♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under november 2014

Av Linn - 23 november 2014 19:09

Hej på er♡ Nu är jag äntligen hemma! Hellton Cup har verkligen varit rolig:))) Tyvärr så kom vi inte lång i B-slutspelet, men men! 


Har varit hemma i några timmar nu, packat upp & ätit middag! 

Taaaack så sjukt mycket för alla underbara kommentarer som jag fått denna helgen♡♡ Ni är bäst!!! Ni ska veta hur glad jag är! Hoppas alla haft en toppen bra helg! ♡ 


Nu ska jag göra lite läxor som jag behöver göras! 

Här kommer lite snaps från helgen♡♡

       

Kramar!! 

Av Linn - 23 november 2014 13:31

Hej på er!<333
Kan ni förstå hur glad jag blev när jag hade 8 nya kommentarer på dessa dagar?! Ni är bäst!!!
Mitt internet (3G) är as segt så kan tyvärr inte svara på alla nu & skriva svar på era bloggar / läsa era bloggar<3 Men det ska jag absolut göra när jag kommer hem sedan!

Ja, som rubriken lyder, så är vi påväg hemåt efter 3 dagar i Karlstad! Det har varit jätte roligt och vi hade ett roligt lag:)))) Det var också roligt att möta nya lag som man aldrig tidgare hade mött! Men tyvärr har det inte gott så bra...Vi spelade 4 matcher i våran grupp, där vann vi 2 matcher och förlorade 2. Så vi hamnade i B-slutspel! Första matchen var idag klockan 10.20, mot Hammarby, i kvartsfinal...Och vi förlorade! Så då åkte man ur cupen, länge vi fick spela i B-slutspelet....eller inte! Haahahah;)) Men det var tråkigt:// Fast cupen har iaf varit rolig:D

Sitter just nu i mitten men Olivia & Matilda brevid mig på båda sidorna, och dem sover :PP så har lite tråkigt Haahah! Plus att det typ är mer än 2 timmar kvar....orkar inte!

Jaja! Men vi hörs hemma sedan sötnosar<333 Många kramar!

Av Linn - 23 november 2014 11:15

Det finns helt underbara människor därute, alla bakom samma skärm som jag. Även fast jag aldrig har träffat eller sett dessa personerna vet jag att dem är underbara! Underbart bäst!!

Tack så sjukt mycket för att ni finns, för ni gör seriöst mina dagar!

Tack så sjukt mycket till alla otroligt underbara människor som läser och kommenterar min blogg! Utan er skulle jag inte vara något!! Endast en tråkig blogg. Jag blir så sjukt glad över att se att folk tittar in på min lilla blogg & lämnar en kommentar! Det gör mina dagar! Jag vill bara spendera timmar för er till at fixa så bra inlägg som möjligt, spendera timmar endast för att ni är så sjukt värda det!!


Jag försöker säga det så ofta jag kan, men seriöst, jag älskar er!!!!!!!!!!! 


Här är några helt underbara bloggar jag tycker ni ska kolla in♡♡♡

Världens bästa bästaaa Elin: http://elin-mylife.bloggplatsen.se/


Bästaaaaaaaaaa sweetme: http://sweetme.bloggplatsen.se/

Fiiiiiiinasteee Natalia: http://nattis98.bloggplatsen.se/

Underbara Amanda: http://garlipop.bloggplatsen.se/

Goa Amanda: http://spontan.blogg.se/

Snällaaaaaa Vendela: http://vendelablom.bloggplatsen.se/


Ni är bäst!!! Ni läsare, jag älskar er♡♡♡♡♡♡♡♡♡


Av Linn - 22 november 2014 19:45

Hej på er!♡♡ 

Gör på 20 blandade frågor:)) 

OBS! Dessa frågor är svarade på den 20, alltså i torsdags:))) 

 

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där? "jättekonstigt, plötsligt låg den bara där"

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? Några pennor

3. Vad var det senaste du såg på TV? Inte ok, hette detXDXD

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är: Typ 20:17( kl var 20.18) så nära ;))

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Hör?Min lillebrors kontroll (när han knappar med sina fingrar på sin tv spels kontroll) hahahahaha

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då? För några timmar sedan och då gick jag hem från skolanXD

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen? Google, sökte efter sådana här frågor:PP

8. Vad har du på dig? Mjukiskläder <33

9. Drömde du något i natt? I så fall - vad? Nopeee I don´t think so:P

10. När skrattade du senast? I skolan förut idag^^

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? Tavlor och typ hyllor hahaha 

12. Har du sett något konstigt på sistone? nej?

13. Vad tycker du om den här utmaningen? Helt ok

14. Vilken var den senaste film du såg? "Home Alone"

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa? OMG sååå mycket. Speciellt resor.

16. Tycker du om att dansa? NEJ, jag hatar att dansa!!!!!!!!!!!

17. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka? Hm.. Flicka, kanske Minnie, Mai, Zindra, och mycket mycket mer förslag... Pojke, kanske Philip, Hugo?, Walter hahahahahah jätte svårt ju!

20. Skulle du kunna tänka dig att bo utomlands? Aaaa

Av Linn - 22 november 2014 10:45

Bilden är tagen Julen 2013♡ 

   


Av Linn - 22 november 2014 09:19

Godmorgon! Uppe med tuppen redan 05.45 idag:/ Så trött! Och så har vi typ bara sovit 5-6 timmar inatt för vi kom till hotellet sent igår kväll och så skulle vi ut och äta middag också! Så det blev rätt sent.

Vi har precis spelat våran första match, mot bankerryd. Och vi vann med 10-4 så det var ju braaa!! Gjorde ett mål också:DD
Nästa match är vid 11:30, så det är en stund kvar!
Nu är jag pigg och så, men kommer verkligen vara jätte trött till den sista mathen. Den spelas vid 20 tiden. Så det blir eb jätte lång dag idag!! Hahah ska bli skönt att sova;))

Hoppas alla får en toppen bra lördag<333 Ha det bäst!
(internetet på hotellet funkar inte så använder mitt 3G så det är väldigt segt..)

Av Linn - 21 november 2014 19:00

Hej på er alla underbara läsare

Nu har jag äntligen filmat in min "Ullareds Haul" video! Förlåt om jag pratade lite snabbt ibland men annars blev videon för lång och det gick inte!


Hoppas ni gillar videon♡ Har ni några frågor är det bara att fråga! Kramiiiisss

Av Linn - 21 november 2014 17:21

Hej på er! Nu måste jag skynda mig med detta inlägget!

Men tänkte bara säga att hoppas alla förstår att jag tyvärr inte kommer kunna blogga lika mycket, kolla era bloggar och kommentera era bloggar♡ Tyvärr! Men om jag har någon tid över så ska jag såklart försöka med detta. 


Men annars vill jag bara hälsa att ni får ha det tooopppeeen bra ♡♡♡♡♡ 

Tusen kramar till er!! Ni är bäst!!! 

Vi hörs när vi hörsssss, för nu taggar jag handbollscup!

 

Mångaaaaaaaaaaa kramar!

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards