♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under januari 2015

Av Linn - 16 januari 2015 19:48

Go´kväll, kanske man inte säger men men♡ 

Skippade träningen idag heheh, men istället gjorde jag lite spanska då jag glömde spanksa boken hemma under spanska lektionen igår heeh, så fick skriva på lösbland och fyllde då i i boken idag. Jajaj, babbel. 

Just nu är jag inne på datorn - yotube, bloggen, kolalr andras bloggar och massa sådant<3

Kanske ska kolla på någon film med familjen sedan;)

Hoppas alla får en bra fredagskväll & helg♡

 

Kramar<333 bjuder på 2 selfies också^^

ATM

Av Linn - 16 januari 2015 14:22

Musiklektion

Av Linn - 16 januari 2015 10:50

Hej på er! Har precis haft en so lektion, då vi skrev en reflektion om andra världskriget och jag tycker det gick bra:))
Hoppas alla får en bra fredag<33 Ska ha lektioner vidare nu;)

Kramar till er!

Av Linn - 15 januari 2015 23:25

Hej på er!*Pust* säger jag baraXD Efter träningen så duscha vi och sedan kom jag väl hem runt halv 11, då åt jag kvällsmat samtidigt som jag har svarat på 17 kommentar (helt sjukt för mig då) och kollat massa bloggar!! Asså jag blir verkligen sååå sjukt glad för varje kommentar, det betyder verkligen så sjukt mycket för mig!! Tusen tack♡ 


Varje person som lämnar en liten kommentar efter sig gör jag detsamma på eran blogg! 

Bloggen gör mig verkligen så lycklig ibland!! Sjukt.


Men nu måste jag verkligen gå och lägga mig, om jag ska orka upp till skolan imorgon då...Vilket jag måste hahaha. 

Hoppas alla har haft en bra dag, sååå skönt med fredag imorgon, sov gott!

 

Kramar!!

Av Linn - 15 januari 2015 19:33

handbollsträning mellan 20-22, så kommer hem väldigt sent ikväll! Då jag ska duscha och äta kvällsmat....Får se vad som hinns med sedan, om jag hinner med att svara på alla era underbara kommentar och kolla era bloggar<333Men annars vet ni varför!

Av Linn - 15 januari 2015 17:39

Läser just nu so läxan. Sedan ska jag äta middag innan handbollsträningen som är mellan 20-22.
Har knappt varit inne på datorn sedan jag kom hem så det är därför jag inte har kollat era bloggar eller svarat på kommentarer<3 Men får göra det när jag får tid!
Ha en bra torsdagkväll allihopa:)

Av Linn - 15 januari 2015 14:45

Börjar med att säga att bilden är från i somras;) Så att ingen tar fel på det;))


Men kan knappt fatta att det gått så sjukt lång tid sedan dess...Sedan vi åkte till USA, åkte till drömmen❤ 

Och kollar bara på mina tänder!! Seriöst, helt sjukt vad dem har ändrats nu!! 

Tiden går verkligen så sjukt snabbt.

Minnen. Ha en fortsatt bra dag^^^  

Av Linn - 15 januari 2015 10:02

Hej på er! Har precis haft idrott, fast vi hade någon genomgång om hjärt o lugn räddning istället! 

Ska snart ha syslöjd, sedan lucnh och efter det NO & Spanska, seg dag....Slutar 16 också...

När jag kommer hem från skolan ska jag göra lite SO och ikväll är det handbollsträning..


Hoppas alla får en bra torsdag❤

Kramar!

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards