♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under mars 2015

Av Linn - 3 mars 2015 22:55

Hej på er och godkväll! Bara en timme kvar av denna dagen!

Ska äta kvällsmat nu, sedan svara på några kommentar samt kolla några bloggar, resten tar jag imon♡


Jag hoppas att eran tisdag har varit bra!

Min dag har det, skoldagen gick braa trots långa lektioner. Väl hemma tog jag det bara lugnt lugnt lugnt, tills middagen och efter det träningen! Skön dag! Handbollsträningen gick också bra^^


Imorgon har jag Studiedag!! SÅÅÅ himla otroligt skönt!! Sovmorgon, chilldag o allt♡♡ Kanske ska plugga lite också hehe. Och så har jag planer om att åka till badhus, ja vi får helt enkelt se imorgon! Underbart skönt ska det bli iaf♡♡

Sov gott:*

 


Av Linn - 3 mars 2015 19:30

Träning nu i 2 timmar-mellan 20-22, hörs sedan!
Ha en bra kväll<33

Av Linn - 3 mars 2015 08:06

Hoppas alla får en bra dag<33
Nu ska jag gå till skolan, hörs...

Av Linn - 2 mars 2015 22:15

Go´kväll! 

Min dag har vrit bra, helt vanlig månad skulle jag säga. Vanlig skol-dag och sedan träning på det. 

Tv, bloggen osv. hahaha

Nu på kvällen såg jag på dagens avsnitt av Jordskott, såå läskig med så bra..


Ingen sovmorgon imorgon, så ska sova så snart som möjligt♡ Sov gott allihopa, vi hörs imorgon!

 

Av Linn - 2 mars 2015 19:31

Hej på er!

Efter en jobbig fys och löp träning ute i konstant regn så var det SÅ skönt med en varm dusch♡ 

Nu efteråt känns det bra att jag tränade, trots att det var såpass stessigt efter skolan!


Nu ska jag spendera lite tid framför datorn med bloggen, andras bloggar & kommentarer♡ 

Sedan vid 21 så blir det tv-programet Jorskott...spännande..


Ha en bra kväll allihopa^^

 

Kraamiiisss

Av Linn - 2 mars 2015 08:41

Godmorgon allihopa!
Börjar nu, om en minut. Slutat sedan strax innan 16, då hem snabbt och så är det löp/fys träning som börjar kl.17 Får se om jag hinner, måste skynda mig väldigt mycket!
Hoppas alla får en bra dag<33

Kramar

Av Linn - 1 mars 2015 22:21

Hej allihopa! Jag hoppas ni haft en bra dag!

Min söndag har varit slapp & skön, städat, kollat på skid-vm, plugget liiite NO sedan mest hängt framför datorn med youtube, bloggen osv♡ 

Imorgon börjar en ny vecka. (nähe det visste ni inte). Helt vanlig vecka med skola, plugg och träningar. 


Vet ni vad jag ska göra om 35 dagar!!?? Idag bokade mina föräldrar tillsammans med min farmor & farfar att vi ska under påslovet åka till Budapest i Ungern! Ska bli jätteroligt♡♡♡ 

Nu har jag verkligen något att se fram emot och räkna ner till!


 

Nu ska jag alldels strax sova, snart...Sov gott, vi hörs imorgon♡♡♡♡



Av Linn - 1 mars 2015 17:48

Jag måste bara göra ett inlägg om detta, vet inte riktigt vad jag ska skriva men det får jag se!

-------


Då var skid-VM 2015 över. Jag har följt allt, verkligen allt! (okej bara när svenskar har tävlat)

Och det har verkligen varit helt fantastiskt. 

Finner inte mer glädje än det som finns. För det är verkligen ren glädje♡ Skid-sporten, jag verkligen älskar den. Att se på det, och då speciellt i stora mästerskap. Det är verkligen något som jag älskar!

Man kan säga så att jag är verkligen en stolt svensk!

Sverige har presterat jättebra tycker jag!! Verkligen toppen!! Med 9 medaljer avslutas skid-VM 2015, helt underbart! 

Fast jag ska inte ljuga, det har från min sida inte varit glada miner hela tiden, jag har svurit och skrikit och det finns verkligen några (länder , personer) som jag hatar. Japp - hatar. Men det går sanbbt över.

För de tankarna som jag har i mitt huvud just nu och det som jag kommer att förknippa skid-VM 2015 med är ren glädje!! ♡♡ En helt fantastik vecka! 


Torsdag den 19 Februari: Stina Nilsson för Sverige tog Silver i Sprint (damer). 

Lördag den 21 Februari: Charlotte Kalla för Sverige tog Brons i Skiathlon (damer).

Söndag den 22 Februari: Ida Ingemarsdotter & Stina Nilsson för Sverige tog Silver i Sprintstafett (damer).

Tisdag den 24 Februari: Charlotte Kalla för Sverige tog Guld i 10km fristil (damer).

Onsdag den 25 Februari: Johan Olsson för Sverige tog Guld i 15 km fristil (herrar).

Torsdag den 26 Februari: Sofia Bleckur, Charlotte Kalla, Maria Rydqvist & Stina Nilsson tog Silver i dam-stafetten!

Fredag den 27 Februari: Daniel Richardsson, Johan Olsson, Marcus Hellner & Calle Halfvarsson tog Silver i herr-stafetten!

Lördag den 28 Februari: Charlotte Kalla för Sverige tog Brons i 30km klassiskt (damer).

Söndag den 1 Mars: Johans Olsson för Sverige tog Brons i 50km klassiskt (herrar).


Min åsikt: Det har varit ett fantastisk skid-VM och det har varit SÅ sjukt rolgit att följa det!

                

Massa kramar

#skidvm2015 #falun2015 #vm2015 #längdskidor #guld #silver #brons #vinter #kärlek

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards