♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under januari 2015

Av Linn - 20 januari 2015 12:22

Av Linn - 20 januari 2015 09:03

Hej allihopa! Och godmorgon!
Sitter just nu på so-lektionen, vi har bensträckare så passade på att skriva ett inlägg! Idag när jag vaknade så snöade det<33 Men det kommer ju utan tveka försvinna lika snabbt som den kom.

Hoppas alla får en bra tisdag!!

Av Linn - 19 januari 2015 22:26

Jo men min dag har varit bra, en helt vanlig måndag om du frågar mig! Vi hade rätt tråkiga lektioner i skolan idag, men vad ska man göra liksom? Det är bara att ha dem. Den sista lektionen var svenska då vi började skriva krönikor, det var faktiskt roligt! Men det tog sin tid att komma på vad jag skulle skriva om då ämnet var valfritt. Jag valde att skriva om gymneasievalet. Och när det är klart, så kan jag ju lägga upp det på bloggen! Men det är inte förrän några veckor framåt:)) 


När jag kom hem från skolan åt jag middag & bytte om till träningen. På dagens träning hade vi fys/stryrke träning, gick faktiskt bra! Efter träningen gjorde jag det vanliga, duschade, åt kvällsmat och samtidigt som jag kollade på säsongstarten för Ullareds programmet svarade jag på kommentarer & kollade lite bloggar♡ 


Jag hoppas att eran start på veckan varit bra! Imorgon är det tisdag, och det kommer förutom skolan bli en "plugg dag" då vi har väldigt mycket läxor denna veckan.....

Sov gott, så hörs vi imorgon igen!

 

Av Linn - 19 januari 2015 17:16

Påväg till träningen nu, träning mellan 17:30-19.
Ha en bra måndagskväll<33

Ska kolla era bloggar & svara på era kommentarer ikväll! Massa kramar <333

Av Linn - 19 januari 2015 11:45

Hej allihopa♡♡ Självkalrt ska jag visa vad jag köpa igår, speciellt roligt när så många ville se det! 

Men eftersom alla vill "se det olika", jag menar vissa vill hellre se bilder och vissa vill hellre se en haul video. Och det tar inte så lång tid att fixa något av det, så jag tänkte att jag kör på båda! Smart va? Då kan ni själva välja om ni vill se bilderna (även fast det är mobil kvalité) eller om ni vill kolla på den korta haul videon nedan! 

Hoppas ni gillar inlägget♡♡♡♡♡♡♡♡


ALLT ÄR FRÅN ZARA

1: Jeans - 99 kr.

 

2: "Mjukisbyxor" - 129 kr.

 

3: T-shirt - 49 kr.

4: Långarmad tröja - 59 kr.

 

5: Klänning - 99(!!!) kr. (haha lite roligt då det var en tjej som blängde sur på mig när jag fick tag i den, hon ville tydligen också ha denXD)

       


Är som sagt sjukt nöjd med allt!! 


Och för er som hellre vill se en haul video på det jag köpte finns denna videon! Då ni ser kläderna lite bättre samt att jag pratar lite mer om dem:D

Många kramar till er!♡♡♡♡♡♡ 

Av Linn - 19 januari 2015 10:40

Slutar strax innan 16, då ska jag snabbt hem för träningen börjar 17:30 idag! Vet heller inte när jag ska hinna plugga, har mycket i matten men får se!
Hoppas ni får en bra måndag<33

Av Linn - 18 januari 2015 22:15

Sov gott allihopa, så hörs vi imorgon!♡♡ Skola....

Imorogn klockan 11:45 kommer det upp ett inlägg med det jag köpte från Zara idag!! Är sjukt nöjd med det och det blev några riktiga kap;)) 

Roligt att höra att så många ville se det också!

 

Av Linn - 18 januari 2015 19:34

4 snaps från dagen! Var som ni kanske läste i inlägget nedan förut och shoppade med mamma!! Det blev lite spontant sådär, vilket var superbra♡ Fick med mig 5 plagg hem, alla på rean och alla köpta från Zara! Är verkligen såå sjukt nöjd!! Och jag vill bara använda allt med en gång!! Den lyckan asså;) 

Nä men blev verkligen jättenöjd:) Förresten, vill ni se kläderna? Jag kan fixa det till imorgon!

Nu ska jag ner & kolla på tv med familjen, äta frukt och bara ta dte lugnt. Min söndag har varit braaa♡ Fått gjort det jag velat! Och hade haft tid för mer pluggning men visste inte vad jag ska skulle plugga, så gjort inget mer. 

Hoppas eran söndag också har varit bra, och att ni får en bra ny vecka imorgon!

     

Massa kramar♡♡  

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards