♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under november 2014

Av Linn - 21 november 2014 11:43

Hej på er!
Nu har vi mentorstid, sedan lunch och jag är sååå hungrigXD
Haha men slutar 15 idag och då ska jag snabbt hem och packa ner det sista och fixa och sådant!! Mycket viktigt;) Vi åker på cupen 17:30 ikväll.

Men vi hörs sedan! Hoppas alla får en underbar freeredag<33
Många kramar!

Av Linn - 20 november 2014 22:41

Äntligen vilaaaaa! Hhaha! Men har verkligen gjort mycket ikväll, hunnit med allt som jag har behövt, så det känns väldigt bra:DD Har lite kvar att packa ner till cupen, men det tar jag när jag kommer hem från skolan imorgon! Äntligen freeeeeedag imon♡♡ Ska bli riktigt skönt! 

Nu ska jag checka lite bloggar och kolla på svtplay, sedan sova!

Godnatt allihopa, ni är bäst bäst bäst! Kolla bara, när jag loggade in hade jag 5 kommentarer, så himla glad, ni är verkligen bäst!!

 

 

Av Linn - 20 november 2014 17:16

Hej på er♡ Hoppas alla haft en bra torsdag! Min torsdag har iaf varit bra, skolan gick bra och så! Inget speciellt som har hänt utan en vanlig dag. Nu, idag, här hemma har jag en hel del grejor som jag behöver göra! Bl.a så behöver jag skriva en packlista, packa, göra läxor, fixa tidsinställda inlägg osv. Varför jag har mycket att göra beror på det som händer i helgen (som jag ska prata om i detta inlägget)

 

Så, imorgon (fredag, efter skolan) så ska jag på handbolls cup! Vi ska spela Hellton Cup & kommer vara borta från fredag - söndag. Alltså hela helgen! 

Vi åker nästan direkt när vi kommer hem från skolan imorgon så därför måste allt vara klart idag! Jag måste skriva en packlista så att jag inte glömmer något och sedan måste jag packa ner allt! Jag behöver också göra några läxor, eftersom jag under helgen inte kommer kunna plugga. 

Resen tar ungefär 3 timmar så det är ju segt...Men när vi kommer fram ska vi bara ta det lugnt, matcherna börjar inte förrän på lördag morgon - tidigt! 

Vi ska bo på Scandic Hotel så det blir riktigt najs!! 

Vi ska spela 4 matcher under lördagen och sedan är det "vinna eller försvinna" matcher som gäller på söndag, eftersom det är slutspel då. Alltså så vet jag inte en exakt tid som jag kommer hem! Men vi kommer hem någon gång på söndag kvällen! 

 

Då kanske ni tänker? Varför berättar hon dethär, jag bryr mig inte;)) Hhaha nä det gör ni iochförsig inte, men grejen är den att jag inte kommer kunna uppdatera bloggen lika bra:(( Eftersom det antagligen inte finns internet så kommer jag endast ha mitt 3G nätverk och det är rätt segt. Sedan har vi heller inte så mycket tid, och jag är ju liksom inte hemma så det kommer ju inte bli den vanliga uppdateringen.

Därför måste jag idag också hinna med att fixa iaf några tidsinställda inlägg till er underbara♡♡ 

Men jag lovar er, om jag har tid och nätverket är bra (det kanske finns nätver på hotellet) så kommer jag uppdatera! Men då blir det ju endast ATM uppdateringar, alltså vad jag gör osv;))

Hoppas det är okej såhär? ♡♡ Vanlig uppdatering kommer ju när jag kommer hem på söndag kväll! 

 

Många många kramar till er♡ 

-Partille Cup 2014-  

Av Linn - 20 november 2014 13:52

Har NO nu så måste skriva snabbt och kort. Vi jobbar med genetik och asså det är sjukt svårt! Detta är inte sista lektionen utan vi ska ha 70 minuter spanska sedan, sååå himla segt!!
Hörs hemma sedan, har massa massa att göra...Måste hinna plugga, packa, fixa och massa massa massa mer. Får se om jag hinner träna ikväll, det tar vi då!


 

Kramar


Av Linn - 19 november 2014 22:43

Har verkligen varit en "fullt upp dag" idag! Har typ aldrig hunnit sitta still förrän nu då;) Hade velat hinna med en massa andra saker men så blir det ibland. Jag hoppas att jag kan ägna mer tid åt bloggen och andras bloggar imorgon efter skolan!♡ 

Men iaf så är jag nöjd med mina inköp på Ullared:DD Så ska försöka spela in en haul video imorgon också! Men först skola..Lång dag imorgon...Slutar 16, så det är väldigt segt!! Men men, hoppas alla dagen går snabbt på något sätt♡ 

 

Nu ska jag kolla på svtplay & sedan sova! Hoppas alla haft en bra dag, godnatt

 

Av Linn - 19 november 2014 20:33

TomteSelfie på Ullared förut;))))

Av Linn - 19 november 2014 19:49

Hej på er alla! <33
Haft en bra onsdag? Hoppas det! För ni är så bra!

Nu är vi tillbaka i bilen o påväg hemåt från gekås;)) Har varit några intensiva timma om man säger så:P Var mycket mer folk än vad jag tänkte mig så det var lite jobbigt, men det gick! Jag fick med mig lite smått & gott och tänkte visa allt i en video så snart jag kan<33 Haaha ska bli roligt att se allt jag köpte, kommer knappt ihåg...

När jag kommer hem så ska jag packa upp allt och sedan ska jag fixa ett bildcollage till min kompis som fyller år imorgon!
Men vi hörs hemma sedan, många kramar!

Av Linn - 19 november 2014 15:28

Har haft fullt upp idag! Haahah:)) Har inte hunnit med att uppdatera, så gör det i bilen nu! När jag kommer hem sedan ska jag kolla era bloggar & bara älska er haha<33
Nej men går inte att beskriva hur bra ni är!

Just nu är jag,pappa,mamma (min lillebror stannade hemma) påväg till Gekås Ullared! :DD Har åkt i någon timme nu? Så vi är snart framme! Ska bli riktigt roligt! Visar vad jag köpte sedan<33

Tusen kramar till er! Hoppas du har en toppen bra onsdagskväll<33

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards