♡MyLifeAsLinn♡

Direktlänk till inlägg 15 april 2015

Plugg time!!

Av Linn - 15 april 2015 14:44

Skoldagen idag har varit bra! Onsdagar har vi rätt bra lektioner. 

På matte lektionen idag så hade jag mitt nationella prov muntligt- i grupp! Kan säga såhär, om jag hade fått vara i en annan grupp hade det gott ännu bättre!! Men nu gick det ändå bra. Fast trivdes EJ i min grupp.....typ bara A-barn där....okej, skrev jag ens detdär? :O heheh oj...


Nu ska jag ta itu med en massa plugg!! Ska hämta något och äta och sedan plugga. Har väldigt mycket som behövs göras så det är bara att sätta igång!


Hoppas alla har en jättebra dag♡♡

Om jag får tid så svarar jag på kommentarer/kollar bloggar.  Love you!

     

Kramar♡♡♡

 
 
Ebba

Ebba

15 april 2015 15:54

LYCKA TILL med allt pluggande!<3 Du är SÅ GRYMT DUKTIG! :*
NP-provet i matte gick säkert bra ändå!<3

Sv; Ohja, älskar det!<3 Han är verkligen BÄST!<3

Puss & Kram!<3 Love U!<3 :* Och förlåt för mitt sena svar IGEN, jag måste fasen skärpa mig! XD

http://www.ebbolella.bloggplatsen.se

Linn

17 april 2015 18:44

Åhh tack så mycket♡♡

Hhahah denna veckan har jag varit extremt dålig med att svara på kommentarer! Men har haft fullt upp hela tiden://

 
natalia

natalia

15 april 2015 17:40

Nu är tävlingen avslutad, kika in o se om det var du som vann! Tack för att du var med :D <3

http://nouw.com/nataliatrojan

 
natalia

natalia

15 april 2015 17:48

Åh du är så sjukt grym! Heja dig, förstår att du inte trivdes i din grupp, skulle jag inte heller gjort !

http://nouw.com/nataliatrojan

 
Annie

Annie

15 april 2015 18:14

Vad duktigt du är med plugget vännen<3
Haha förstår vad du menar .. ;) Och ja ibland får man såga så! ;)

Sv: Nja sådär :( Vart akuten igår, har just skrivit ett inlägg om det ..

Hoppas det går bra med pluggandet! grym du är<3

Kram!

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Linn

17 april 2015 18:02

Massa kramar!!

 
junkfoodjunkie

junkfoodjunkie

15 april 2015 18:40

Så roligt att det gick bra på muntliga :)

http://junkfoodjunkie.blogg.se

 
issa

issa

15 april 2015 19:08

Hej!
Jag har precis startat en hemsida och det kommer ta ett tag innan jag kommer igång med organisationen. Men snälla var med och sprid den! Den är till för ungdomar som inte vågar eller känner sig förstådda av en vuxen. Det hade varit så kul om andra ungdomar ville vara med mig och hjälpa dessa ungdomar. Hos oss ska de kunna prata med en jämnårig, kanske hitta någon som varit med om något liknande, få tips och råd och känna sig förstådda. Om vi lyckas med detta kan vi göra en förändring och minska självmordsstatistiken bland unga. Hemsidan: http://hjalpfordig.webnode.se/

Snälla var med och sprid! Jag vill verkligen att detta ska gå igenom och att så många som möjligt vill vara en del och hjälpa till!!

http://www.izzieblue.bloggplatsen.se

 
Elin

Elin

17 april 2015 12:01

Fy för muntligt i matte. Vad ska det vara bra för liksom?!
Kommer ihåg när vi hade det...fy fan. Skämdes så mycket när jag inte kunde. Alla i min grupp satt verkligen och kollade.

Skönt att det kändes positivt iallafall♥♥

DUKTIGA DU MED ALLT PLUGGANDE!!!!

http://elin-mylife.bloggplatsen.se

Linn

17 april 2015 20:38

aww ja håller med..:/ Stackarn:((( Fy skäms för dem ! ♡

AWWWW♡♡♡♡

 
Elin

Elin

17 april 2015 12:02

Btw...SUPERFIN!♥♥♥:*

http://elin-mylife.bloggplatsen.se

Linn

17 april 2015 20:37

AAWWWWW DU♡♡

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 20 december 2015 21:17

Heeeej allihopa! Som jag saknar att blogga, saknat er och saknar allt som har med bloggen att göra! Men denna första tiden på gymnasiet från sommarlovet fram tills jullovet har varit fullt ös! Så mycket nytt och så mycket som har hänt. Det är omöjlig...

Av Linn - 5 september 2015 23:11

Som ni märkt, så har jag inte uppdatera bloggen och som det är just nu har jag inte mycket tid åt bloggen:(( Detta känns verkligen extremt tråkigt, men skolan och handbollen tar flr mycket plats.   Men jag ska inte skylla på något, jag själv har ...

Av Linn - 27 augusti 2015 09:36

Hej på er & godmorgon! Börjar kl. 10:10 idag, och är på bussen just nu! Har bara en engelska lektion som är 50 minuter, sedan slutat jag! Hur skönt??! Btw så var det såå sjukt skönt med lite sovmorgon till 8 idag:)) Hoppas alla får en bra dag! ...

Av Linn - 25 augusti 2015 22:35


Ska försöka sova så snart som möjligt! Börjar 8.10 imorgon också! Hoppas allas dag har varit bra! Min dag har varit bra, och skoldagen gick bra! Förut på handbollsträningen så hade vi minihandboll, vilket var GRYMT roligt!!! Skrattade såååå sjukt...

Av Linn - 24 augusti 2015 22:48

Hej på er! Hoppas alla haft en bra start på denna nya veckan! En vanlig skol-vecka för min del, lektioner och läxor har redan dragit igång.. Dagen i skolan kändes bra! Många är så snälla ...

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards