♡MyLifeAsLinn♡

Direktlänk till inlägg 15 maj 2015

Underbar dag på Liseberg!!♡

Av Linn - 15 maj 2015 23:34

Hej på er! Hoppas alla haft en underbar fredag, det har jag♡♡

Jag har med bästa Karro varit på liseberg, en heldag med en massa skoj!! Vi har haft så roligt och åkt en massa saker. Vi var där från 11 till 19, så 8 timmar om jag har räknat rätt! haha

Men det behövdes verkligen! Jag menar det är ju inte så ofta som jag går på liseberg med tanke på att det kostar en hel del, så man får ju passa på när jag väl är där! När vi kom dit var det inte så mycket folk, men mot eftermiddagen så kom det skit mycket folk och det var verkligen långa köer på allt!!

Vill jätte gärna åka den nya Mechanica, men kön var typ 1,5 timme så det var inte värt det..Vi ställde oss i den och väntade, kom några meter fram men märkte sedan att kön ringlade sig jätte långt så vi orkade inte mer. Men jag åkte Helix, som jag inte gjort innan och den var supernajs♡ Men läskigt då jag fick sitta själv i sätet XD


Har tagit en hel del bilder under dagen! Och dessutom filmat NÄR Vi ÅKTE vissa attraktioner såsom Lisebergsbanan, Slänggungorna, Virvelvinden, Kaffekopparna m.m men de klippen är för korta för att dela med mig av på bloggen, har lagt upp dem på min mystory på snap (linnselusan) 

Hur som helst, nu är jag riktigt trött! Ska svara på några få kommentarer, resten en annan dag, sedan kolla youtube, sedan sova! 

Sov gott, vi hörs imorgon♡♡

                             

Massa kramar♡ Det var btw, toppen väder och solen sken hela tiden! UNDERBART.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡

 
 
Ingen bild

andreas

16 maj 2015 03:23

det behövde du linn. Ps Du är grym.

Linn

16 maj 2015 13:04

.

 
Johanna Utterberg

Johanna Utterberg

16 maj 2015 08:34

Åh vad kul med Liseberg, ser ut som ni hade en jätterolig dag! :)

sv: åhh TACK SÅ MYCKET, vad glad jag blir att du tycker om det!! Att utforska världen är det bästa som finns och det är så häftigt med äventyr!♡

Kramar ♡♡

http://johannautterberg.blogg.se

Linn

16 maj 2015 13:18

Det var det♡♡

Åhh ja, det märker jag när jag är på semester ÄLSKAR det och saknar det verkligen så sjukt mycket när jag kommer hem!

Kramar! ♡

 
Life of Johanna

Life of Johanna

16 maj 2015 08:59

Biljetterna till finalen är slut om man inte kan köpa via någon av de 4 finalklara lagen :)

http://lifeofjohanna.se

Linn

16 maj 2015 13:19

okej♡♡

 
JoJo

JoJo

16 maj 2015 10:31

åh jag vill också till göteborg och liseberg igen!! :D

sv; ja min fredag var väldigt bra! hoppas att din också var det <3 shopping är aldrig fel! ;D kramis

http://nouw.com/rockdoll

Linn

16 maj 2015 13:24

Förstår det♡♡

Jo min dag har också varit bra! Kramar♡

 
IDA-FOTO

IDA-FOTO

16 maj 2015 11:36

Vad härligt det låter, älskar Liseberg! :D
kram

http://sidensfoto.blogg.se

Linn

16 maj 2015 13:22

Det var det!
Kramar♡♡

 
Ebba

Ebba

16 maj 2015 13:31

Åh så kul! =D
Låter verkligen som en TOPPEN dag! :**

Love U!<3 :*

http://www.nouw.com/ebbolella

Linn

16 maj 2015 19:43

Massa kramar, love you♡♡

 
natalia

natalia

16 maj 2015 14:02

Så himla roligt, syns att du haft det toppen! Och det är du verkligen värd!!
Loveu <3

http://nouw.com/nataliatrojan

Linn

16 maj 2015 19:39

aww underbara du♡♡♡♡
Loveuu!

 
Elin

Elin

16 maj 2015 14:26

Oh my god vad många bilder, sjukt kul att se!! Fina var dem också :D
Så sjukt roligt och höra att ni haft det roligt och åkte det ni ville och kunde, dock tråkigt med Mechanica, dock klart att det är lång kö när den är ny :) men du ska allt se att det blir nästa gång :)

Glad för din skull för att du haft en grym dag, sedan att det var fint väder var ju sjukt underbart :D<33

http://nouw.com/ElinNordwall

Linn

16 maj 2015 19:32

Åhh tack så jätte mycket bästa du♡♡
Ja jag tror också det är därför

 
Pauline

Pauline

16 maj 2015 19:01

å så roligt!

http://lillafrokenhurtig.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 20 december 2015 21:17

Heeeej allihopa! Som jag saknar att blogga, saknat er och saknar allt som har med bloggen att göra! Men denna första tiden på gymnasiet från sommarlovet fram tills jullovet har varit fullt ös! Så mycket nytt och så mycket som har hänt. Det är omöjlig...

Av Linn - 5 september 2015 23:11

Som ni märkt, så har jag inte uppdatera bloggen och som det är just nu har jag inte mycket tid åt bloggen:(( Detta känns verkligen extremt tråkigt, men skolan och handbollen tar flr mycket plats.   Men jag ska inte skylla på något, jag själv har ...

Av Linn - 27 augusti 2015 09:36

Hej på er & godmorgon! Börjar kl. 10:10 idag, och är på bussen just nu! Har bara en engelska lektion som är 50 minuter, sedan slutat jag! Hur skönt??! Btw så var det såå sjukt skönt med lite sovmorgon till 8 idag:)) Hoppas alla får en bra dag! ...

Av Linn - 25 augusti 2015 22:35


Ska försöka sova så snart som möjligt! Börjar 8.10 imorgon också! Hoppas allas dag har varit bra! Min dag har varit bra, och skoldagen gick bra! Förut på handbollsträningen så hade vi minihandboll, vilket var GRYMT roligt!!! Skrattade såååå sjukt...

Av Linn - 24 augusti 2015 22:48

Hej på er! Hoppas alla haft en bra start på denna nya veckan! En vanlig skol-vecka för min del, lektioner och läxor har redan dragit igång.. Dagen i skolan kändes bra! Många är så snälla ...

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards