit ett långt brev som jag la ner brevid honom, han fick det mjukt, hans favorit filt fanns där och han favorit boll. Sedan täckte vi över med jord, granris och till sist sattes korset på plats samt att ljuset tändes..

Sotis, som han hette, var mitt allra första husdjur, han blev 5 år. Han var väldigt speciell, han var inte som en vanlig kanin, vilket jag trodde. Sotis behövde vi aldrig ha i koppel, han höll sig på tomten och om mn ropade på honom kom han, han följde efter mig om man gick någonstans (om han var lös då) och när vi hade varit på promenad och närmade oss vårt hus igen kände han igen sig och sprang dit. Alltid när han såg oss blev han glad och sprang runt i hela buren för han ville komma ut, han hoppade åt "krafsade" på ens ben och ville leka. Leka med mig och bollen. Sotis var väldigt social och älskade att ha uppmärksamheten;) Jag var så sjukt glad att jag hade honom och det är jag fortfarande väldigt tacksam över, att jag har fått ha en så underbar kanin i mitt liv. Han gjorde mig glad. Han var det bästa som fanns! Jag älskade honom, och kommer alltid att göra det. 


Idag, exakt ett år sedan hans död vet jag inte helt vad jag känner. Jag har ju såkalrt kommit över det, men såklart saknar jag han verkligen jätte jätte mycket!! Men han har det bättre nu, han slipper lida. Det var några helt fantastiska år och jag är så sjukt glad för jag hade Sotis i mitt liv♥ 


Idag tänker jag lite extra på honom och ska tända ett ljus senare idag när det blir mörkt.

   


Här är får ni 2 "vanliga" bilder då han var frisk;))

     

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Av Linn - 3 januari 2015 13:32

Hej allihopa!
Har precis ätit lunch o duschat efter handbollsträningen. Träningen gick jätte bra och var riktigt roligt - vi spelade minihandboll och mitt lag vann dessutom;))
Får se vad jag hittar på resten av dagen, men ikväll ska Olivias familj komma på middag, det är det jag vet som kommer hända idag.

Hoppas alla får en fortsatt bra lördag<33

Av Linn - 3 januari 2015 09:40

handbollsträning nästa..!

Av Linn - 2 januari 2015 23:07

Dagen har varit tråkig, verkligen inte gjort något alls!! Vilket har varit så himla tråkigt, men vet inte vad jag ska göra...Nä, nu måste jag ta vara på dem sista dagarna av lovet!! 

Imorgon börjar handbollsträningarna igen efter julledighet. Ska bli skönt att komma igång igen:)) Vi har träning mellan 10-12 imorgon....så det gäller att vakna i tid haha!


Nä, men nu får jag se vad jag ska göra, film? Jaja, sov ska jag iaf, så säger godnatt nu plus att jag inviger min nya pyjamas som jag fick i julklapp♥♥♥ Älskar den!!

Godnatt allihopa<333 Hoppas ni haft en bra dag!

   

Hörs imorgon!

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards