♡MyLifeAsLinn♡

Direktlänk till inlägg 12 april 2015

Mitt påsklov 2015♡

Av Linn - 12 april 2015 22:00

Har verkligen varit ett JÄTTE bra påsklov med allt från godis, påskägg, äggjakter, Budapest resa, spakväll och helt vanluga lovdagar! TOPPEN LOV. Har hunnit med väldigt mycket, men samtidigt har lovet gått fort, men, det gör ju alla lov! 


Imorgon är det då dax för skola igen. Plugget drar igång med prov, inlämningar, redovisningar och vanliga läxor i nästan alla ämnen känns det som...Måste verkligen sätta mig ner och planera upp allt så att jag hinner med allt!

Jag hoppas att alla har haft ett jättebra påsklov eller helg, och att ni nu får en bra ny vecka imorgon

 

Jag tänkte avsluta kvällen med en massa blandade bilder från mitt påsklov♡

                                                                           

Massa kramar♡ Sov gott:*

 
 
Malin

Malin

12 april 2015 22:03

Låter toppen och ser så härligt ut!:)

http://Www.majzans.vimedbarn.se

 
Sanna

Sanna

12 april 2015 22:33

Om man tolkar från bilderna ser det ut som att du har haft ett jättebra lov:D

http://zinja.se

Linn

13 april 2015 15:20

Ja det har jag♡♡♡ :))

 
Bumsan

Bumsan

13 april 2015 06:56

Det blev inte så mycket vila igår, men jag tog bara det lungt bara. Jag mår bara bra fast jag önskade att det vore helg ännu. Allt bra själv? Vad ska du hitta på denna måndag?

http://loeria.devote.se

Linn

13 april 2015 22:37

Hahha jag med, önskar verkligen att det var helg....Behöver det..

Men mig är allt bra. Dock väldigt stressad med så mycket i skolan.
Under dagen har jag mest varit i skolan och sedan pluggat här hemma.
Vad har du själv gjort idag? ♡

 
Elin

Elin

13 april 2015 08:07

Ser underbart ut! :D

http://elinbjorkander.se

 
Annie

Annie

13 april 2015 08:16

Låter underbart vännen med ett så bra Lov! :)
Kul att höra<3

Sv: Tack så mycket! Kul att höra att du gillar dem<3

Sv: Min helg har varit ok, men det onda är där.
Hade mindre ont igår på dan, så trodde då att det kanske det var på väg ner, sen fick jag mer ont i natt, typiskt! ska iaf prova på en promenad idag .. fixar inte att vara så inaktiv, det är så vårt för mig :(

Hoppas du får en bra start i skolan och att dagen blir bra :)*

Kramar!

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Linn

13 april 2015 22:35

___
Stackarn. Du får ta det lugnt, och göra det som får dig att må bäst, jag vet inte riktigt vad det är♡ Det fungerar olika för alla! Jag hoppas du mår bättre snart!

Tack så mycket. Min dag har varit okej. Väldigt stressad med så mycket i skolan......

Kramar!

 
natalia

natalia

13 april 2015 13:03

Så himla bra lov du haft :D

http://nouw.com/nataliatrojan

 
sara

sara

14 april 2015 17:59

Fina bilder!! :D

http://nouw.com/saarah

Linn

17 april 2015 18:33

taaaack♡♡

 
Evangelina

Evangelina

14 april 2015 18:33

Vilka fina bilder! Ser ut som att du har haft det toppen! :)

http://evangelinabergh.spotlife.se

Linn

17 april 2015 18:33

Tack så mycket♡♡

 
Elin

Elin

14 april 2015 20:13

Många härliga bilder :D
Du verkar haft en helt UNDERBART lov!!!<3 Det är du dock värd!<333

Skolan kan dra åt hel...håller tummarna för dig. För att ALLT går bra vännen!<3 Detsamma till dig :*

Sv1; Ja underbart! :D Aw vännen, gullig :***
Det ska jag!

Ja det hoppas jag med. Idag har det varit bättre, tack men mest hänt lite annat i.om detta. Hm.

Haha, kul att du vill se ;) Låter som en kille i videos - vet ej varför så XD HAHAHH
DU ÄR BÄST LINN. DET VET DU.
Sv2; Ta hand om dig vännen och om du KÄNNER dig minsta stressad ska du ta det LUGNT ifrån bloggandet och bara tänka på pluggandet och skolan. Tyvärr är det sant...och tråkigt. Men man måste först tänka på det som är bäst för en själv.

Tack för ditt PEPPANDE inlägg vännen!♥♥♥ Jag kommer komma tillbaka, lovar det, men kanske inte just nu.
Om du behöver prata så finns jag här!♥

Love you!!!♥♥♥ Många kramar

http://elin-mylife.bloggplatsen.se

Linn

14 april 2015 23:15

aww tusen tack. Håller verkligen med dig om skolan!! tack, nu måste vi kämpa den sista biten! ♡ Tack!!

AWW tusen tack för att du finns här. Du gör verkligen mina dagar perfekta! ♡♡♡♡ Hoppas allt är bra med dig och att du nu tar det lugnt och fokuserar på plugget OCH vila♡

Loveuuu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 20 december 2015 21:17

Heeeej allihopa! Som jag saknar att blogga, saknat er och saknar allt som har med bloggen att göra! Men denna första tiden på gymnasiet från sommarlovet fram tills jullovet har varit fullt ös! Så mycket nytt och så mycket som har hänt. Det är omöjlig...

Av Linn - 5 september 2015 23:11

Som ni märkt, så har jag inte uppdatera bloggen och som det är just nu har jag inte mycket tid åt bloggen:(( Detta känns verkligen extremt tråkigt, men skolan och handbollen tar flr mycket plats.   Men jag ska inte skylla på något, jag själv har ...

Av Linn - 27 augusti 2015 09:36

Hej på er & godmorgon! Börjar kl. 10:10 idag, och är på bussen just nu! Har bara en engelska lektion som är 50 minuter, sedan slutat jag! Hur skönt??! Btw så var det såå sjukt skönt med lite sovmorgon till 8 idag:)) Hoppas alla får en bra dag! ...

Av Linn - 25 augusti 2015 22:35


Ska försöka sova så snart som möjligt! Börjar 8.10 imorgon också! Hoppas allas dag har varit bra! Min dag har varit bra, och skoldagen gick bra! Förut på handbollsträningen så hade vi minihandboll, vilket var GRYMT roligt!!! Skrattade såååå sjukt...

Av Linn - 24 augusti 2015 22:48

Hej på er! Hoppas alla haft en bra start på denna nya veckan! En vanlig skol-vecka för min del, lektioner och läxor har redan dragit igång.. Dagen i skolan kändes bra! Många är så snälla ...

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards