♡MyLifeAsLinn♡

Direktlänk till inlägg 1 mars 2015

♡Skid-VM 2015♡

Av Linn - 1 mars 2015 17:48

Jag måste bara göra ett inlägg om detta, vet inte riktigt vad jag ska skriva men det får jag se!

-------


Då var skid-VM 2015 över. Jag har följt allt, verkligen allt! (okej bara när svenskar har tävlat)

Och det har verkligen varit helt fantastiskt. 

Finner inte mer glädje än det som finns. För det är verkligen ren glädje♡ Skid-sporten, jag verkligen älskar den. Att se på det, och då speciellt i stora mästerskap. Det är verkligen något som jag älskar!

Man kan säga så att jag är verkligen en stolt svensk!

Sverige har presterat jättebra tycker jag!! Verkligen toppen!! Med 9 medaljer avslutas skid-VM 2015, helt underbart! 

Fast jag ska inte ljuga, det har från min sida inte varit glada miner hela tiden, jag har svurit och skrikit och det finns verkligen några (länder , personer) som jag hatar. Japp - hatar. Men det går sanbbt över.

För de tankarna som jag har i mitt huvud just nu och det som jag kommer att förknippa skid-VM 2015 med är ren glädje!! ♡♡ En helt fantastik vecka! 


Torsdag den 19 Februari: Stina Nilsson för Sverige tog Silver i Sprint (damer). 

Lördag den 21 Februari: Charlotte Kalla för Sverige tog Brons i Skiathlon (damer).

Söndag den 22 Februari: Ida Ingemarsdotter & Stina Nilsson för Sverige tog Silver i Sprintstafett (damer).

Tisdag den 24 Februari: Charlotte Kalla för Sverige tog Guld i 10km fristil (damer).

Onsdag den 25 Februari: Johan Olsson för Sverige tog Guld i 15 km fristil (herrar).

Torsdag den 26 Februari: Sofia Bleckur, Charlotte Kalla, Maria Rydqvist & Stina Nilsson tog Silver i dam-stafetten!

Fredag den 27 Februari: Daniel Richardsson, Johan Olsson, Marcus Hellner & Calle Halfvarsson tog Silver i herr-stafetten!

Lördag den 28 Februari: Charlotte Kalla för Sverige tog Brons i 30km klassiskt (damer).

Söndag den 1 Mars: Johans Olsson för Sverige tog Brons i 50km klassiskt (herrar).


Min åsikt: Det har varit ett fantastisk skid-VM och det har varit SÅ sjukt rolgit att följa det!

                

Massa kramar

#skidvm2015 #falun2015 #vm2015 #längdskidor #guld #silver #brons #vinter #kärlek

 
 
Ebba

Ebba

1 mars 2015 18:35

Att titta på skid-VM är verkligen roligt! Jag har försökt kollat så ofta jag kunnat! Jag kommer ihåg förra året när det var OS i Sotji och Sverige var såååååå bra! Tror jag aldrig skrikit så mycket framför tvn som den dagen! XD

Sv 1; Åh, vad synd.. =(
Jag spelar fyran just nu, men spelade trean flera år tills fyran kom ut! Var lite emot fyran men det är roligare än trean helt klart! =D

Sv 2; Haha, synd bara att jag är så petig! XD <33

Detsamma sötis!<3 Puss & Kram!<3 :*
Love U!<33

http://www.ebbolella.bloggplatsen.se

Linn

1 mars 2015 19:03

Håller helt med♡♡♡
Åh kommer ihåg OS i Sotji, sååå sjukt bra!!

 
Annie

Annie

1 mars 2015 18:41

Jättefina bilder! Ja dem är verkligen så otroligt duktiga och vältränade! ;) Vilka prestationer :)

Sv: Tack<3
Till mellis vart det en smoothie med banan och mango, så gott och kaffe ;):)

Vad händer i kväll? :)

Kram<3

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Linn

1 mars 2015 19:08

Håller med♡

Åhh vad gott med smoothie och så många nyttiga & goda frukter!

Min farmor & farfar är här ikväll, så ska alldeles strax äta smulpaj, sedan blir det nog tv. För dig? ♡

Kramar!

 
Elin

Elin

1 mars 2015 18:44

Så jäkla bra kämpat av ALLA!!!!! Stolt svenne :D♥♥♥♥
Btw, jättefint och bra inlägg<3

Sv; Ja, jag tog mig tid och skrev en liten "dikt", eller vad man ska kalla det! Jag brinner så för att skriva. Speciellt för hur jag känner och tycker, och nu kände jag att jag bara ville skriva av mig detta så som nog varje person känt! Det är viktigt att få ur sig hur det verkligen ÄR i samhället!

Tack så mycket för DIN fina respons!!!<3 Tog en stund att skriva, att få ur sig saker och ting och nu VET jag att tiden jag gav till skrivandet var VÄRT varenda minut!<3

TACK!!!! :*<3

Love you Linn♥♥
♥♥Många kramar♥♥

http://elin-mylife.bloggplatsen.se

Linn

1 mars 2015 19:06

hahah ja håller verkligen med:DD
ÅHH tack så mycket♡♡ blir så glad över att höra det om mitt inlägg

 
Annie

Annie

1 mars 2015 19:37

Sv: Å tack så mycket Linn!>3 Vad kul att Du gillade inlägget :)**

Men vilken tur att du startade en ny blogg igen<3 så vi "träffades" :)<3
Ja jag älskar med att blogga, det växer sig bara starkare och starkare, gillar att få ut budskap och nå fler människor **

Å tack verkligen fina du! :)

Visste inte att du hade nån blogg innan, vad hette den om det är ok att jag frågar? :)

Ska stå vid datorn ett tag till, sen blir det tv :)

Å ha en så mysig kväll med dina farföräldrar<3**

Varma kramar!

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Linn

1 mars 2015 19:55

Hahha ja det var riktigt tur♡♡♡
Håller med!

Javisst, den heter www.happymaybe.bloggplatsen.se ;)

Tack så mycket, ha en bra kväll du med♡♡
Massa kramar!

 
Amanda Jona [SPONTAN]

Amanda Jona [SPONTAN]

1 mars 2015 19:47

Så himla kul att följa ju! :)

http://spontan.blogg.se

 
Annie

Annie

1 mars 2015 20:04

Sv: Aha ok :)<3

Varsågod ;)Ha det toppen nu :)<3

Kramar!

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Linn

1 mars 2015 20:11

Kramar♡♡

 
joanna

joanna

1 mars 2015 20:43

Vi du länkas inför mina 600-800 unika läsare/dag i en vecka?

Nu har du chansen!

http://www.domkallarmighannes.com/2015/03/jag-tycker-vi-bloggare-ska-hjalpas-at-i.html

Gillar du inte sådana här kommenterar eller redan fått en liknande så ber jag om ursäkt och hoppas du får en bra dag:)

http://domkallarmighannes.com

 
Malin Lindgren

Malin Lindgren

1 mars 2015 20:50

Håller med dig, Sverige har vart riktigt grymma så vi ska vara stolta tycer jag :D

http://malinviola.blogg.se

Linn

2 mars 2015 19:38

Jaa♡

 
ida

ida

1 mars 2015 21:34

Åh älskar med skid-vm, eller ja all sport när de är Sverige haha ;) Har oxå följt allt och tycker de har varit otroligt duktiga allihopa! Så härligt med 9 medaljer :D

sv; åh tacktack :'DDD Hihih visst är han det! :'))
Ja men ellerhur! :D
kramar❤❤

http://idanilssonphoto.se

Linn

2 mars 2015 19:52

haha ja samma med mig^^Men skidor är något speciellt tycker jag♡

Massa kramar

 
nata;*lia

nata;*lia

1 mars 2015 21:59

BLÄ BLÄ BLÄ! ;) Hahah tycker det är så tråkigt att kol

http://nouw.com/nataliatrojan

 
natalia

natalia

1 mars 2015 21:59

BLÄ BLÄ BLÄ haha, tycker det är så tråkigt att kolla på sånt haha ;*

Svar: Ja precis, fyller år i mars så det är därför ;D

Kramis

http://nouw.com/nataliatrojan

Linn

2 mars 2015 19:50

hahaha ja alla tycker olikaXDD

Vilket datum i Mars fyller du?♡♡♡

Kraaaaamiiisss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 20 december 2015 21:17

Heeeej allihopa! Som jag saknar att blogga, saknat er och saknar allt som har med bloggen att göra! Men denna första tiden på gymnasiet från sommarlovet fram tills jullovet har varit fullt ös! Så mycket nytt och så mycket som har hänt. Det är omöjlig...

Av Linn - 5 september 2015 23:11

Som ni märkt, så har jag inte uppdatera bloggen och som det är just nu har jag inte mycket tid åt bloggen:(( Detta känns verkligen extremt tråkigt, men skolan och handbollen tar flr mycket plats.   Men jag ska inte skylla på något, jag själv har ...

Av Linn - 27 augusti 2015 09:36

Hej på er & godmorgon! Börjar kl. 10:10 idag, och är på bussen just nu! Har bara en engelska lektion som är 50 minuter, sedan slutat jag! Hur skönt??! Btw så var det såå sjukt skönt med lite sovmorgon till 8 idag:)) Hoppas alla får en bra dag! ...

Av Linn - 25 augusti 2015 22:35


Ska försöka sova så snart som möjligt! Börjar 8.10 imorgon också! Hoppas allas dag har varit bra! Min dag har varit bra, och skoldagen gick bra! Förut på handbollsträningen så hade vi minihandboll, vilket var GRYMT roligt!!! Skrattade såååå sjukt...

Av Linn - 24 augusti 2015 22:48

Hej på er! Hoppas alla haft en bra start på denna nya veckan! En vanlig skol-vecka för min del, lektioner och läxor har redan dragit igång.. Dagen i skolan kändes bra! Många är så snälla ...

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards