♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under mars 2015

Av Linn - 11 mars 2015 09:34

Hej allihopa!
Sitter just nu på en NO lektion:P

Jag hoppas alla får en bra dag<33

My eyesXD

Av Linn - 10 mars 2015 23:17

Handbollsträning gick bra, har precis ätit kvällsmat - ska sova. 

HAHAHA omg sååå tråkig mening...men sant. 


Okej, ska upp tidigt imorgon så måste sova snart♡♡ Vi hörs imorgon igen!

Massa kramar:**

 

Av Linn - 10 mars 2015 19:42

Påväg till handbollsträning nu, först en halvtimme utomhus med löp/fys sedan 1,5 h handboll inomhus.
Så kommer hem sent ikväll....
Önskar er en bra kväll<3

Haahhha klassik bild^^

Av Linn - 10 mars 2015 15:36

3 bilder, först orginal bilden, sedan de redigerade bilderna i appen "squaready"

 

Vilken är eran favvo? ♡ 1,2,3,4,5 eller 6?

 

Kommentera gärna:))


1: L.A - Hollywood

  

2: Hollywood - Skylten

 

3: Venice beach - skylten

  

Och nedan är de redigerade♡♡

4: 

 

5: 

6: 

   

Kramar♡♡♡♡♡


Av Linn - 10 mars 2015 13:30

Slutar om ungefär 45 min då ska jag hem oc plugga NO!
Sedan ikväll har jag träning mellan 20-22.
Ha en fortsatt bra dag<33

(Pauline, Jag & Karolina):*

Av Linn - 10 mars 2015 08:04

Börjar om 5 min!
Hoppas alla får en bra dag, hörs senare<33

Av Linn - 9 mars 2015 22:19

Hej på er!

Måndagen var då avklarad, det bästa med måndagarna är att på kvällen kommer tv-serien Jordskott. Okej jag kan egetnligen inte ens förstå att jag skrev "det bästa"...För jag tycker den är SÅ läskig....men också sååå spännande...Vill bara veta & se vad som händer - NU. 


Btw, träningen gick bra♡ Rolig träning då vi själva "höll i träningen" i olika grupper och gjorde sedan stafetter och tävlingar! Najs! När jag kom hem från träningen kollade jag på en SO-film som vi har till läxa imorgon, samtidigt som jag svarade på kommentarer och kollade lite bloggar♡ 


Min dag har varit fullt upp hela tiden!! Tankar går verkligen varför jag ens håller på såhär? Varför jag bara har en timme efter skolan innan träningen, varför jag kommer hem och klockan redan är strax innan åtta...varför? Jag vet verkligen inte...okej......jo.....nja. 


----

Hur som helst, sov gott nu, ska snart gå och lägga mig! ♡ Vi hörs imorgon, tisdag - långa tråkiag lektioner, lång sen handbollsträning och däremellan massa plugg. (gud vad jag e positiv)

 

Av Linn - 9 mars 2015 15:59

Med klarblå himmel och skinande sol både lämnade jag huset imorse och kom tillbaka till! Hur underbart? Dock är det inte så varm men men! Fint är det<3
Kom hem från skolan för typ en kvart sedan, nu får jag snabbt fixa mat & byta om innan det är dags för fys/styrke träning i 1,5 h.

Svarar på kommentarer och kollar bloggar ikväll, plus att jag måste göra en so läxa, haha okej, men vi hörs<33
Ha en fortsatt bra dag!

Kramar!

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards