♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under mars 2015

Av Linn - 15 mars 2015 00:39

Hej på er! Hoppas ni haft en bra kväll!

ifall ni inte visste så har jag och min familj under kvällen varit hemma hos några vi känner. Stina, Axel, och deras föräldra. Okej jag vET att det inte säger er något men men! Det var riktigt längesedan jag träffade dem så det var ändå roligt:)) Det var lite stelt i början men men...så är det alltid. 

Vi kollade melodifestivalen 2015- FINALEN! Wohoooo, jag tycker verkligen att rätt person vann nämligen Måns Zelmerlöw

(för er som undrar, Stina är 01:a och Axel är 99:a, jag hänger med Stina)

Ja, det var en bra kväll helt enkelt! 

Här 2 bilder på deras söta hund Otto:))

Massa kramar & sov gott!
Får försöka fixa med internetet på datorn imorgon, så att jag delvis bättre kan svara på kommentarer och kolla bloggar, men såklart massa annatXD Haahah

Av Linn - 14 mars 2015 18:15

Hej allihopa!
Första inlägget nu då i min "10 dagars serie lista".
Jag hoppas ni kommer gilla det!<33

10 dagars dag 1 - 3 saker som finns i mitt rum

1: Massa gossedjur...

2: En go säng

3: En hel samling med suddigumm:DD + en till låda med sudd som är nere.

Kramar<33

Av Linn - 14 mars 2015 18:01

Hej på er!
Är just nu påväg med min familj till några vi känner, ska på middag!
Hoppas det blir en bra lördagskväll och hoppas på att få se melodifestivals finalen, men vet ju ej om dem kollar på det!

Hursomhelst, önskar er alla en fin kväll<33

Kram

Av Linn - 14 mars 2015 12:21

Godmorgon allihopa! Eller ja, okej morgon är det inte direkt men men;)) Har städat rummet precis och ska nu fixa lite med bloggen!
Hoppas alla får en bra lördag<33

Det kan ju bli rätt tråkigt ibland med bara "vardagsinlägg" som min blogg består av:)) Så tänkte därför att jag nu under 10 dagar kommer göra en så kallad "10 dagars lista", med att inlägg om dagen som har ett speciellt tema/fråga eller vad man ska säga! Jag har kommit på listan själv (alltså frågorna)! Så nu hoppas jag bara att jag kan fixa detta<33
Hoppas det blir bra & att ni tycker det är roligt

Kramar!

(skriver fortfarande från Ipaden)

Av Linn - 13 mars 2015 23:13

 

 Go'kväll;))

Skriver från Ipaden nu igen, rätt jobbigt men vill inte vara utan bloggen nu när datorns internet inte fungerar! Det är så störande men vad kan jag göra...Får se hur jag ska fixa det. Detta funkar okej, att skriva från Ipaden alltså, men det tar mycket längre tid, och detsamma med att svara på kommentarer och kolla bloggar o så 

 

Hur som helst, handbollsträningen förut varit jätterolig!! Vi var inte så många, kanske 16 stycken, vilket var helt perfekt!! Nästan hela träning tränade vi poisitionsavslut, vilket är så roligt. Sedan i slutet spelade vi match mot varandra, så chill och såå rolig träning! 

 

Nu nu ska jag nog sätta på något youtube klipp. 

Sov gott, vi hörs imorgon igen<33

 

 

Av Linn - 13 mars 2015 18:43

Hej allihopa!
Påväg till träningen nu, 1,5 timme handboll!
Ha en fortsatt bra kväll<33

Kramar!

Av Linn - 13 mars 2015 16:44

             

Sååå sjukt fin väder vi haft denna veckan<333 

Hoppas verkligen att det fortsätter såhär^^


-------------------------------------------------------------------

Just nu skriver jag från Ipaden, då min dators internet som sagt inte fungerar! Har svarat på alla kommentarer och kollat bloggar! Hahah känns såå skönt att det är avklarat!

Ska alldeles strax äta middag - tacos, sedan vid 19 har jag handbollsträning! 

Hoppas alla har en bra kväll<33


Av Linn - 13 mars 2015 14:34

Hej allihopa! Hoppas ni har en bra fredag<33
Hade Kemi provet förut......orkar inte snacks om det. Önska att jag hade mer tid!! För jag kan egentligen, grejen var att jag inte hann med och visa mina kunskaper. Så pratade med läraren och som tur var fick jag lämna in mina anteckningar så hann kan se att jag kan och har övat!
Men men jag får se hur det gick! Svarade iaf bra på några frågor...

Okej, nu slutar jag snart...har musiklektion.

Internet hemma funka fortfarande inte hemma vilket suger och hatar det! Men jag måste försöka hitta något sätt att svara på kommentarer samt kolla bloggar....vet bara inte hur.

Ha en fortsatt bra fredag!
Träning ikväll för min del...

Kramar!

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards