♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under maj 2015

Av Linn - 5 maj 2015 20:24

Pluggat matte inför nationella jätte länge nu, men känner fortfarande att jag verkligen behöver mer tid!! Men nu måste jag ta en paus, har ont i hela ryggen hahaha.
Skippade också handbollsträningen idag då jag fortfarande har ont i halsen.

Ska ta något lätt att äta nu innan jag antagligen pluggar endast lite till. UPDATE: blev aldrig något mer plugg orkade inte

Av Linn - 5 maj 2015 14:48

Kom hem från skolan för ungefär en halvtimme sedan, skoldagen har varit bra. GRYMT god lunch HAHAHAH. Vi fick riktig hamburgare (inte beat hamburgare) och sedan riktiga pommes och ja det var supergott<33

Nu ska jag mysa lite med té (så halsen kanske blir bättre) och kiwi och kolla på youtube videos. Sedan ta tag i matte plugget!!

Ha en fortsatt bra dag!

Kram!

Av Linn - 5 maj 2015 09:19

Godmorgon!
Vi har bensträckare på so lektionen just nu så passar på att skriva ett inlägg!
Har lite ont i halsen idag:/
Men hoppas det släpper...

Ha en bra tisdag allihopa!

Paulines, Karros och min fötter

Av Linn - 4 maj 2015 22:18

Hej på er! Hoppas eran start på veckan har varit bra! 

Min skoldag har varit bra, och träningen nu efteråt kändes bra! Men den var grymt jobbig med en massa intervaller, stafetter, rugby i vattnet..och blandade övningar. Har jätte mycket träningsvcerk i hela benen/låren och i ryggenXD Och i början av träningen hade vi lite information angående den nya säsongen. 


Men jag känner mig frusen och lite ont i halsen, dessutom väldigt trött! 

Så det blir att sova så snart som möjligt, alltså inga svarande på kommentarer / kikande av bloggar idag, tyvärr. 

UPDATE: Svarade på 6 kommentarer...Vafan Linn. HAHHAHAHA, godnatt, snart klockan är nu 22:45, bra...YT nu kanske...Nej vänta, JAG MÅSTE LÄGGA MIG. 

Sov gott♡♡♡ Vi hörs imorgon!

 

 

Av Linn - 4 maj 2015 17:45

Påväg till träningen nu! Vår första träning med f00 alla tillsammans. Då f99 och f00 slås nu ihop och bildad FA! Hahaha okej ni bryr er inte;))

Vi ska snacka först med information angående den nya säsongen, och sedan rugby....:0 Gillar inte det...hahaha

Ha en bra kväll!

Av Linn - 4 maj 2015 10:40

Hej På er!
Nu ska vi snart ha engelska lektion. Vanlig vecka denna veckan. Slutar vid 16-tiden idag och då jag ska hem och då har jag uteträning, i regnet...såå segt.

Hoppas alla får en jättebra dag!

Kramar!
Btw det är as go mat denna veckan i skolan , så taggad!

Av Linn - 3 maj 2015 22:20

Min söndag har gått väldigt snabbt...Pluggat inför nationella men det gick trögare än vad jag trodde. Fastnade på ett kapitel, som jag fortfarande tycker är svårt!! Men men. 

Sedan har jag också städat rummet och besällt klänning som ni såg i inlägget under!


Hoppas ni haft en bra dag & en bra lång-helg♡

Nu tänkte jag svara på några kommentarer och kolla någras bloggar, men kommer nog inte hinna alla då jag ska försöka lägga mig i tid ikväll! 

Sov gott.

 

Vi hörs imorgon igen^^

Av Linn - 3 maj 2015 20:59

Har äntligen beställt hem, förhoppningsvis klänningen som jag kommer ha på 9:ornas bal!

Det blev en klänning ifrån Bubbleroom, "Ida dress". Och tycker det är riktigt fin♡♡

Så nu hoppas jag att den passar, att färgen är bra och att den inte är för kort:)


Den kommer nog i slutet av veckan! Exciting!

 

Ha en fortsatt bra kväll♡ Nu ska jag äta kvällsmat & kolla på tv!

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards