♡MyLifeAsLinn♡

Direktlänk till inlägg 13 januari 2015

Handbollstärning & Godnatt

Av Linn - 13 januari 2015 22:21

Hej på er! Vet att det bara kommit upp ett inlägget idag, och att det var rätt tråkigt! Ändå har jag spenderat tid inne på bloggen;) Men hade bara inget att skriva om, och det får ju inte bli allt för tråkiga inlägg♡ Men tack för alla kommenatrer, asså blir verkligen så sjukt glad!!


Då var tisdagen över då. Min dag har varit bra. Vi hade väldigt långa lektioner idag, men ändå var det "kortaste" dagen. När jag kom hem från skolan kollade jag bloggar och sedan på ett program! Sedan var det dax för handbollsträning♡ Vi hade både löp/fys ute i en halvtimme och sedan 1,5 timme handboll med fokus på försvar inomhus. Träningen gick bra;) 


Nu ska jag strax sova. Måste bara fundera ut var jag ska ha på mig imorgon i skolan, händer inget speciellt eller så men tycker alltid att det är så sjukt svårt att veta vad jag ska ha på mig! usch...jjaja får som om jag hitatr något eller om jag skjuter upp det till imorgon bitti heheeh. Annars ska jag kolla bloggar nu♡ 


Hoppas alla haft en bra tisdag, vi hörs imorgon igen! 

 

Sov gott allihopa♡♡♡

 
 
♀ THE REVOLT ♀

♀ THE REVOLT ♀

13 januari 2015 22:34

Va skönt att din dag varit bra! ^^ Jag brukar också ha sådan dagar ibland, då jag är inne på bloggen men ändå inte får ngn inspiration till ett inlägg :o

svar: Jag måste faktiskt säga att jag tog illa upp av din kommentar. Alltså inte på ett djupt personligt plan, men det var lite som en smäll på käften. Och som svar på din kommentar: jaa, jag brukar också blir glad. I vanliga fall. Men som jag skrev i inlägget så har det inte varit en sådan dag.

http://TheRevolt.blogg.se

Linn

14 januari 2015 15:06

Svarat på din blogg

 
Sarah

Sarah

13 januari 2015 22:47

Hoppas du haft en bra da :)

http://CheerSarah.devote.se

Linn

14 januari 2015 16:59

åh tack detsamma till dig❤

 
THE REVOLT

THE REVOLT

13 januari 2015 23:34

Nej, det handlade inte om det. Utan "man blir alltid så glad..." Jo, man blir det vid normala omständigheter, men nu var det inte direkt så i inlägget. Det blir bara så klart att vissa knappt läser utan bara skickar iväg en kommentar efter att ha läst ett ord eller en mening. Jag brukar inte bry mig i vanliga fall, men just i detta inlägg så blev det ganska tydligt, dessutom betydde det jag skrev där väldigt mkt för mig. Så det blev bara en tydligt "in your face".

Vill du säga ngt så får du, jag kände bara för att säga vad jag kände kring det. Menade inget illa mot dig som person eller ngt, utan enbart om en "kommentar-trend" jag i mitt kommentarfält.

men nog om det nu :) God natt och sov gott! Du borde lägga dig då du har skola imorgon :P

http://TheRevolt.blogg.se

Linn

14 januari 2015 15:06

Svarar på din bloggish

 
Petra

Petra

14 januari 2015 07:57

Sv ja det ska bli roligt med bio var nu läns sen jag var på bio

Hoppas du då en bra onsdag

http://brunetpetra.blogg.se

Linn

14 januari 2015 14:55

Tack detsamma :DDD

 
Petra

Petra

14 januari 2015 08:09

Sv taxk ör super nöjd med allt. Min tisdag var bra hoppas din oxå var bra

http://brunetpetra.blogg.se

Linn

14 januari 2015 14:55

Ja tack!:))

 
natalia

natalia

14 januari 2015 11:47

ibland hinner man inte blogga så mkt ;(

http://nattis98.bloggplatsen.se

Linn

14 januari 2015 14:56

Håller med:/:

 
Elin

Elin

14 januari 2015 17:48

Brukar också bara logga in på bloggen "för att" men inte för att blogga då man kanske inte har något intressant och blogga om..det bara blir! ;)

Skönt med kortdag på tisdagar som då är den jobbigaste dagen..så kul med handbollsträning! :D

Haha brukar också få fundera vad jag ska ha på mig..man vill väl vara fin till skolan men inte för "finklädd".

Önskar dig en fin kväll!
Många kramar♥♥♥♥

Sv1; DU är bäst!!!♥
Sv2; Hm..nja..jo xD ;)♥
Tack kära du! Känns jättebra med matten och läraren sa t.om att det gick bra - gladtjej.se!♥♥♥
Eller hur, han är för göllig! Bubbis♥
Sv3; Det är Ashton Irwin ♥_♥ dör..♥

Loveu!♥♥♥

http://elin-mylife.bloggplatsen.se

Linn

14 januari 2015 17:56

Håller helt med hahaah;))) ❤

Hahha jaXD

Aha okej ;))
Tusen kramar till dig❤ Loveuu❤

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 20 december 2015 21:17

Heeeej allihopa! Som jag saknar att blogga, saknat er och saknar allt som har med bloggen att göra! Men denna första tiden på gymnasiet från sommarlovet fram tills jullovet har varit fullt ös! Så mycket nytt och så mycket som har hänt. Det är omöjlig...

Av Linn - 5 september 2015 23:11

Som ni märkt, så har jag inte uppdatera bloggen och som det är just nu har jag inte mycket tid åt bloggen:(( Detta känns verkligen extremt tråkigt, men skolan och handbollen tar flr mycket plats.   Men jag ska inte skylla på något, jag själv har ...

Av Linn - 27 augusti 2015 09:36

Hej på er & godmorgon! Börjar kl. 10:10 idag, och är på bussen just nu! Har bara en engelska lektion som är 50 minuter, sedan slutat jag! Hur skönt??! Btw så var det såå sjukt skönt med lite sovmorgon till 8 idag:)) Hoppas alla får en bra dag! ...

Av Linn - 25 augusti 2015 22:35


Ska försöka sova så snart som möjligt! Börjar 8.10 imorgon också! Hoppas allas dag har varit bra! Min dag har varit bra, och skoldagen gick bra! Förut på handbollsträningen så hade vi minihandboll, vilket var GRYMT roligt!!! Skrattade såååå sjukt...

Av Linn - 24 augusti 2015 22:48

Hej på er! Hoppas alla haft en bra start på denna nya veckan! En vanlig skol-vecka för min del, lektioner och läxor har redan dragit igång.. Dagen i skolan kändes bra! Många är så snälla ...

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards