♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under mars 2015

Av Linn - 9 mars 2015 13:15

Perfekt "vår outfit" skulle jag säga♡♡ 

Ljus och fräsch outfit, d jag bär en tunn vit halvlångarmad stickad tröja och ett par ljus jeans. 


♡♡♡♡♡♡♡♡♡

         

Kramar♡♡♡

Av Linn - 9 mars 2015 08:45

Godmorgon!
Ny vecka nu, inget speciellt händer, rätt tråkig vanlig vecka med skola,plugg och träningar.
Hoppas alla får en bra dag<33

Av Linn - 8 mars 2015 22:24

Varför går alltid helger så snabbt?? Tråkigt..Nu en hel lång vanlig tråkig skolvecka, innan nästa helg. 

För jag tycker helger är bäst! 

Framför mig har jag en vecka med ett stort Kemi prov på fredag! Måste plugga massa till det!!


Min söndag har varit bra, inte dålig, men inte någon superrolig. Efter handbollsmatchen kollade jag lite på tv, sedan, pluggade jag faktikst lite NO! Gör lite i taget, bra♡♡ 


Har varit trött i ögonen typ hela dagen så ska bli skönt att sova nu, även fast jag inte har någon sovmorgon imorgon:/ 

Sov gott, hoppas eran dag varit bra♡

 

Av Linn - 8 mars 2015 18:45

----Jag & Sofia----

                     

♡♡♡♡♡♡♡♡


Av Linn - 8 mars 2015 15:30

Hahah okej denna låten gick vidare från andra chansen till final i melodifestivalen 2015.

Jag vill inte att den ska vinna. Men blev ändå glad när den gick vidare, tycker den är SÅ härlig & glad låt♡♡♡♡♡♡

hhaahahXD


Av Linn - 8 mars 2015 14:59

Förlorade matchen med 2 bollar, 10-12. Inte "vår" bästa match, men men! 

Det är inget jag hakar upp mig på, herregudXD


Just nu svarar jag lite på kommentarer, kollat bloggar, youtube osv♡ 

Känner mig väldigt lat idag så får se om det blir något plugg / städa. De är både två väldigt tråkiga saker, men som egentligen måste göras...får se...


Ha en fortsatt bra dag allihopa♡

 

 

Kramar!


Av Linn - 8 mars 2015 10:16

Godmorgon allihopa!
Påväg till handbollsmatch nu. Mot önnered.
Ha en bra dag<33

Olivia, Jag, Sofia

Av Linn - 8 mars 2015 00:39

ojoj, det har verkligen varit en TOPPEN DAG!! Från start till slut

SÅÅÅÅ sjukt mycket skratt, det måste vara det bästa som finns...att skratta & ha rolgit. Och det har jag verkligen haft idag!! 


Min lördag var toppen♡♡ 

Hann med att plugga NO så bara det var ju gött.

Efter det var jag med bästaaa Sofia och vi fotograferade i skogen, tog massa fina foton osv♡♡

Efter det kom min kompis Frida och hennes familj hit på middag, och lite senare kom även Olivias familj hit!! Det går verkligen inte att beskriva hur roligt jag, Frida & Olivia har haft det!! 2 av mina bästisar♡♡♡♡♡♡♡ Skrattat, dansat, kollat på mello, spelat pingis, filmat, sa ja skrattat?, varit ute, spring runt, skrattat och ja juste - skrattat!! Herregud♡ 

Vet ni en annan sak...min familj, Fridas familj & Olivias familj planerar att åka till Kroatien i sommar!! HUR DRÖM!! Men mer om det när det är klart...♡♡

 

Nu ska detta inlägget inte bli alltför långt, men min dag har varit toppen

Ska svara på bara några kommentarer nu, för klcokan är mycket och jag ska upp tidigt imorgon och spela handbollsmatch! Jag tar resten imon♡ Ni är bäst<33

 

Hoppas alla haft en bra dag! :*

Massa snaps från dagen^^ Sov gott alla

                 

Massa massa massa kramar

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards