♡MyLifeAsLinn♡

Direktlänk till inlägg 10 april 2015

♡ TMI tag ♡

Av Linn - 10 april 2015 15:15

Hej på er! Jag blev taggad av www.miss-moyle.bloggplatsen.se att göra denna TMI tag (too much information tag) och såklart gör jag den♡♡ Det är 50 frågor så vi kör igång!

1. Vad har du på dig?

Mjukisbyxor, en "yolo" tröja, hoodie, underkläder, strumor.

 

2. Nånsin varit kär?

Nja asså typ 1:an så var alla kära i samma person i min klassXD asså det gills INTE haha

 

3. Nånsin haft ett jobbigt break up?

Nej aldrig varit tsm med nåogn:)

 

4. Hur lång är du?

Runt 168 cm

 

5. Hur mycket väger du?

Ska kolla, hang on. 49.9 kg

 

6. Några tatueringar?

Nej

 

7. Några percingar?

Hål i öronen, ett i varje.

 

8. OTP?

Inga, kollar inte på serier...inte sådana.

 

9. Favoritpogram

Jordskott, zoey101 haha, och en massa andra!

 

10. Favoritband

Hm, det måste vara ett band, svårt. Men det får nog bli Imagine Dragons.

 

11. Nånting du saknar?

Sommaren och då man inte hade så j*vla mycket nationella prov, vanliga prov och läxor...

 

12. Favoritlåt

Ändras hela tiden, just nu "Lean on" med Major Lazer

 

13. Hur gammal är du?

15 år

 

14. Stjärntecken?

Skjytt

 

15. Någonting du letar efter hos en partner?

Ska vara snäll, rolig, omtänksam..hm vet ejXD

 

16. Favorit motto?

Inget

 

17. Favoritskådespelare?

Ingen, eller jo Johnny Depp ;=)

 

18. Favoritfärg?

MÅNGA, men gillar glada färger även fast jag mest har svart, grått, vitt osv på mig^^

 

19. Hög eller låg musik?

Hög!! 

 

20. Vart går du när du är ledsen?

Oj, längesedan nu... hhehe. Men till mitt rum, eller pratar med någon död faktiskt. 

 

21. Hur lång tid tar det för dig att duscha?

Med schampoo, balsam, tvål och allt sådnt runt 10 min, sedan säkert en kvar till att borsta håret, klä på mig osv. 

 

22. Hur lång tid tar det för dig att göra dig i ordning på morgonen?

Jag måste ha gott om tid på mig! Hatar att stressa:P Så brukar gå upp minst 75 minuter innan jag börjar skolan. Och den tiden behövs;) Är väldigt seg när det gäller att äta frukost...

 

23. Någonsin varit med i ett slagsmål?

Nej

 

24. Turn on?

Ingen aning

 

25. Turn off?

vet ej

 

26. Anledningen till att du började blogga?

Jag har bloggat sedan 6:an och jag känner verkligen att bloggningen är min grej♡ Älskar det! Jag spenderar väääldigt mycket tid på min blogg med allt från att skriva inlägg till att svara på kommentarer och läsa andras bloggar. Denna bloggen jag har nu är verkligen mitt liv, alla underbara människor♡ Men anledningen till att jag började blogga är nog bara för att ha roligt och skriva av mig.

 

27. Rädslor?

Oj, aldrig tänkt på det faktiskt. 

 

28. Senaste saken som fick dig att gråta?

Hm..svårt. Jo det var en sak med handbollen för ett tag sedan, då det blev för mycket både i skolan o med handbollen.

 

29. Senaste gången du sa att du älskade någon?

Idag

 

30. Meningen bakom ditt blogg-namn?

linnfoto, mitt liv i bilder het enkelt♡ och text ofc;)

 

31. Senaste boken du läste?

The Wave, vi läser den i engelskan i skolan.

 

32. Boken som du för tillfälet läser?

Samma, the Wave.

 

33. Senaste pogrammet du såg?

Jordskott:P

 

34. Senaste personen du pratade med?

Min brorsa

 

35. Förhållandet mellan dig och den senaste personen du smsade med?

Olivia♡♡ En av mina bästa kompisar

 

36. Favoritmat?

Grillat kött med potatismos tror jag:)

 

37. Plats du vill besöka?

OJOJ det finns MASSA platser♡ HÄR är ett inlägg om mina drömplatser.

 

38. Senaste platsen du besökte?

tandläkaren

 

39. Är du kär?

Nej

 

40.Senaste gången du blev förolämpad?

Ingen aning

 

41. Favoritsmak på godis?

SURT ♡

 

42. Vilka instrumment spelar du?

Inga men jag har spelat cello;)

 

43. Favorit smycke?

Måste nog vara mitt halsband som ser ut som en krage;)

 

44. Senaste sporten du spelade?

Spelar handboll♡

 

45. Senaste låten du lyssnade på?

Wrapped up - Olly Murs

 

46. Favorit raggningsreplik?

Har ingen

 

47. Har du använt den någon gång?

Nej har ju ingenXD

 

48. Senaste gången du var med någon?

Hm, igår !

 

49. Favohårfrisyr (min egna)

Utsläppt

 

50. Vem borde svara på dom här frågor?

Alla som vill♡

Men speciellt dessa underbara människor♡: 

Elin - www.elin-mylife.bloggplatsen.se

Ebba - www.ebbolella.bloggplatsen.se

Nattis - nouw.com/nataliatrojan 

 

Hoppas ni tyckte det var roligt att läsa♡

Och tack för frågorna "miss moyle" :) 

Kramar till er alla♡♡♡

 
 
Elin

Elin

10 april 2015 15:46

Jätteroliga frågor! :D Jag ska absolut göra dem!! Tack för att du taggade mig :*

Sv1; Du som är vacker vännen!:*♥
Skönt och höra att det gick bra hos tandläkaren :D åhh jag förstår det..:( lider med dig!
Love U♥
Sv2; Ja det är så respektlöst enligt mig!

♥♥♥♥ - Aw Linn!! Du är för UNDERBAR!!!♥ Älskar dig så mycket vännen!

Massa kramar till DIG

http://elin-mylife.bloggplatsen.se

Linn

10 april 2015 16:44

åhhh vad roligt♡♡♡♡ weey:DD

Love you! :* Du är bäst!

 
Amanda c

Amanda c

10 april 2015 16:32

vad kul att läsa :D

sv: tack detsamma sötis!!!
kramar

http://amandacarlberg.com

Linn

10 april 2015 16:46

Åh vad roligt att höra:))
Taack, kram♡

 
natalia

natalia

10 april 2015 16:43

Självklart ska jag göra det :D Kul att läsa dina svar förresten :D

http://nouw.com/nataliatrojan

Linn

10 april 2015 16:44

åh vad roligt ♡♡♡♡♡♡

 
IDA-FOTO

IDA-FOTO

10 april 2015 16:57

Det var spännande att läsa, ska nog också ta och gör den! Har aldrig gjort någon sån än så kanske dags nu ;)
kram

http://sidensfoto.blogg.se

Linn

10 april 2015 23:09

Åh vad roligt att höra! Ja det tycker jag verkligen att du ska:)) Alltid så bra då man får reda på mycket i sådana här TMI tags:))
Kram♡

 
Miss Moyle

Miss Moyle

10 april 2015 17:18

Kul att läsa dina svar!

kramar...

http://miss-moyle.bloggplatsen.se

Linn

10 april 2015 23:23

Kramar♡♡

 
Ebba

Ebba

10 april 2015 17:48

Vad gullig du är!<33 :* Ska absolut göra denna!<3 :*

Sv 1; Awww du är sååå BÄST!<3 Jag behövde verkligen få höra det där! :*
Love U too, massor!<3
Sv 2; Ohja, inte mycket kvar nu!!<3 =D

Sv 3; Haha, jag hade också behövt göra det! Fast någon dag till kan det vänta, städade i måndags sist.. XD

Sv 4; Det blev en Canon EOS 700D! =D
Sv 5; Jag med!<3

Sv 6; Tack vad gullig du är!<3 :*
Det blev skitbra, så nöjd! =D Ska försöka få över bilderna till datorn senare bara! =)

Sv 7; Detsamma sötis!<3 :*
Vad kul! =D

Puss & Kram!<3 Love U so much!<3 :*

http://www.ebbolella.bloggplatsen.se

Linn

10 april 2015 23:27

Åhh vad roligt♡♡♡

AWWW DU ÄR BÄST♡

åhh vad spännande Hoppas den kameran är superduperbra

 
natalia

natalia

10 april 2015 18:04

Började svara på frågorna men den listan är sååå lång så jag gör resten en annan dag hahahah ;D

http://nouw.com/nataliatrojan

Linn

10 april 2015 23:07

hhahah:**

 
Pauline

Pauline

10 april 2015 20:33

kul att läsa och liksom få veta mer om dig :)

http://lillafrokenhurtig.se

Linn

10 april 2015 23:08

Vad roligt att höra♡

 
Emma Grann Fotografi

Emma Grann Fotografi

10 april 2015 20:50

Kul med såna här listor! :)

http://emmagrannfotografi.blogg.se

 
Sanna

Sanna

10 april 2015 20:56

Vad fina frågor:D

http://zinja.se

 
natalia

natalia

10 april 2015 21:21

Har gjort min tag nu! :D

http://nouw.com/nataliatrojan

Linn

10 april 2015 23:07

weeeeyyy ska kolla in♡♡♡♡♡♡

 
Vano

Vano

10 april 2015 23:00

Vilken kul lista att läsa! :)

http://vanissajulclaude.se

Linn

10 april 2015 23:07

Vad roligt att höra:)))

 
Petra

Petra

10 april 2015 23:35

sv :D

http://brunetpetra.blogg.se

 
Elin

Elin

11 april 2015 08:23

Kul att läsa :)

http://ptelin.disciplin.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 20 december 2015 21:17

Heeeej allihopa! Som jag saknar att blogga, saknat er och saknar allt som har med bloggen att göra! Men denna första tiden på gymnasiet från sommarlovet fram tills jullovet har varit fullt ös! Så mycket nytt och så mycket som har hänt. Det är omöjlig...

Av Linn - 5 september 2015 23:11

Som ni märkt, så har jag inte uppdatera bloggen och som det är just nu har jag inte mycket tid åt bloggen:(( Detta känns verkligen extremt tråkigt, men skolan och handbollen tar flr mycket plats.   Men jag ska inte skylla på något, jag själv har ...

Av Linn - 27 augusti 2015 09:36

Hej på er & godmorgon! Börjar kl. 10:10 idag, och är på bussen just nu! Har bara en engelska lektion som är 50 minuter, sedan slutat jag! Hur skönt??! Btw så var det såå sjukt skönt med lite sovmorgon till 8 idag:)) Hoppas alla får en bra dag! ...

Av Linn - 25 augusti 2015 22:35


Ska försöka sova så snart som möjligt! Börjar 8.10 imorgon också! Hoppas allas dag har varit bra! Min dag har varit bra, och skoldagen gick bra! Förut på handbollsträningen så hade vi minihandboll, vilket var GRYMT roligt!!! Skrattade såååå sjukt...

Av Linn - 24 augusti 2015 22:48

Hej på er! Hoppas alla haft en bra start på denna nya veckan! En vanlig skol-vecka för min del, lektioner och läxor har redan dragit igång.. Dagen i skolan kändes bra! Många är så snälla ...

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards