♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under mars 2015

Av Linn - 7 mars 2015 17:03

Hej allihopa♡♡ 

Blir ett snabbt inlägg nu för alldeles starx kommer min kompis Frida & hennes familj hit på middag, så kan inte skriva mycket. Ska ju vara med henne haha:**♡♡♡♡♡

Men dagen har spenderats med NO-plugg och så har jag fotograferat med Sofia ute i skogen♡♡♡ Blev riktigt bra bilder, så ska dela med mig av några någon gång! 


Nedan får ni 2 smakprov. 

Ha en fortsatt bra lördagskväll allihopa! 

Hinner tyvärr inte svara på kommentarer, kolla bloggar och så nu, men hoppas ni förstår. 


NI ÄR BÄST♡♡

 

Kramar♡♡♡  

Av Linn - 7 mars 2015 12:30

Igårkväll åt vi i familje  något väääldigt efterlängtat & gott, nämligen BLT (bacon, lettuce, tomato) chicken sandwich!! ♡ Jag åt det när jag var i USA och det var såsååsåså gott! Hade helt glömt av att det var så gott hahah, och så åt vi det till middag igår - godaste!! <33


(haha bilderna ser kanske inte så mumsiga ut...men menXD)

     

Av Linn - 7 mars 2015 11:02

Färdig inför dagen nu! Måste plugga NO idag till provet nästa vecka, sedan får jag se vad mer som hittas på!

Jag hoppas alla får en fin lördag♡♡

 

 Kramar!

Av Linn - 6 mars 2015 22:56

Nu blir det swefilmer, youtube och bloggar! Bra fredagskväll! Har även kollat på Let´s dance med familjen♡ 

Hoppas eran fredag varit bra!

Sov gott, vi hörs imorgon!

 

Av Linn - 6 mars 2015 18:30

Lånade denna listan av bästa Nattis! 

Lite kul & rolig "fakta" om mig tänkte jag♡^^XD

 

Har du pojkvän? - Nej haha

Tror du på gud? - Jag är konfimerad, döpt osv. ja.

Är du nöjd med dina julklappar 2014? - Ofc♡♡ Alltid nöjd!<33

Ångrar du något från 2014? - Hm...ja tror det ,men kommer faktiskt inte ihåg! 

Gillar du gurka? haha ja..:P

Är du kär? - Nepp!

Har du legat i en säng bredvid en tjej? - Ja

Har du legat i en säng bredvid en kille? - Min lillebror och pappa så jaXDXD hahaha

Har du pussat en tjej? - Om inte mamma/släkt eller så räknas, så tror inte detXD haha

Hatar du någon? -Oj, ja, fast nja inte direkt hatar, hatar mer olika saker. XD haha

Älskar du någon? -Ja, alla älskar någon (familj, vänner osv ni vet)

Hatar du dig själv?- Nej

Har du bra humor? - haha jaXd

Har du sagt bög till en kille? - Nä

Har du fuskat? - Japp

Har du en tv på ditt rum?- Nepp

Har du blåa ögon? Nja, typ blå-gröna-gråa

Gillar du att fota? -JAA♡♡♡

Tycker du att du är söt? -Haha nä..

Har du gråtit inför en vän? -Ja tror de

Kan du sjunga? -NEJ

Är du kortare än 1.70 m? -Ja..

Gillar du att sova länge? -Jag gillar att sova så att jag blir utvilad. Men inte efter 11-12!!

Gillar du att shoppa?- Ojaaa

Har du tältat? - Ja! Men bara på tomten, såå mysigt!

Gillar du hip hop/rap musik? -Nja..

Har du någonsin gjort något som du lovat att inte göra?- ? Kommer inte ihåg..(jag har sämst minne)

Har du konfirmerat dig?- JAA♡ Något av det bästa som hänt faktiskt - så roligt tyckte jag.

Är du nöjd med ditt liv såhär långt?-Helt ok skulle jag säga..

Gillar du att blogga? - JAAA♡♡ Älskar det!


Ha en fortsatt bra dag<33

Av Linn - 6 mars 2015 16:16

Hej på er! ♡♡ 

Solen verkligen skiner utanför fönstret och jag håller tummarna för att det fortdsätter så! Vill ha vår, eller ja, sommar, men vår först! 

Min skoldag gick bra, dock har vi musiklektion i slutet av dagen och vi jobbar med något som jag tycker är JÄTTE tråkigt. Att skapa en egen låt. Jag suger på det. Däröfr tycker jag det är så sjukt tråkigt...

Så det var riktigt skönt att sluta sedan! 

Egentligen är det löp/fys träning idag, men jag ska inte gå. Ska vara hemma & bara ta det lugnt istället.

♡♡♡

Jag hoppas ni får en fortsatt bra fredag, kramar!

     

Funderar på att byta profilbild på facebook, har inte gjort det sen typ sne sommaren förr åretXD Och oj vad stort det lät som "byta profolbild på fb" hahah okej varför skrev jag ens det? XD hahaha  

Av Linn - 6 mars 2015 11:42

Våren är här tro?

Kramar<33

Av Linn - 6 mars 2015 09:05

Sista dagen på skolveckan, såå skönt! Snart helg, fast först en skoldag..
Jag hoppas alla får en jättebra dag<33

Kramar!

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards