♡MyLifeAsLinn♡

Direktlänk till inlägg 7 november 2014

Något jag längtar till!!

Av Linn - 7 november 2014 17:19

Den absolut bästa månaden på hela året enligt mig är lätt December! Och det har det varit i alla år, jag är verkligen en "DecemberGirl"♡♡♡♡ Det är en speciell känsla hela den månaden tycker jag & det händer verkligen något varje dag hela månaden, vilket jag ÄLSKAR!! Jag kan prata mer om det en annan gång:))) Men jag fyller även år i December♡♡ Men längtar verkligen verkligen verkligen till December & Jul♡♡ Ska bli såå himla mysigt, vill också ha snööööööö! Dröm♡

Inspo bilder från We♡It:

                 

       

Kram på er & hoppas alla får en toppen fredag♡♡♡

 
 
Vendela

Vendela

7 november 2014 18:39

Hej Linn!! Jag fyller 17 år :D <3

http://vendelablom.bloggplatsen.se

Linn

7 november 2014 19:15

Okej tack för svaret♡♡

 
Annie

Annie

7 november 2014 18:49

Fina bilder ;-)
Jag gillar också december och då speciellt julen! :-)

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Linn

7 november 2014 19:15

Eller hur♡♡♡♡ underbar månad!

 
natalia

natalia

7 november 2014 20:08

Inte länge kvar nu ;D

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

7 november 2014 20:27

Svar: Ja de tog faktiskt ganska långt tid ;) Eller typ 1-2 h men kollade tv samtidigt ;) Haha lite jobbigt var det för det är så pilligt o man får ont i fingrarna ;)

http://nattis98.bloggplatsen.se

Linn

7 november 2014 20:31

Ahah oj men riktigt bra jobbat, skulle aldrig orka hahahha:PPP
Kram♡

 
Elin

Elin

7 november 2014 20:37

Håller med om att julen och december är bara för mysig :) Åh vad kul, ska du hitta på något speciellt i december? När i December fyller du år? :D

Sv; Tack, det ska jag absolut ha! Vi ska åka till Åland, fira mamma och pappa :)♥
Haha ja jag förstår, det är lugnt med mig, jag tänker inte så mycket på honom faktiskt utan jag har i princip gått vidare! ♥ Detsamma till dig ♥♥ Kramar!

http://elin-mylife.bloggplatsen.se

Linn

7 november 2014 20:41

Älskar verkligen December♡♡ Jag har alltid något att göra i December, verkligen fullt upp, händer något för mig varje vecka och varje dag hahah! Älskar det♡♡ Men det är liksom en ny "lucka" varje dag, sedan försat veckan fyller min bästa kompis år, andra veckan brukar vi ibland ha typ tjejkväll för att fira oss, tredje veckan fyller jag år (17 December), fjärde veckan är det JULAFTON & 5:e veckan är det NYÅR! Tänkte göra ett inlägg i framtiden på min blogg om allt som händer i december för mig så du kan läsa mer då:))) :DD ♡♡

----------------
Åh vad roligt, har aldrig varit där faktiskt! Jätte bra gjort

 
Elin

Elin

7 november 2014 21:23

Men vad roligt, är så mysigt med advent, snö, tända ljus. Ja allt med vintern (tyvärr är jag inte så för snö och kallt...)
Din december låter ju bara för underbar alltså och fylld med saker :D Gärna!♥♥

Sv; Jag är 14 och fyller den fjärde januari♥♥♥♥♥♥ Ha en fortsatt bra kväll, många kramar!

http://elin-mylife.bloggplatsen.se

Linn

7 november 2014 21:46

Kraaaam♡♡♡♡

 
Amanda Jona [SPONTAN]

Amanda Jona [SPONTAN]

7 november 2014 21:53

Härliga inspirationsbilder :)

http://spontan.blogg.se

Linn

7 november 2014 22:17

åh tack♡♡♡

 
Elin

Elin

7 november 2014 22:07

Haha ja snön kan vara mysig, bara det är en måtta ;) Men snön måste finnas på julafton iaf!!
Åh vad roligt :) Ja precis! Skulle egentligen varit 99:a jag med men blev kvar i magen ytterligare två veckor...;) Kramis♥♥♥

http://elin-mylife.bloggplatsen.se

Linn

7 november 2014 22:38

Jaa snö på julafton är ett måste! Hoppas hoppas verkligen att det blir det här iår, var tyvärr inte det förra året här där jag bor:/// Så tråkigt :(( SÅ Hoppas av hela mitt hjärta att det blir det iår♡♡♡
Jaha haha okej;)) Kraaaam♡♡

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 20 december 2015 21:17

Heeeej allihopa! Som jag saknar att blogga, saknat er och saknar allt som har med bloggen att göra! Men denna första tiden på gymnasiet från sommarlovet fram tills jullovet har varit fullt ös! Så mycket nytt och så mycket som har hänt. Det är omöjlig...

Av Linn - 5 september 2015 23:11

Som ni märkt, så har jag inte uppdatera bloggen och som det är just nu har jag inte mycket tid åt bloggen:(( Detta känns verkligen extremt tråkigt, men skolan och handbollen tar flr mycket plats.   Men jag ska inte skylla på något, jag själv har ...

Av Linn - 27 augusti 2015 09:36

Hej på er & godmorgon! Börjar kl. 10:10 idag, och är på bussen just nu! Har bara en engelska lektion som är 50 minuter, sedan slutat jag! Hur skönt??! Btw så var det såå sjukt skönt med lite sovmorgon till 8 idag:)) Hoppas alla får en bra dag! ...

Av Linn - 25 augusti 2015 22:35


Ska försöka sova så snart som möjligt! Börjar 8.10 imorgon också! Hoppas allas dag har varit bra! Min dag har varit bra, och skoldagen gick bra! Förut på handbollsträningen så hade vi minihandboll, vilket var GRYMT roligt!!! Skrattade såååå sjukt...

Av Linn - 24 augusti 2015 22:48

Hej på er! Hoppas alla haft en bra start på denna nya veckan! En vanlig skol-vecka för min del, lektioner och läxor har redan dragit igång.. Dagen i skolan kändes bra! Många är så snälla ...

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards