♡MyLifeAsLinn♡

Direktlänk till inlägg 2 april 2015

PÅSKLOOOVV♡♡♡

Av Linn - 2 april 2015 20:00

Heeeej allihopa♡♡ Hoppas allt är bra!


NU har jag äntligen påskloooov! Och det är verkligen sååååååsså sjukt skönt! Det känns verkligen som att detta påsklovet kommer bli helt toppen♡♡ Med allt från ledighet, kompisar, påsk och en resa till Budapest! Det kommer blir toppen♡♡ 

Mitt påsklov började på bästa sätt också, jag och Olivia, Sofia, Pauline åkte in till GBG och gick på äggjakt!! Det var så sjukt roligt, dock hittade vi inget:// hahahahha. Men vi var sisådär 10 timmar sena då äggen "släpptes" vid 06 tiden imorse och vi kom dit vid typ 17 tiden på kvällenXD Men hur som helt så var det sjukt roligt!!


Detta påsklovet kommer blir helt underbart bra känner jag på mig<333


"Inget ägg vi fann, undra om ledtråden var sann eller om vi kanske bara inte hann?" 

                 

Massvis med kramar till er♡♡♡ Ska föröska svara på lite kommentarer nu^^

Ha en bra kväll♡♡♡

 
 
Mathilda

Mathilda

2 april 2015 20:20

svar: Ja visst är dem! Tack detsamma, kram :D

http://nyheter24.se/modette/itgirls/mathildaagnes

Linn

2 april 2015 20:51

kram♡

 
Petra

Petra

2 april 2015 20:26

Sv tack detsamma kram

http://brunetpetra.blogg.se

 
Amanda c

Amanda c

2 april 2015 20:42

kram till dig också!

sv: åh så gott :D

http://amandacarlberg.com

 
natalia

natalia

2 april 2015 20:43

Åh tack bästa Linn <3 Jag ha ringen aning om vad det kan vara men en kompis till mig var på samma sjukhus när han trampade snett o dem sa att det inte var nått, sen fick han opereras två gånger, gå rehab 1 år och hoppa på kryckor i 7 veckor! Man kan inte lita på sjukhus asså..

http://nouw.com/nataliatrojan

Linn

2 april 2015 20:52

Nä dem skickar ofta iväg en bara...Hoppas det blir bättre♡♡♡

 
natalia

natalia

2 april 2015 20:44

Haha alla äggen var nog redan uppgittade då ;D

http://nouw.com/nataliatrojan

Linn

2 april 2015 20:51

AHHAHA jaa XD

 
Amanda c

Amanda c

2 april 2015 20:56

tack detsamma söta du :D

http://amandacarlberg.com

 
Jeanette - Livet i London

Jeanette - Livet i London

2 april 2015 21:13

Vad roligt med ägg jakt! :)

http://nouw.com/londonlivet

 
natalia

natalia

2 april 2015 21:27

Jag vill typ tröstäta hahah men kommer inte ens fram till kylskåpet ;)

http://nouw.com/nataliatrojan

 
Mathilda

Mathilda

2 april 2015 21:31

Ja det hoppas jag med :) Detsamma! Har du några speciella planer?:)

http://nyheter24.se/modette/itgirls/mathildaagnes

Linn

2 april 2015 22:27

Under påsklovet ska jag bl.a åka till Budapest, ska blir superroligt:)) ♡♡

 
Elin

Elin

2 april 2015 21:38

Massa fina bilder på er! :*
Ser ju jätteroligt ut!!!

Önskar dig ett UNDERBART påsklov!!♥♥♥ Det är DU VÄRD!♥♥

När åker ni till Budapest? :)

TUSEN VARMA KRAMAR♥♥

Sv1; Tack vännen♥:*
Sv2; Jamen precis, tog ytterligare en idag, tyvärr...:/ Ja ellerhur! D: Värsta panikartat med!
Idag är det bättre med handen och det var lugnt inatt, tack och lov!♥
Sv3; Äsch....♥♥ Du är mycket starkare än mig, positivare med för den delen!!!:*
Jag försöker iallafall..tack för ALLA fina ord BÄSTA Linn♥ Du är så otroligt BÄST!♥♥♥ Och det vet du!!:* Du gör MIG SÅ GLAD!
Vad skulle jag vara utan dig? Du betyder allt♥♥
Sv4; Tack :* DETSAMMA!!!♥♥
Lyckost som inte blev lurad! Ja på en sak - att min syster skulle ha tvillingar...xD

Ha en fin kväll♥

http://elin-mylife.bloggplatsen.se

Linn

2 april 2015 22:31

Tusen tack♡♡♡Hoppas du också får ett underbart påsklov:*

Jag åker till Budapest på påskdagen:DDD

DUU betyder allt♡♡♡♡ Love you

 
Ebba

Ebba

2 april 2015 22:00

Tråkigt att ni inte fick några ägg! XD
Njut som tusan nu under påsklovet! Du förtjänar verkligen att vara ledig!<33 :***

Sv 1; Hehe, vad snäll du är!<3 Tack! :*
Det är lugnt! Alla har fullt upp någon gång, jag själv är inte så himla aktiv, hehe.. XD

Sv 2; Aha, den ville jag ha först! XD Men jisses vad dyr den är! (I alla fall mycket pengar för mig ;) )
Det ända problemet med denna kamera var tydligen filmningen.. Så nu vet jag inte om jag vågar lägga pengar på den.. =/

Sv 3; Ja, det är ju inte lite pengar som försvinner.. XD
Sv 4; Tack för alla frågor, finis!<33 :**

Puss & Kram!<33 Love U & Glad påsk!!<33 :****

http://www.ebbolella.bloggplatsen.se

Linn

2 april 2015 22:58

Aww tack detsamma till dig♡♡♡♡

Ja min kamera kostade en HEL del...:/ Menade du att filmningen med den kemeran som du tänkte köpa att det var problem med den? :/♡

Loveuu♡

 
Pauline

Pauline

3 april 2015 09:18

vad roligt! :)

http://lillafrokenhurtig.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 20 december 2015 21:17

Heeeej allihopa! Som jag saknar att blogga, saknat er och saknar allt som har med bloggen att göra! Men denna första tiden på gymnasiet från sommarlovet fram tills jullovet har varit fullt ös! Så mycket nytt och så mycket som har hänt. Det är omöjlig...

Av Linn - 5 september 2015 23:11

Som ni märkt, så har jag inte uppdatera bloggen och som det är just nu har jag inte mycket tid åt bloggen:(( Detta känns verkligen extremt tråkigt, men skolan och handbollen tar flr mycket plats.   Men jag ska inte skylla på något, jag själv har ...

Av Linn - 27 augusti 2015 09:36

Hej på er & godmorgon! Börjar kl. 10:10 idag, och är på bussen just nu! Har bara en engelska lektion som är 50 minuter, sedan slutat jag! Hur skönt??! Btw så var det såå sjukt skönt med lite sovmorgon till 8 idag:)) Hoppas alla får en bra dag! ...

Av Linn - 25 augusti 2015 22:35


Ska försöka sova så snart som möjligt! Börjar 8.10 imorgon också! Hoppas allas dag har varit bra! Min dag har varit bra, och skoldagen gick bra! Förut på handbollsträningen så hade vi minihandboll, vilket var GRYMT roligt!!! Skrattade såååå sjukt...

Av Linn - 24 augusti 2015 22:48

Hej på er! Hoppas alla haft en bra start på denna nya veckan! En vanlig skol-vecka för min del, lektioner och läxor har redan dragit igång.. Dagen i skolan kändes bra! Många är så snälla ...

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards